Carisma - Techniczne - SSanie
demeone - 05-02-2009, 21:06
Ja mam GDI GLS i w wyposazeniu:
klimatronik
elektryczne szyby
poduszki kierowca pasazer i w fotelach
elektryczne i podgrzewane lusterka
mlun - 05-02-2009, 22:15
GLS ma klime auto a GLX zwykłą. Jeśli juz o GDI mówimy to tam są tylko końcówki LS albo LX. Dlatego jak zwykły 1.8 to wystarczy tak pisać:P
demeone - 06-02-2009, 02:06
To po co GLS na klapie i w dowodzie rejestracyjnym no chyba ze to G oznacza GDI
ps. pisze tak jak mam napisane
Chooper - 06-02-2009, 07:46
mlun napisał/a: | GLS ma klime auto a GLX zwykłą. Jeśli juz o GDI mówimy to tam są tylko końcówki LS albo LX |
Już mlun Ci wyraźnie wytłumaczył kwestie oznaczeń. Nie było od nich odstępstw. Skoro silnik masz GDI, to masz bzdury w dowodzie i na klapie
Piwor - 06-02-2009, 08:20
Policmajster, zerknij tutaj: http://forum.mitsumaniaki...gls+glx+carisma
mlun - 06-02-2009, 09:46
No musieli się pomylić widocznie.
Małe OT co do pomyłek w dowodach. Moja znajoma kiedy miała jeszcze seicento z 1998 w dowodzie rocznik wbili jej w miejsce pojemności silnika:P
scaniol - 20-01-2010, 23:53
Mam pztanie jak dugo silnik pracuje u Was na ssaniu pryz takich temp. jak dyisiaj cyzli ok. -7 sC ? Po ilu kilometrach się wyłącza ? U mnie po przejechaniu 4 km jeszcze chodził na ssaniu czyli ok. 1500 obr
MichuGdy - 21-01-2010, 00:21
U mnie w Gdyni, komputer w Carismie pokazuje przeważnie -6 stopni poniżej zera.
Odpalam silnik, początkowo obroty oscylują w okolicach 1500, później spadają (po ok 2 minutach) do ok. 700 i trzymają się w tych granicach. Kontrolka GDI ECO pojawia się po przejechaniu ok 3 km w mieście. Nie zauważyłem żadnego falowania obrotów w ciągu ssania. Dodam, że po odpaleniu silnika od razu jadę i jeżdżę ekonomicznie
Pozdrawiam,
Michał
|
|
|