To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] dziwne objawy miśka

josie - 20-01-2009, 20:31

pszwar12 napisał/a:
czy opłaca mi się zrobić swap na 1,6 dodam że posiadam pełny kompletny silnik ze skrzynią


Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp...

pszwar12 - 20-01-2009, 21:26

josie napisał/a:
Jeszcze trochę części trzeba:
-komputer silnika (ECU)
-wiązka
-przepływomierz
-silnik musi mieć cały osprzęt
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
-no i hamulce itp...

wszystko mam hamulce szczeki tarcze klocki itd mam zalożony brembo zakladalem w piatek ech troche po kieszeni mnie pociągnęło no ale coż nieplanowany wydatek

jak robic to zrobię wszystko
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ?

Hugo - 21-01-2009, 00:29

pszwar12 napisał/a:
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ?
Bardzo dobre.

[ Dodano: 21-01-2009, 00:30 ]
pszwar12 napisał/a:
czeka mnie Obróbka głowicy, nowa uszczelka, zawory, prowadnice zaworowe, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, cena wraz z robocizną 1200 zł
Na jakich częściach? Chyba na szmelcu z JC, więc nie ma sensu w ogóle rozbierać silnika.
Anonymous - 21-01-2009, 00:34

Przeciez silnik ten mial robiona kapitalke i co juz znowu trzeba robic??? :?
idas - 21-01-2009, 02:25

Czyli nie będzie swapa? http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ??
londolut - 21-01-2009, 06:13

rosomak1983 napisał/a:
Skrzynia nie jest konieczna
A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach).
Bartek - 21-01-2009, 12:42

Górę silnika zostawiłbym w spokoju ;) - dla pewności można gumki na zaworach zmienić - mogły się przysmarzyć, jeżeli się przegrzał.....

Bardziej martwią mnie stuki na jałowym wzmagające się wraz ze wzrostem obrotów - mogą walić panewki korbowe, a wtedy masakra...

1000 zł za chińskie części można liczyć - w historii Żaby Grześ podawał ceny dobrych gratów wiele się nie zmieniło ;)

Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę?

pszwar12 - 21-01-2009, 15:33

idas napisał/a:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ??
to bylo w nerwach i normalnie sie zalamalem ale po dluższym zastanowieniu jednak nie
sprzedaje
Bartek napisał/a:
Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę?

w gorę zobaczymy jak to dalej będzie mam nadzieje ze bedzie wszystko ok

londolut napisał/a:
A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach).
dzwonilem do serwisu i mitsubishi do lodzi i tak tam mi powiedzieli

od poniedzialku mam urlop i wstawiam do mechanika oprocz tego teraz zaczyna mi piszczec pasek ech mam nadzieje ze bedzie dobrze a jesli nie to zrobie swapa

kartomaniak gti - 21-01-2009, 20:41

ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł :)
pszwar12 - 21-01-2009, 21:26

kartomaniak gti napisał/a:
ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł
nie daleko mnie jest facet ktory sie zajmuje głowicami itp i jest nie zly swiadczy otym miedzy innymi fakt ze przyjezdzaja do niego ludzie i firmy w zasadzie z calej polski mi powiedzial maxmalnie 500 zł za robote
Anonymous - 22-01-2009, 09:04

PSZWAR powiem Ci, że tak czytam te posty Twoje i niedowierzam, bo cena za taką robotę, tzn. 1200 pln. to nie wiele... Ja bym się nie zastanawiał nad remontem w sumie za ten pieniądz. Ja miałem podobną akcję, tylko że ja mam 4G92, i wciągał mi olej i płyn chłodniczy. Za planowanie głowicy, wymianę uszczelki, wymianę uszczelniaczy zaworów, rozrządu, i regenerację zaworów zapłaciłem jakieś 1600 pln. Zadowolony jestem nie powiem, że nie... ale Ty mówisz, że za 1200 to samo ( prócz rozrządu ), i do tego pierścienie i nowe zawory... cena piękna, oby robota też piękna była :) A co do ubywania oleju, to mam ostatnio tak, że od remontu nie wciągał ani grama, a ostatnio patrzę a tam ledwo na bagnecie widać, i też zero wycieków, silnik niby czysty... Też nie mam już pomysłów co to może być... :?
Anonymous - 22-01-2009, 10:21

stasiak86, zalezy ile przejejchales od tego remontu bez dolewania. Nie zapominajmy ze nawet zdrowy silnik spali niewielka ilosc oleju :P
kartomaniak gti - 22-01-2009, 11:17

w niektórych markach jest w instrukcji wyraźnie napisane że silnik " bierze" litr oleju od zmiany do zmiany
Anonymous - 22-01-2009, 13:30

Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat :P Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście :wink: , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend :mrgreen:
kartomaniak gti - 22-01-2009, 13:33

stasiak86 napisał/a:
Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat :P Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście :wink: , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend :mrgreen:


przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group