To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] wymiana swiec - pytanko

Wiktor - 22-01-2009, 15:07

yaro1976 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Wiktor napisał/a:
w jakim celu wymienialiscie uszczelki pod pokrywami zaworow???


Moja się pociła


moja również :lol: :lol:


w takim razie wymienialiscie z tego powodu a nie dlatego ze podczas wymiany swiec trzeba zdiac pokrywe zaworow.

yaro1976 - 22-01-2009, 15:32

Wiktor napisał/a:
yaro1976 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Wiktor napisał/a:
w jakim celu wymienialiscie uszczelki pod pokrywami zaworow???


Moja się pociła


moja również :lol: :lol:


w takim razie wymienialiscie z tego powodu a nie dlatego ze podczas wymiany swiec trzeba zdiac pokrywe zaworow.


dokładnie, dwie pieczenie przy jednym grzebaniu, mnie osobiście bardzo wnerwia zalany silnik

Wiktor - 22-01-2009, 17:01

yaro1976 napisał/a:
Wiktor napisał/a:
yaro1976 napisał/a:
Bartek napisał/a:
Wiktor napisał/a:
w jakim celu wymienialiscie uszczelki pod pokrywami zaworow???


Moja się pociła


moja również :lol: :lol:


w takim razie wymienialiscie z tego powodu a nie dlatego ze podczas wymiany swiec trzeba zdiac pokrywe zaworow.


dokładnie, dwie pieczenie przy jednym grzebaniu, mnie osobiście bardzo wnerwia zalany silnik


mnie na szczescie wycieki z silnika jeszcze omijaja, mam nadzieje ze na długo

Marcino - 22-01-2009, 21:39

Wiktor, sprwdz dokałdnie tylna głowice,

Kurcze wracajac do tych ukrytych śrub, czy one idą pionowo w dół? CO one trzymają.... az musze sprawdzić, moze jak mi LPG zakładali to nie mam od tamtej pory.

Wiktor - 22-01-2009, 22:47

Marcino napisał/a:
Wiktor, sprwdz dokałdnie tylna głowice,

Kurcze wracajac do tych ukrytych śrub, czy one idą pionowo w dół? CO one trzymają.... az musze sprawdzić, moze jak mi LPG zakładali to nie mam od tamtej pory.


z uszczelek mi nie cieknie, moze dlatego ze mam jeszcze w miare maly przebieg, mam lekkie pocenie ale z pod korka wlewu oleju, zastanawiam sie czy da sie kupic sama uszczelke do korka (tak zrobilem w oplu bo mialem kiedys ten sam problem) czy trzeba zamowic caly korek. Jutro sie pewnie dowiem, bo mam zamiar zadzwonic do serwisu z pytaniem o cene drążków kierowniczych.

tomekrvf - 23-01-2009, 00:17

Marcino napisał/a:
Kurcze wracajac do tych ukrytych śrub, czy one idą pionowo w dół? CO one trzymają....

Śruby z tyłu silnika raczej ida w poziomie. Przykręcasz nimi wspornik kolektora dolotowego.

xor - 23-01-2009, 14:53

Wiktor -->
wymień tę uszczelkę pod korkiem, kosztuje niewiele w ASO, ja miałem stara strasznie sparciałą. Ale nowa nie załatwi problemu całkowicie - trzeba po prostu odpowiednio zakręcać korek - przy max. dokręceniu wcale nie jest najlepiej dociśnięty. Lekko go wtedy odkręcaj aż poczujesz największy opór.
Też mi tak ciekło spod korka, teraz od 1.5 roku zero pocenia.

Lisek - 04-04-2009, 00:34

Mi podobnie ciekło spod korka - przy max dokręceniu cofnąłem o 1cm i jest ok. przy okazji wymiany świec wyczyściłem niektóre odmy.
xor - 06-04-2009, 08:57

będę wymieniał świece i kable niedługo (+ przy okazji czyszczenie przepustnicy i popychaczy), kilka pytań...

1) świece DENSO IK20, jeździ ktoś na nich ? chcę je kupić zamiast tych platynowych NGK
2) w katalogach NGK nie widzę przewodów do 6a13... zresztą nigdzie ich nei mogę znaleźć w sklepach. Miał ktoś do czynienia z przewodami SENTECH ?
3) uszczelki pod pokrywy zaworów - Swees napomknął mi o tym, że się je kładzie na jakimś kleju wysokotemperaturowym, prawda li to, jesli tak, to na jakim ?

KaWu - 06-04-2009, 09:06

Cytat:
Miał ktoś do czynienia z przewodami SENTECH ?


Na trzy podejscia-1kpl byl oddany. Swiecily po kupnie. Auta: Golf, Polo, Primera.

Juiceman - 06-04-2009, 10:12

xor napisał/a:

2) w katalogach NGK nie widzę przewodów do 6a13... zresztą nigdzie ich nei mogę znaleźć w sklepach.


Dzwoń do Marka Malika - on na pewno je będzie miał sam u niego je brałem : )

xor - 06-04-2009, 10:37

ale zaraz zaraz... jak jest z przewodami w tym silniku (6a13) - są wysokiego napięcia, czy zwykłe, niskiego i fajko-cewki jak w GDI ?
Marcino - 06-04-2009, 11:34

xor napisał/a:
ale zaraz zaraz... jak jest z przewodami w tym silniku (6a13) - są wysokiego napięcia, czy zwykłe, niskiego i fajko-cewki jak w GDI ?

Sa przewody wysokiego napiecią w 2.5m bo jest normalna kopułka.
Najlepiej zadzwon do Japanze. On mi dobierał przewody i sa git. zreszta na tych samych jedził już wczesniej Krzysio1972 i jest wszytko ok a ceny naprawde niezłe.

Co do swiec to nie wiem w jakiej cenie masz te Denso... ja płaciłem u niego za platyny chyba 32zł/szt te z mniejsza przerwa 0.9mm ale jak dla mnie do LPG to sa nawet lepsze podobno.

Aha pod uszczelki w pokrywach nie dawałem zadnego kleju czy silinkonu. Stare które musiłem wydłubać w kawałkach zwałszcza na tylnej głowicy były bardzo twrade, kruche i scisniete. Nowe od Marka co załozyłem to wystawały z pokrywy wiec musi być sczelnie. Załozyłem bez zadnego silikonu i jest super. Suchutko, zadnych oznak ze sie poci. Przy okazji doszczelniłem profilktycznie zaślepke wałka rozrzadu z przodu - silikonem wysokotemperaturowym, bo nie miałem pewnoeści ze jest ok, a być moze był to tylko olej z pod korka lub pokrywy.

Pozdrawiam

xor - 06-04-2009, 11:52

hmm, ok, uderzę do Japaneze. Denso IK20 po ok. 45pln są na allegro.
Wolałbym denso w sumie tylko dlatego, że irydowe - fajniej brzmi jak platynowe... :badgrin:

A te przewody poniżej 200pln ? Na razie i tak same świece wymienię, trochę nie stać mnie na wymianę potencjalnie dobrych przewodów na inne dobre.
A mam drgania (niewielkie, nierównomierne) tak na luzie, jak i w czasie jazdy. Dynamika ok, szarpnięć żadnych większych nie ma.

pawlos - 06-04-2009, 11:59

Ja kupowałem przewody u Japaneze niedawno i niestety już nie ma tych sentechów

z dobrych przewodów wg.Marka są w tej chwili dostępne tylko Niparts w cenie około 300 zł

takie też u niego zakupiłem i jestem bardzo zadowolony

pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group