To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy

booohal - 07-04-2013, 21:04

fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby.
fj_mike - 07-04-2013, 21:16

booohal napisał/a:
fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby.

A jakiego masz krokowca:


Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy, później krzyżakiem (tylko dobrze dopasowanym). Pójdzie na pewno :wink:

booohal - 07-04-2013, 21:20

fj_mike napisał/a:
Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy

Z tym właśnie mam problem. Do przepustnicy jest przykręcony śrubkami z łbem na krzyżaka. Sprawdzałem z 6 różnych śrubokrętów i zawsze łebki zaczynały się obrabiać.
Ale podjadę do jakiegoś mechaniora i może coś wymyślimy.

fj_mike - 07-04-2013, 21:28

booohal, skoro widzisz tam śruby na krzyżak to znaczy, że masz krokowy jaki jest po środku na zdjęciu.


Właśnie te śruby z łbem musisz odkręcić. Nie widzę sensu odkręcania tych na krzyżak.

booohal - 07-04-2013, 21:48

fj_mike, Inny mam. Przymocowany jakby od spodu przepustnicy. A śruby mają zwykłe okrągłe łebki.
robertdg - 07-04-2013, 21:54

Bez dobrych narzędzi to lepiej nie podchodzić niż narobić więcej problemów, najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice i rozwiązac problem na stole.

fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi :P

booohal - 07-04-2013, 21:57

robertdg napisał/a:
najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice

Miałem zrzuconą ale poległem. Niedługo podejmę wyzwanie znowu :)

fj_mike - 07-04-2013, 21:58

robertdg napisał/a:
fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi

No faktycznie, Galanta były czasami popychane dwulitrufkami :P

booohal, daj VIN.

booohal - 07-04-2013, 22:18

JMBSNEA2AVZ002886
fj_mike - 07-04-2013, 22:30

Faktycznie jest inny jak w V6 :/


Tak jak pisał robertdg, dobre narzędzia :wink:

Hugo - 08-04-2013, 08:25

Nikt nie napisał rzeczy najważniejszej, a mianowicie oprócz dopasowania właściwej końcówki na krzyżak, polecam poprzez tą końcówkę w każdą śrubkę puknąć kilkakrotnie młotkiem przed próbą odkręcania. Efekt murowany!
i9i - 08-04-2013, 10:22

Mnie odkręcił się bezproblemowo, ale gnidy nie mogłem doczyścić, wiec pytanie czym pucować?
koliber124 - 08-04-2013, 22:15

Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr :shock:

booohal - 08-04-2013, 22:22

Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.



marcinzam - 08-04-2013, 22:24

koliber124 napisał/a:
Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr :shock:


wtryskiwacze LPG ?

[ Dodano: 08-04-2013, 22:25 ]
booohal napisał/a:
Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.


Obrazek


nie tylko z Anglii to jest od tempomatu :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group