[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy
booohal - 07-04-2013, 21:04
fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby.
fj_mike - 07-04-2013, 21:16
booohal napisał/a: | fj_mike, Ale tam na krzyżak są śruby. |
A jakiego masz krokowca:
Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy, później krzyżakiem (tylko dobrze dopasowanym). Pójdzie na pewno
booohal - 07-04-2013, 21:20
fj_mike napisał/a: | Swój najpierw odkręciłem od przepustnicy |
Z tym właśnie mam problem. Do przepustnicy jest przykręcony śrubkami z łbem na krzyżaka. Sprawdzałem z 6 różnych śrubokrętów i zawsze łebki zaczynały się obrabiać.
Ale podjadę do jakiegoś mechaniora i może coś wymyślimy.
fj_mike - 07-04-2013, 21:28
booohal, skoro widzisz tam śruby na krzyżak to znaczy, że masz krokowy jaki jest po środku na zdjęciu.
Właśnie te śruby z łbem musisz odkręcić. Nie widzę sensu odkręcania tych na krzyżak.
booohal - 07-04-2013, 21:48
fj_mike, Inny mam. Przymocowany jakby od spodu przepustnicy. A śruby mają zwykłe okrągłe łebki.
robertdg - 07-04-2013, 21:54
Bez dobrych narzędzi to lepiej nie podchodzić niż narobić więcej problemów, najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice i rozwiązac problem na stole.
fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi
booohal - 07-04-2013, 21:57
robertdg napisał/a: | najlepiej będzie chyba zrzucić przepustnice |
Miałem zrzuconą ale poległem. Niedługo podejmę wyzwanie znowu
fj_mike - 07-04-2013, 21:58
robertdg napisał/a: | fj_mike, nie zwróciłes uwagi o jaki silnik chodzi |
No faktycznie, Galanta były czasami popychane dwulitrufkami
booohal, daj VIN.
booohal - 07-04-2013, 22:18
JMBSNEA2AVZ002886
fj_mike - 07-04-2013, 22:30
Faktycznie jest inny jak w V6 :/
Tak jak pisał robertdg, dobre narzędzia
Hugo - 08-04-2013, 08:25
Nikt nie napisał rzeczy najważniejszej, a mianowicie oprócz dopasowania właściwej końcówki na krzyżak, polecam poprzez tą końcówkę w każdą śrubkę puknąć kilkakrotnie młotkiem przed próbą odkręcania. Efekt murowany!
i9i - 08-04-2013, 10:22
Mnie odkręcił się bezproblemowo, ale gnidy nie mogłem doczyścić, wiec pytanie czym pucować?
koliber124 - 08-04-2013, 22:15
Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr
booohal - 08-04-2013, 22:22
Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.
marcinzam - 08-04-2013, 22:24
koliber124 napisał/a: | Co może być przyczyną takich dźwięków??? Poniżej filmik...
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Mam nadzieję że dobrze wstrzeliłem się w temat. Od jakiegoś czasu mam falujące delikatnie obroty na granicy 500-700 obr. Tak na benzynie jak i na gazie. I do tego ten dziwny dźwięk. Wyraźcie swą opinię i pomóżcie
pzdr |
wtryskiwacze LPG ?
[ Dodano: 08-04-2013, 22:25 ]
booohal napisał/a: | Co to za grzybek z trzpieniem? U mnie w przepustnicy nie ma czegoś takiego...
W 2.0 z Anglii chyba są takie.
Obrazek |
nie tylko z Anglii to jest od tempomatu
|
|
|