Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Skrzynie A/T i M/T w ECxx
tommyc1 - 27-11-2008, 20:18
aaa...czyli jednak moje przeczucia moga sie potwierdzic he he
swinks_UK - 28-11-2008, 13:45
Robert, popraw opis tego białego jeśli go jeszcze nie pchnąłeś, bo na pewno ci ktoś wypomni... (znaczy ja...):
1. felgi z pre-liftu (czyli do 1998)
2. V-type jest oznaczeniem manuala
3. środek Recaro/Momo był w pre-liftach Super S, lub post-liftach Ralliart
A u ciebie w opisie taki mix.
Mam nadzieję, że szybko pójdzie, bo to fajne autko i warte ceny .
roch_27 - 28-11-2008, 14:19
swinks_UK napisał/a: | 2. V-type jest oznaczeniem manuala | pewny jesteś tego Tomku że tylko chodzi o skrzynię
Różnica między Type S a Type V (po licie) polega przede wszystkim na braku systemu AYC, a co do rodzaju skrzyni - czy tylko manual też nie jestem do końca przekonany dla przykładu SPECYFIKACJE
pozdro
swinks_UK - 28-11-2008, 14:51
Piotrek, nie będę się bił...
... ale po tych wielu miesiącach siedzenia w temacie "VR4" wydaje mi się, że to ja mam rację. Nie spotkałem manuala z AYC (chyba że Krzysiowy ma tak), a wszystkie były type-V. Poza tym type-V występuje wyłącznie w pre-liftcie (do połowy 1998) i ma jako jedyny 280KM. Preliftowe A/T jakie spotkałem mają 260KM i są type-S, albo mają 280KM i są type Super S (ale mają inny body kit niż ten Roberta).
Poliftówki (1999- ) natomiast oficjalnie nie noszą już oznaczeń "type-coś tam".
roch_27 - 28-11-2008, 15:19
Ja też nie będę się spierał ale tak jak napisałem chodzi mi o wersje po lifcie
Na forum OZ też taką informację można znaleźć
Mike napisał/a: | The type S includes AYC just like the Series 1, while the type V does not. |
czytając dalszą wypowiedź Mel-D napisał/a: | The Type-V model could be specified with either the existing 5-speed manual or the optional INVECS-II, |
źródło
Tak samo wyczytasz z wikipedia
Poza tym tak jak widzisz w tej specyfikacji Type V też jest ze skrzynią A/T Na aukcjach w JP też masz widnieją opisy aut oznaczonych jako Type V i też są z A/T
BTW: nie mając jeszcze VR-4 też "siedziałem" w temacie jak to napisałeś i dalej staram się pogłębiać wiedzę w tym temacie
Niedługo trzeba będzie pomyśleć o stworzeniu polskiej bazy danych o VR-4 Jakiś czas temu rozmawialiśmy o tym z Robertem i Tomkiem Domeny mamy wykupione wiec przydałoby się coś w końcu zrobić w tym temacie
pozdro
Krzys - 28-11-2008, 18:04
swinks_UK napisał/a: | (chyba że Krzysiowy ma tak) |
Krzysiowy ma AYC
Anonymous - 28-11-2008, 20:12
Krzyś, VR w manualu ma tę samą skrzynię co EVO któreś tam?
Krzys - 28-11-2008, 20:40
podobno 5,6,7 czy jakos tak
Anonymous - 28-11-2008, 20:46
Dzięki:) Pytałem odnośnie ewentualnych napraw czy da się kupić części.
Krzys - 28-11-2008, 20:49
wiekszosc sie da w UK najblizej
Bartek - 28-11-2008, 20:53
Wobec rosnącej popularności modelu namawiam pewnego pabianickiego sprzedawcę części na bycie potentatem w tej dziedzinie w naszej części świata
Anonymous - 28-11-2008, 21:01
Krzys napisał/a: | wiekszosc sie da | To trochę cieszy.
Krzys napisał/a: | w UK najblizej | A to już mniej.
@Bartek
Byłoby ciekawie, ilość aut co prawda naraziej jest mizerna, ale może jak dolar spadnie to się powiększy:D
Krzys - 28-11-2008, 21:10
kiedys było takie powiedzenie... "chcesz kupic Jaguara.. kup lepiej dwa,tego drugiego przeznacz na czesci" w przypadku VR-ka to jest chyba aktualne (kolega kochajj tak zrobił
Bartek - 28-11-2008, 21:13
Ajsi, Tylko tych o których wiem na 100%, że są jest 8 szt., z czego 5 na chodzie (2 się budują i 1 odbudowuje )
swinks_UK - 29-11-2008, 23:42
Wszystko fajnie, tylko, że kiedyś z mojej VR-ki zrobi się staruszek, więc trzeba myśleć perspektywicznie i coś mi się wydaje, że niedługo rozsądna opcją będzie planowanie wymiany na EVO VIII (tylko to małe jakieś... ), przy obecnych cenach w granicach 5-6k GBP z importem do UK, to za dwa, trzy lata będzie chyba jedyna opcja .
Krzys, jesteś "jedyny" z tym swoim manualem z AYC o jakim wiem . Ale ty masz przecież Leguminę, ciekawe czy w sedanie było tak samo
|
|
|