To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Temperatura płynu chłodzącego

mjsystem - 08-12-2014, 16:18

herr_flick napisał/a:
w miarę jeżdżenia i przy 92 wąż dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny.

A nie zapchana chłodnica?

krzychu - 08-12-2014, 17:38

herr_flick napisał/a:
dolny wciąż jest zimny, nie letni tylko zimny.


Oświeć mnie proszę czy ciepła woda do chłodnicy wchodzi dołem czy górą?

herr_flick - 08-12-2014, 18:50

I tu masz rację bo zimy wąż dolny znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadania.
Wiatraki na chłodnicy odpalają oba a temperatura nie przekracza połowy wskaźnika. Chyba trochę spanikowałem tymi bąblami w zbiorniczku wyrównawczym, możliwe że jeszcze się odpowietrza po założeniu LPG

cobretti - 03-03-2015, 16:18

A czy temperatura silnika chociaż raz wzrosła powyżej 95 stopni?
kampat - 12-10-2015, 17:10
Temat postu: wskaźnik temperatury silnika
Witam. Mam problem w moim mitsu z wskaznikiem temperatury. silnik sie nagrzewa ale wskaznik pokazuje minimalną temperature. na postoju temperatura rośnie normalnie gdy ruszę zaraz spada o co moze tu chodzić ? lancer 2.0 136km
b4rt3k91 - 12-10-2015, 17:17
Temat postu: Re: wskaźnik temperatury silnika
Sprawdzałeś termostat?
robertdg - 12-10-2015, 19:11

Objaw wskazuje na termostat
remi - 12-10-2015, 20:52

Zobacz, czy zaraz po odpaleniu robi się ciepła chłodnica, jeśli tak, to termostat pozostawia cały czas otwarty duży obieg. Normalnie najpierw powinno Ci zacząć grzać środek auta - nagrzewnica, a dopiero potem na chłodnicę główną. Jeśli grzeje od razu tu i tu, to pewnie termostat.
maciekz - 31-10-2015, 21:19

W Punto miałem że jak jechałem to temp spadała, a na postoju samochód się grzał. Aż pękła nagrzewnica. Problem był w zapchanej chłodnicy
remi - 14-11-2015, 15:12

Jak wygląda sprawa ze zbiornikem wyrównawczym w 2,0? Rozumiem, że jak jest zbyt dużo płynu, to górnym wężykiem się do niego przelewa, jednak, czy w jakiś sposób z niego też zaciąga sibie płyn? Dzisiaj zlokalizowałem wyciek na jednym z węży, źle trzymała objemka. Awaria usunięra, płyn do chłodnicy dolany. Nie znalazłem żadnego odpowietrznika, auto chodziło z 30 min na wolnych obrotach, wentylatory się nie włączyły, z nawiewów poleciało gorące powietrze. Coś jeszcze powinienem zrobić?
maciekz - 24-11-2015, 19:35



Taka temperatura to chyba trochę za mała? Taka jest w czasie jazdy, na postoju rośnie go połowy skali. Pewnie termostat...

Janq - 24-11-2015, 19:39

Maciekz, termostat do wymiany :] Przerabiałem to samo w swojej Primerze. Do 80km/h temperatura w normie, powyżej 80km/h temperatura spadała na łeb na szyję.
maciekz - 24-11-2015, 19:56

Ciekawe czy lepiej wziąć Wahlera albo Verneta czy oryginał
robertdg - 24-11-2015, 20:00

Bierz oryginał
Janq - 24-11-2015, 20:30

Maciekz, nawet nowy-używany oryginał będzie lepszy niż zamiennik :]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group