To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Dostawa nowych Lancerów 2009

jaca71 - 13-02-2009, 11:33

RalliArt ma jeną rzecz, której mu zazdroszczę - 4x4 :(
krzychu - 13-02-2009, 11:35

i DUZY moment :P Zaden diesel nie podskocy :P

Krzychu

Odi - 13-02-2009, 11:38

A znane są chociaż przybliżone ceny?
Ciekaw jestem czy cenowo ralliart bardziej będzie zbliżony do evo czy do zwykłego lancera.

krzychu - 13-02-2009, 11:42

Przy odrobinie szczęścia będzie pomiędzy. Licząc od wypasionego 1,8. Przynajmniej moim zdaniem to by była dobra cena. A czy mi się wydaje czy to będzie taki outlander 2.0T tylko z inna budą?

Krzychu

jaca71 - 13-02-2009, 12:37

krzychu napisał/a:
i DUZY moment :P Zaden diesel nie podskocy :P

Krzychu

Moment, moc mnie nie rajcują :) Przesiadając się z 55 i 90KM i tak wydaje mi się że mam rakietę :) I kompleksu diesli nie mam.

krzychu - 13-02-2009, 12:53

Ale wkurza mnie takie podejście. 2.0 135 koni i 170 coś Nm (CS 2.0). Szwagier przychodzi i mówi ale ja mam w stilo 140km i 300 Nm. :axe: :axe: :axe: :axe: No i jakoś nie przemawia do niego frajda z 7 tys obr/min czy sportowe zestrojone zawieszenie. A fakt faktem przy spokojnej jeździe (czyli na niskich obrotach) ten silnik jest żwawszy i mniej pali :axe: A tak to przynajmniej tych głównych argumentów już by nie było. ponad 200 koni i ponad 300Nm jak na benzynę 2.0 to naprawdę musi dawać przysłowiowego kopa. A koszty serwisowania i utrzymania powinny być chyba sporo mniejsze niż w EVO. No i to 4x4

Krzychu

jurekschroda - 13-02-2009, 12:55

Ceny jeszcze nie podane, ale mam nadzieję, że będą zbliżone do najwyższej wersji 1.8 i znacznie różniące się od Ewuni - wtedy to będzie miało sens. W ofercie Mitsu brakuje czegoś pośredniego między Evo a "cywilnym" Lancerem - i Ralliart ma ta lukę wypełnić.
jaca71 - 13-02-2009, 13:35

@krzychu:
To się szwagra zapytaj gdzie są te jego niutki w sprincie do setki?
Moment poza informacją o przebiegu wykresu mocy nic nie wnosi do wiedzy o samochodzie :) MOMENT to jest nowa religia w motoryzacji, która nie ma żadnych podstaw :)

krzychu - 13-02-2009, 14:16

Ale ja wiem z czym się je moment :P i nie ze względu na modę. No a przyspieszenie do setki mają podobne około 9-10 sec.

Krzychu

jaca71 - 13-02-2009, 14:21

No właśnie przyspieszenie podobne mimo stosunku nitków 2:3 albo jeszcze gorzej. To gdzie te niutki se podziewają?
Trik - 13-02-2009, 17:27

filippoz napisał/a:
o czyli będzie można założyć ten fajny przedni zderzak z atrapa do sedana to cieszy


ralliart sedan ma ewidentnie zderzak od sportbacka, a ten jest fajniejszy niż w sedanku

filippoz - 13-02-2009, 18:29

[edit]
a co do zderzaka to ten w sedanie taki hmm nijaki :D ten z całą chromowaną paszczą dużo lepiej wygląda :D

scoro - 13-02-2009, 19:50

[edit]

Co do tego Rallyarta to trzeba przyznać , że całkiem ciekawie się prezentuje... i to przyspieszenie :> Aż miło popatrzeć ;)

Trik - 13-02-2009, 20:12

Przy okazji tematu.
Rosjanie mają w Lancera Intense MT z 4WD za 27190$ a Ralliart za 45890$
Tanio raczej nie jest ale jakie moga być okłady z cła i tym podobnych warjacji fiskusa?
Może już ktoś się dowiadywał?

jaca71 - 13-02-2009, 20:22

To jakiś koszmar te ceny.
Cło 10%
VAT 22%
Akcyza 3,6%



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group