To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - V max czy na pewno wynosi tyle tyle co twierdzi producent?

Anonymous - 15-03-2009, 21:47

:twisted: mój na GPS pokazuje 205km/h nawet mam jeden mandacik z tego A6 co już się rozbiło na gdanskiej obwodnicy za 197,5km/h :evil: , generalnie 200 bez żadnego problemu silnik z "wirusem" 180KM , 400nM , pozdr :lol:
Anonymous - 15-03-2009, 22:38

Mój 205 na liczniku w/g gps 195 zchipowany w v-tech 175 PS - generalnie chip był pod przyspieszanie a nie pod V- MAX z tego co wiem to można odpowiednio przygotowac program i bedzie nawet 230 kmh
tomekrvf - 15-03-2009, 22:40

Panowie, zastanawiam się kiedy pojawi się u Was problem ze znikającym płynem chłodzącym
Anonymous - 15-03-2009, 22:44

:mrgreen: wiem o czym myślisz , znam to z kilkunastu lat wcześniej ....tak to jest jak czlowiek za długo benzyną jeździł...pozdr
jmgmotocykle - 16-03-2009, 21:33

zgadza się rafaelcx - wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc i mamy większe v-max - generalnie moment odpowiada za przyspieszenia a moc za prędkość max . jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam
rezon - 17-03-2009, 10:40

jmgmotocykle napisał/a:
lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis
wszystko prawda poza końcówką - nie ma niewykrywalnych programów, jest tylko co najwyżej mała chęć wykrycia
krzychu - 17-03-2009, 12:21

jmgmotocykle napisał/a:
wystarczy zmniejszyć moment a podnieś moc


O czym Wy gadacie.... Przecież moc to jest wskaźnik syntetyczny pochodny momentu i obrotów. Innymi słowy zmniejszy moment i zmniejszysz moc automatycznie! Bo mocy się nie mierzy!!! Moc się oblicza z momentu i obrotów. Można oczywiście trochę przesunąć krzywą momentu na wyższe obroty (modyfikując układ dolotowy, wylotowy, turbinę czy rozrząd) i wtedy wzrośnie moc, a moment nie, ale samym programem tego się nie da zrobić. Można podbić po prostu dawki, wyprzedzenie czy doładowanie i wtedy moment wzrośnie w całym zakresie a za tym moc. To tak w skrócie.

Krzychu

jmgmotocykle - 17-03-2009, 15:42

krzychu - z poczatku piszesz że nie można - pózniej że można - zdecyduj się.... jak jest dobry tuner - info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych - i dupa - serwis nie wykryje tego - inna sprawa jest jak wyslą centralę do rzeczoznawcy - ale sie z tym nie spotkałem jeszcze....
krzychu - 17-03-2009, 16:01

Nie można zmniejszyć momentu tak żeby moc przyrosła tego nie można! Bo to są powiązane parametry o to mi chodzi. A ja w swoim poście pisze dobrze przeczytaj go jeszcze raz.

Krzychu

rezon - 17-03-2009, 17:22

jmgmotocykle napisał/a:
info dla rezon - to wykasuje z pamieci daty podłaczen z kompem auta urzadzeń zewnętrznych
komp sterujący silnikiem jest chyba taki sam jak w stajni VW, a w VW jest coś takiego jak licznik programowań - bardzo ciężki do wykasowania bez śladów
Anonymous - 17-03-2009, 17:34

jmgmotocykle napisał/a:
jesli mogę zasugerować to odpuście sobie chipy - szkoda silników - lepiej napisać indywidualny program u dobrego tunera którego nie wykryje serwis ,a parametry będą super. jesli ktoś ma wątpliwości niech poczyta jaka jest róznica między chipami(i pochodnymi) a indywidualna mapą pracy silnika i nie załorzy juz żadnej "kostki" ..., pozdrawiam


"kolizja oznaczeń" ja mam program indywidualny .....

kubabrzesko - 19-03-2015, 18:24

Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia???
paweldm - 19-03-2015, 22:57

Do modelu z tym silnikiem producent przewidział opony z indeksem H czyli do 210km/h więc może być jakaś blokada. Do wersji z silnikiem jak ja mam 2.2 opony maja mieć indeks prędkości co najmniej V - czyli do 240km/h.
rezon - 20-03-2015, 15:48

kubabrzesko napisał/a:
Nie chcąc otwierac kolejnego tematu zapytam Panowie tutaj - Jaka jest maksymalna predkosc outlandera 3,0 V6 ??Mój na fabrycznych 18-stkach ciagnie do 210 km/ h i nagle przestaje jakby miał blokadę bo az czuc ze glowa leci do przodu.Wedlug gps predkosc pokazuje idelanie .Czy na rynek amerykański miały jakies blokady predkosci maksymalnej??jest to do sciagniecia???
raczej obstawiam ogranicznik prędkości obrotowej silnika. Mam u siebie to samo
PiotrKw - 20-03-2015, 16:16

Drugi z moich Touaregów 3.2 V6 pochodzi z rynku amerykańskiego i ma blokadę na 130 mil/h. Ma o tym informację w postaci naklejki przy prędkościomierzu, liczba kółku na białym tle z czerwoną obwódką . Taki znak stop.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group