[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA
krzychu - 01-03-2009, 11:28
Wysłałem do EBC działu sprzedaży dlaczego nie ma w sprzedaży w Europie tarcz:
front: GD7104 lub USR7104
rear: GD7108 lub USR7108
Z tym że w katalogu są tarcze EBC typu standard:
front: D866
rear: D1037
które występują w polskim cenniku EBC około 250zł za sztukę.....
To komplet do CS-a 2.0 przednie takie same jak w CY tylne trzeba by sprawdzić czy też się pokrywają.
No i znalazłem coś ATE:
Krzychu
lukas1 - 02-03-2009, 13:55
troche drogo ale nieżle
http://www.autoanything.com/brakes/10A50530.aspx
Radassss - 02-03-2009, 15:26
drogo jak ...
ja mam w cennikach 80-100 za sztuke tyle ze na tyl
Średnica [mm] 262
Wysokosć [mm] 60,5
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 10,0
Minimalna grubość [mm] 8,4
średnica otworu centrującego [mm] 90
Felga, ilość otworów 5
na przod pokazuje te z 4 otworami czyli to nie sa te
z tym ze w katalogu CY (sedan) 1,8 jest napisane ze z tylu sa wentyle wiec nie wiem skad ta pewnosc ze CS ma ten sam uklad hamulcowy
krzychu - 02-03-2009, 15:28
Radassss napisał/a: | z tym ze w katalogu CY (sedan) 1,8 jest napisane ze z tylu sa wentyle wiec nie wiem skad ta pewnosc ze SC ma ten sam uklad hamulcowy |
Mówię o przednich tarczach z tyłem nie wiem. A informacje pochodzą od tomekrvf.
Otwór centrujący też coś duży.... No i nie wiem czy sprawdzałeś na tył do CS czy CY ale ta jest pełna (nie wentylowana).
Krzychu
Radassss - 02-03-2009, 15:32
na przod np Girling i TRW robia klocki, niestety tarcze pokazuje te 4 dziurawe
hehe a co ciekawe w kazdym katalogu tak jest...
krzychu - 02-03-2009, 15:37
Radassss napisał/a: |
hehe a co ciekawe w kazdym katalogu tak jest... |
No właśnie walczę z tym już od około tygodnia a kiedyś wcześniej szukałem i też nic nie znalazłem. Jest jakaś jeszcze dziwna firma:
http://www.allegro.pl/ite..._lancer_03.html
Według tego co piszą pasują do CS-a..... ten ATE wyżej też są podobno ale nie wiem gdzie można zapytać czy są dostępne.
Ale jest światełko w tunelu z EBC mi odpowiedzieli że modele o które pytam są dostępne w wersji standard i w wersji tuningowej (nawiercano nacinanej). Poprosiłem jeszcze o wymiary dokładne.
Krzychu
Radassss - 02-03-2009, 15:41
zaciekawil mnie temat
jutro podzwonie po dostawcach niech sie zastanawiaja
jak sa dokladne wymiary to podam i tyle
chociaz u siebie to pewnei dopiero za 3 lata wymienie
ale co tam warto wiedziec
a co do tego tekstu na tej aukcji ze rewelacyjne Japonskie...
z doswiadczenia wiem ze te "Japonskie" cuda sa generalnie sredniej jakosci,
i sa czersto najtansze ze wszystkich, takie firmy jak Japan Parts, Nippon Parts czy JP AUTO i inne tego typu to o kant d...
krzychu - 02-03-2009, 15:44
W CS-ie na oryginalnych klockach (w CY dali miększe klocki ponoć) to przy hamowaniu z 140 to mogłeś od razu jechać do ASO po nowe tarcze.... Więc ja bym nie mówił hop w moim też sie okazało że są lekko zwichrowane jak pomału próbowałem przy zakupie to było ok pojeździłem trochę i przy większych prędkościach są wibracje małe bo małe ale na razie patrze co można kupić bo nie chce sobie drążków kierowniczych załatwić.
Krzychu
Radassss - 02-03-2009, 15:47
no tak tarcze latwo jest zalatwic wystary ostre hamowanie i potem w kaluze i juz sa krzywe (nie zawsze), ale najprostrza metoda aby je troche pokrzywic
a "oryginaly" to chyba sa AKEBONO bo tak mi w pokazuje przy klockach ze jest taki stopien jakosci co kolwiek by to nie znaczylo
dokladnie jest tak przy klockach Girlinga:
Ograniczenia producenta AKEBONO
Ostrzeżenie zużycia styku 0
Wysokosć [mm] 55
Grubosć [mm] 16
Długosć [mm] 144,8
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/380
tomekrvf - 02-03-2009, 21:21
Radassss napisał/a: | z tym ze w katalogu CY (sedan) 1,8 jest napisane ze z tylu sa wentyle wiec nie wiem skad ta pewnosc ze CS ma ten sam uklad hamulcowy |
A wystarczy spojrzeć na tarczę hamulcową z tyły żeby stwierdzić że nie jest wentylowana
krzychu - 02-03-2009, 21:24
tomekrvf napisał/a: | Radassss napisał/a: | z tym ze w katalogu CY (sedan) 1,8 jest napisane ze z tylu sa wentyle wiec nie wiem skad ta pewnosc ze CS ma ten sam uklad hamulcowy |
A wystarczy spojrzeć na tarczę hamulcową z tyły żeby stwierdzić że nie jest wentylowana |
A masz może informację na temat dokładnych wymiarów tych racz?
Krzychu
Radassss - 03-03-2009, 08:02
tomekrvf napisał/a: | A wystarczy spojrzeć na tarczę hamulcową z tyły żeby stwierdzić że nie jest wentylowana |
nie mam od 2 tyg samochodu wiec nie moge tego zrobic,
Cytat: | A masz może informację na temat dokładnych wymiarów tych racz? |
jezeli sa te same co w CS to beda prawdopodobnie:
Średnica [mm] 262
Wysokosć [mm] 60,5
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 10,0
Minimalna grubość [mm] 8,4
średnica otworu centrującego [mm] 90
Felga, ilość otworów 5
krzychu - 03-03-2009, 12:07
Radassss napisał/a: |
jezeli sa te same co w CS to beda prawdopodobnie:
Średnica [mm] 262
Wysokosć [mm] 60,5
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 10,0
Minimalna grubość [mm] 8,4
średnica otworu centrującego [mm] 90
Felga, ilość otworów 5 |
Ale jeśli nawet to tylna tarcza. Przednia jest 276 i wentylowana!!! Otór centrujący z przodu jest 69 chyba.....
Krzychu
Radassss - 03-03-2009, 12:37
no mowilem ze to na tyl jest, na przod sa te z 4 otworami czyli nie takie... jak powinny byc
tomaszekk7 - 06-03-2009, 10:00 Temat postu: Re: Tarcze, klocki Po 20 tyś. km wymiana tarcz. W żadnym samochodzie jakimi jeździłem nie wymieniałem nawet klocków po 20 tysiącach. Najmniejszy przebieg jaki pamiętam na klockach to było 57 tyś. km. Oni te klocki do Lancera robią chyba ze stali używanej do produkcji mitsubishi zero z okresu II wojny światowej.
Jeśli natomiast chodzi o dopasowanie elementów układu hamulcowego z OUTL. to jest duży wybór klocków hamulcowych różnych firm : ICER , KASHIYAMA , TEXTAR , AKEBONO ,ATE, JC PREMIUM, HERTH+BUSS JAKOPARTS
|
|
|