To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Światła dzienne

Owczar - 04-03-2009, 00:54

WIem, ale one maja za mala moc i w dzien nie beda widoczne....
sampler - 04-03-2009, 07:10

Nie te ktore proponuje to High Power 6 diod w jednym. Zarowka T4 przy tym to swieczka. Postaram sie zrobic zdjecie w dzien to zobaczysz jak to dziala :)
Owczar - 04-03-2009, 09:41

Chętnie zobaczę jak to wygląda w dzień ;]
wilk88 - 06-03-2009, 14:46

Ja już nie wiem czy mam pecha ,czy w moich rękach nic nie działa :/ Powiedzcie mi czy na zmianę żarówek postojowych jest jakiś patent? Wyciągnąłem starą działającą, włożyłem nową ledwo co kupioną i nie działa, włożyłem z powrotem starą i też nie działa... i tak w obydwóch lampach :evil: Czy jest potrzebna jakaś szczególna wiedza do wymiany świateł postojowych? :lol:
Owczar - 06-03-2009, 14:51

Ty chyba ma jakąś dobrą przewodność i zwierasz w palcach wszystko :D A tak na poważnie to nie wiem jak to się dzieje. I co nie działa Ci teraz? Sprawdzałeś czy jest prąd na postojówkach?
SirSinner - 06-03-2009, 15:42

Może sprawdź kabelek zasilający mógł się poruszyć (uszkodzić) z racji wieku i gdzies nie styka.

OT A ja w kwietniu inwestuję w dioidy jako światła dzienne, wczoraj tradycyjnie po 3-4 miesiącach jedna z żarówek Osram NightBreaker padła :-( . A nie założe innych bo niestety Gale nie powalają jakością świateł.
Tak więc pochwalę się z postemu prac i efektu, zacznę od list z allegro.

Owczar - 06-03-2009, 15:44

A robisz osobne reflektory?
SirSinner - 06-03-2009, 15:50

Nie, na początek planuję zrobić podobnie jak na zdjęciu od tego holendra powyżej.
I wolałbym nie ingerowac lampę ale jeśli to się nie uda to będę rozklejał klosze i wkładał do środka.
Choć chciałem kupić te diody: http://www.trytonik.aplus...?products_id=76 , z racji ich jasności. Mam je w modelu 1/10, którym staruje na zawodach i świecą naprawdę mocno.

Owczar - 06-03-2009, 15:56

Ja do tych diód podchodzę sceptycznie, bo nie wiem jak policja będzie się na to zapatrywała. Jak będę miał czas to pokombinuję z diodami do których podawałem link. One przy ciepłym świetle mają 90lm, więc nie będą wyglądały jak typowe biało-niebieskie diody, a dadzą sporo światła.
wilk88 - 06-03-2009, 16:36

Postojówki nie działają, obydwie, a działały :) Kabelkami ruszałem nie pomogło, czy prąd jest nie wiem bo nie mam w tej chwili miernika.
SirSinner - 06-03-2009, 16:48

Wilka a zsprawdź bezpieczniki może przpadkiem kabel zasialjący dotknął do masy i zwarcie zrobił.
wilk88 - 03-05-2009, 21:19

Jedna działa, długo jeździłem bez postojówek, 2 dni temu włożyłem i jedna zadziałała. Druga nie... bezpieczniki dobre,żarówka działa (sprawdzana w drugiej lampie), jakieś porady?

[ Dodano: 13-05-2009, 17:32 ]
Ok, moich przygód z postojówkami ciąg dalszy ;) Załatwiłem sobie w końcu próbnik, no i próbowałem ;) ( zdjęcie trochę nie wyraźne ale powinniście wiedzieć o co chodzi ).

A więc w kabelku który zaznaczyłem na czerwono nie ma napięcia ( a powinno być, bo porównywałem w tym z drugiej strony ) w kabelku niebieski też nie ma, ale tam nie powinno być. Najdziwniejsze jest , że przykładając próbnik do końcówki kabelka czerwonego (tam gdzie się łączy z żarówką), zaiskrzyło i poszedł bezpiecznik, dziwne skoro niby tam nie ma prądu. Jakieś pomysły, jak dalej sprawdzać, bo kabelki chowają się w obudowie reflektora?
Dzięki za podpowiedzi!

Owczar - 13-05-2009, 17:40

To co napisałeś jest dość dziwne. W jaki sposób sprawdzałeś napięcie na tym kabelku? Proponuję sprawdzić napięcie na przewodzie a nie w środku wtyku żarówki. Możesz np przebić kabelek szpilką, igłą, lub końtówką próbnika, niektóre są ostre na końcach. Jeśli wywaliło Ci bezpiecznik to musi być napięcie. Być może coś nie łączy w oprawce a jak przyłożyłeś końcówkę próbnika to docisnąłeś i zwarło...
wilk88 - 13-05-2009, 20:25

A więc w postojówce po drugiej stronie wystarczy tylko przyłożyć do miejsca styku i próbnik się świeci. Z tej strony to nie działa, ale zrobiłem też tak jak pisałeś, przykładałem bezpośrednio do drucików w kabelku ( przy samym końcu są obnażone ;) ) i też nie było ale mimo wszystko zwarło, i to nawet 2 razy ( po wymianie bezpiecznika spróbowałem jeszcze raz, dalej nie ryzykowałem z powodu braku bezpieczników).
Owczar - 03-07-2009, 12:02

wilk88, nie pomyślałem odrazu.. Ale czy Ty miałeś dobrze ustawiony próbnik? Miernik nie może zwierać, ponieważ jego rezystancja podczas pomiaru napięcia jest bardzo duża. Być może miałeś wpięte przewody w multimetrze, na pomiar natężenia, a nie napięcia co by wyjaśniało palenie bezpieczników.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group