To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne

Bojar - 06-05-2009, 23:11

1,6 ma felgi 6,00JJX15 4X114,3X67 46
2,0 ma felgi 6,00JJX16 5X114,3X67 46

Wychodzi, że 67 :)

jack78 - 18-11-2009, 23:38

Potrzebuję dokładnych informacji jaki olej jest lany przez serwis do skrzyni biegów, rozchodzi mi się o markę i oznaczenie. Oraz ile go wchodzi.
Muszę przed mrozami zdążyć z wymianą, bo poprzedniemu właścicielowi na serwisie wlali zły olej i niedawno się dowiedziałem że ten olej nie został wymieniony na właściwy. Przez to coraz ciężej zmienia się biegi 1 i 2 oraz wsteczny, no i niestety zaczyna się coś dziać z mechanizmem różnicowym w skrzyni.

Pawel`85 - 19-11-2009, 01:00

Tak jest podane na stronie mitcar.pl

Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu

jack78 - 19-11-2009, 15:14

Pawel`85 napisał/a:
Tak jest podane na stronie mitcar.pl

Olej przekładniowy TAF-X 75W-90 2,10L do skrzyni manualnej
Olej przekładniowy Dia Queen ATF SP III 7,70L do automatu


Dzięki za pomoc, właśnie zamówiłem CASTROLA.

rydzu25 - 21-11-2009, 20:25

Witam
Mam pytanie ile wlewa się oleju do silnika w modelu 1,6 bo mi weszło 2,5l i jest prawie max??

wyderka - 21-11-2009, 20:32

chyba około 3,5 l a odpaliłeś żeby zassało olej do filtra jeżeli nie to zrób tak i później sprawdź
jack78 - 21-11-2009, 20:32

Tutaj masz dyskusję na temat oleju w silniku dla modeli 1.6 i 2.0 - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34931
rydzu25 - 22-11-2009, 10:48

Dzięki jack78,
Jednak jest dobrze jeśli weszło mi około 2,5-2,6 litra bo niektórzy też tyle wlewaja przy wymianie filtra a jak wlac 3,3 to nie mam pojecia gdzie to się zmieści może mają inne filtry 8)
pozdrawiam

zaskar - 08-04-2010, 22:31
Temat postu: Re: Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne
wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"
witam,
jako ze w zbiorniczku od wspomagania mam minimalna ilosc plynu, chcialem uzupelnic olej. I tu maly dylemat: dexron II czy III? Czy te dwa typy oleju roznia sie znaczaco? Jak rozpoznac jaki typ mam we wspomaganiu (czy jest roznica np. w kolorze?) Czy te dwa typy sa mieszalne?

nerx - 10-08-2010, 10:57

a coś na temat filtra paliwa ?
Pawel`85 - 10-08-2010, 12:46

zaskar napisał/a:
wspomaganie kierownicy: "ATF DEXRON III" lub "DEXRON II"

Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane

nerx napisał/a:
a coś na temat filtra paliwa ?

Filtr paliwa wymienia sie co 150kkm wiem ze wydaje sie duzo ale tak jest w instrukcji (swoja droga dzieki bogu ze tak żadko sie to robi bo filtr paliwa kosztuje w ASO kolo 1500zl, nie wiem czy sa jakies zamienniki)

krzychu - 10-08-2010, 13:18

W mojej instrukcji jest napisane że paliwa jest "nie wymienny".... Ale już znalazłem że w części materiałów (ale chyba nie autoryzowanych) jest że po 160 tys... Z tym że np. MANN ma wyraźnie przekreśloną tą pozycję co też oznacza że się nie wymienia (to dla 2.0 ale to chyba chodzi o samochód a nie silnik).
waldek1978 - 28-11-2010, 09:15

Pawel`85 napisał/a:
Z tego co pamietam Dextron III w instrukcji jest tak podane


Mineralny, czy syntetyczny? Chiałbym dolać bo już w zbiorniczku mam min, a nie wiem co tam dokładnie wlać. Dexron II, ATF Dexron III?
Z góry dzięki za pomoc:)

conrad - 28-11-2010, 22:49

wg instrukcji zalecany jest płyn klasy Dexron II lub Dexron III...?

...miałem rówinież minimalny poziom w zbiorniczku, nie byłem pewny jakiej klasy płyn mam zakupić (syntetyk czy inny, czerwony czy inny kolor?)...ostatecznie kupiłem produkt STP Power Steering fluid (12 zł / 354ml), wg producenta "mieszalny ze wszystkim rodzajami płynów", zrobiłem dolewkę do poziomu max na wyłączonym silniku (zalecenia), ubytków nie stwierdzam...kolorystycznie również zgadzał się z tym co było fabrycznie zalane w układzie (kolor słomkowy).
W sprzedaży jest dostępny także produkt STP Power Steering & Stop Leak z m.in. właściwościami uszczelnijącymi, jakbym wcześniej zorientował się, profilaktycznie spróbowałbym tego produktu... miałem wcześniej lekkie "pocenie się" na wałku pompy wspomagania, które na całe szczęście ustało.

waldek1978 - 17-12-2010, 19:40

conrad napisał/a:
STP Power Steering fluid


Dzięki za pomoc!:) Zakupiłem, dolałem również do poziomu max! Ubytków także nie stwierdzam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group