To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] umarł silnik co dalej ?

Maretzky85 - 17-03-2009, 14:54

Mają silnik wtryskowy, do tego 2.0, który nie jest kompatybilny z 1.8. A kokpit po to, żeby było można wiązkę przełożyć...
waldi-1 - 17-03-2009, 15:20

wiązke przekładasz w grodzi przecież, mozesz sciągnać tylko licznik i juz masz wszystko jak na tacy widoczne, tam są dławiki przez które przechodzą kable do komory silnika
Robert_G2 - 15-04-2009, 21:00

Maretzky85.
Kto ma ten silnik wtryskowy 2.0 i za ile?

Maretzky85 - 15-04-2009, 23:15

Robert_G2, widziałeś poprzednią stronę tego wątku ? Ostatni post na poprzedniej stronie. Tam jest link do Allegro, tam mieli a za ile nie wiem, nie wiem nawet czy aukcja jeszcze aktualna.
Robert_G2 - 16-04-2009, 01:06

Ok dzięki.
Teraz sobie sprawdziłem, aukcja już zakończona ale jeszcze widnieje co i za ile.
U mnie też prawie silnik umarł i teraz mam dylemat co z tym fantem zrobić.
Troszkę mam już dosyć tego samochodu.

Maretzky85 - 16-04-2009, 11:35

E3 czy V6stki ? :)
A co Ci się z silniczkiem dzieje ?

Robert_G2 - 16-04-2009, 17:02

Dzieje się z silnikiem od E33.
Na 90% uszczelka pod głowicą. Dziś lub jutro sprawdzę na 100% jak zmierzę kompresję.
Tylko że dokładnie rok temu (a może dwa lata temu) ta uszczelka była wymieniana i teraz mam dokładnie ten sam objaw co wtedy. Pracuje jak traktor na dwa gary i prawie bez mocy.

waldi-1 - 16-04-2009, 19:59

to juz ci kolego mówie co jest , przepaliła ci sie głowica między tłokami
Robert_G2 - 16-04-2009, 20:50

Wiem, wiem.
Tak dokładnie miałem też wcześniej.
A i teraz właśnie sprawdziłem kompresję.
1 i 4 cylinder > 1
2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem.

waldi-1 napisał: "to juz ci kolego mówie co jest , przepaliła ci sie głowica między tłokami"

mam nadzieję że tylko uszczelka :)

Tylko czy jest jakiś patent na tą przypadłość bo to podobno częste przypadki w tym silniku. Ostatnim razem goście którzy to robili to raczej solidni. Głowica była także planowana, więc powinno być wszystko ok ale nie było.

Maretzky85 - 16-04-2009, 23:34

Nowe śruby od głowicy może pomogą ?
Na gazie jest ? Jak tak to może za uboga mieszanka ?

Krzyzak - 17-04-2009, 08:11

Robert_G2 napisał/a:
2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem.

jak pisal kiedys Bartek - podroby uszczelek glowicy skladaja sie jakby z 2 malych uszczelek polaczonych razem i miedzy 2 a 3 cyl jest ich najslabszy punkt
oryginal to niemal monolit
kup oryginal, pomierz, zabiel, wyczysc i zloz zgodnie ze sztuka a bedzie dobrze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group