To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - 1-szy przegląd po 20k lub 1r.

krzychu - 19-03-2009, 15:24

Ale jak by się tak zastanowić to co za różnica jaki olej jest na rajdach oni przecież i tak tam nie robią dużych przebiegów.... i nikomu nie zależy na żywotności czy utrzymaniu właściwych parametrów przez rok czasu albo 15/20 tys km.....

Krzychu

Radassss - 19-03-2009, 15:31

no tak oni przejezdzaja rajd... ile to moze miec km?? 300?? moze wiecej i wymieniaja wszystko w samochodzie, tam sie glownie stosuje syntetyki o wysokiej lepkosci moze byc 25W/50 ale w normalnym aucie tego nie zastosujesz...
Trik - 19-03-2009, 16:45

Jak oni jadą te 300km w rajdzie to ty tego raczej na codzień nie zastosujesz :lol:
Popatrzyłem sobie ostatnio na rep. z rajdu Cypru i te cytrynki co w nich jadą prawie bez przerwy na 5,5k-6k obr/min. na odcinku specjalnym. Sprawdzić możesz ale tak jak pisze Radassss po takim rajdzie komplet do wymiany. W życiu codziennym to inna para kaloszy. Chyba że chcesz wymiienać oleum co 3000 km.
Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia. :mrgreen:

tomekrvf - 19-03-2009, 19:18

Trik napisał/a:
Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia.

Właśnie dlatego należy wspierać firmy z Polski.
Ludzie, lejcie do Lancerów Lotos!! :D

Anonymous - 19-03-2009, 19:20

lukas1 napisał/a:
Witajcie Koledzy,

Co powiecie na temat oleju Total, np, TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30???
W WRC sie sprawdza wiec wydaje mi sie dosc dobrym rozwiazaniem :roll:


Lancer 1.5 lub 1.8 to nie jest WRC....

[ Dodano: 19-03-2009, 19:27 ]
adamos, sorki mój błąd. Tak go nazwali... W kartach produktu jest jako Longtec.
Ale to => Lepkość HTHS 150C CEC-L-14-A-97 cP 2.98 już skreśla ten olej w moich oczach.....

Moja rada: przy kolejnej wymianie zmień go na Zwykłego Castrola SLX-a Longtec-a 0W30 lub SLX pro 5w30 lub EDGE 5W30 , to dobre produkty..

Pozdrawiam

[ Dodano: 19-03-2009, 19:29 ]
tomekrvf napisał/a:
Trik napisał/a:
Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia.

Właśnie dlatego należy wspierać firmy z Polski.
Ludzie, lejcie do Lancerów Lotos!! :D


Jeżeli mowa o Lotosie to 10W40 jest cacy, a 5W40 jest nie cacy :D :mrgreen:

Tomku, poza tym gdzie ekonomia i ekologia? Przecież po to są magiczne 0W20 :roll:
A tak na poważne to nie ma sensu lać więcej jak ...W30, to znacząco podwyższa spalanie

tomekrvf - 19-03-2009, 21:48

jaceksu25 napisał/a:
Jeżeli mowa o Lotosie to 10W40 jest cacy, a 5W40 jest nie cacy

A co jest nie tak z Lotosem 5W40? Passat zrobił na tym oleju 260 000km i wciąż był jak nowy.
jaceksu25 napisał/a:
Tomku, poza tym gdzie ekonomia i ekologia? Przecież po to są magiczne 0W20

Zakładając że na oleju 0W20 zyskasz 0.03% zużycia paliwa i zapłacisz za niego 200PLN więcej niż za Lotos 10W40 to mam to głęboko w .....

Wspierajmy polski przemysł!!! Kupujcie Lotos!!!

Anonymous - 19-03-2009, 22:29

tomekrvf napisał/a:
...Passat zrobił na tym oleju 260 000km i wciąż był jak nowy.


Mówisz tak jak Czopik po spaleniu gumy :D tzn na oponę nówka :mrgreen:

Radassss - 20-03-2009, 08:20

0W/20 - 20 to juz troche za niska "norma" letnia na nasze warunki klimatyczne
Anonymous - 20-03-2009, 20:07

Radassss napisał/a:
0W/20 - 20 to juz troche za niska "norma" letnia na nasze warunki klimatyczne


Co dziwniejsze, że niektórzy producenci aut takie zalecają



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group