[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - 1-szy przegląd po 20k lub 1r.
krzychu - 19-03-2009, 15:24
Ale jak by się tak zastanowić to co za różnica jaki olej jest na rajdach oni przecież i tak tam nie robią dużych przebiegów.... i nikomu nie zależy na żywotności czy utrzymaniu właściwych parametrów przez rok czasu albo 15/20 tys km.....
Krzychu
Radassss - 19-03-2009, 15:31
no tak oni przejezdzaja rajd... ile to moze miec km?? 300?? moze wiecej i wymieniaja wszystko w samochodzie, tam sie glownie stosuje syntetyki o wysokiej lepkosci moze byc 25W/50 ale w normalnym aucie tego nie zastosujesz...
Trik - 19-03-2009, 16:45
Jak oni jadą te 300km w rajdzie to ty tego raczej na codzień nie zastosujesz
Popatrzyłem sobie ostatnio na rep. z rajdu Cypru i te cytrynki co w nich jadą prawie bez przerwy na 5,5k-6k obr/min. na odcinku specjalnym. Sprawdzić możesz ale tak jak pisze Radassss po takim rajdzie komplet do wymiany. W życiu codziennym to inna para kaloszy. Chyba że chcesz wymiienać oleum co 3000 km.
Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia.
tomekrvf - 19-03-2009, 19:18
Trik napisał/a: | Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia. |
Właśnie dlatego należy wspierać firmy z Polski.
Ludzie, lejcie do Lancerów Lotos!!
Anonymous - 19-03-2009, 19:20
lukas1 napisał/a: | Witajcie Koledzy,
Co powiecie na temat oleju Total, np, TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30???
W WRC sie sprawdza wiec wydaje mi sie dosc dobrym rozwiazaniem |
Lancer 1.5 lub 1.8 to nie jest WRC....
[ Dodano: 19-03-2009, 19:27 ]
adamos, sorki mój błąd. Tak go nazwali... W kartach produktu jest jako Longtec.
Ale to => Lepkość HTHS 150C CEC-L-14-A-97 cP 2.98 już skreśla ten olej w moich oczach.....
Moja rada: przy kolejnej wymianie zmień go na Zwykłego Castrola SLX-a Longtec-a 0W30 lub SLX pro 5w30 lub EDGE 5W30 , to dobre produkty..
Pozdrawiam
[ Dodano: 19-03-2009, 19:29 ]
tomekrvf napisał/a: | Trik napisał/a: | Najważniejsze aby produkt spełniał normy producenta auta, reszta to auto-sugestia. |
Właśnie dlatego należy wspierać firmy z Polski.
Ludzie, lejcie do Lancerów Lotos!! |
Jeżeli mowa o Lotosie to 10W40 jest cacy, a 5W40 jest nie cacy
Tomku, poza tym gdzie ekonomia i ekologia? Przecież po to są magiczne 0W20
A tak na poważne to nie ma sensu lać więcej jak ...W30, to znacząco podwyższa spalanie
tomekrvf - 19-03-2009, 21:48
jaceksu25 napisał/a: | Jeżeli mowa o Lotosie to 10W40 jest cacy, a 5W40 jest nie cacy |
A co jest nie tak z Lotosem 5W40? Passat zrobił na tym oleju 260 000km i wciąż był jak nowy.
jaceksu25 napisał/a: | Tomku, poza tym gdzie ekonomia i ekologia? Przecież po to są magiczne 0W20 |
Zakładając że na oleju 0W20 zyskasz 0.03% zużycia paliwa i zapłacisz za niego 200PLN więcej niż za Lotos 10W40 to mam to głęboko w .....
Wspierajmy polski przemysł!!! Kupujcie Lotos!!!
Anonymous - 19-03-2009, 22:29
tomekrvf napisał/a: | ...Passat zrobił na tym oleju 260 000km i wciąż był jak nowy.
|
Mówisz tak jak Czopik po spaleniu gumy tzn na oponę nówka
Radassss - 20-03-2009, 08:20
0W/20 - 20 to juz troche za niska "norma" letnia na nasze warunki klimatyczne
Anonymous - 20-03-2009, 20:07
Radassss napisał/a: | 0W/20 - 20 to juz troche za niska "norma" letnia na nasze warunki klimatyczne |
Co dziwniejsze, że niektórzy producenci aut takie zalecają
|
|
|