To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Soczewki w galancie EA

Anonymous - 27-10-2007, 23:47

Simones napisał/a:
Tyle, ze Arturro ucieka z jednej skrajnosci w druga, bo dla mnie 4300K to znowu przesada, a jedynym optymalnym kolorem jest... 6000K :twisted: Sa to jednak na tyle indywidualne gusta, ze najlepiej gdybys poszukal kogos z takimi xenonami i poprosil o krotka prezentacje.


oj od razu ucieka :-) , jakby nie patrzec sloneczny dzien to ok 5000K wiec kazda barwa powyzej jest nienaturalna, bez kozery seryjnie montowane sa ksence 4300K, nawet jakies prawo UE zabrania stosowania zarowek o wyzszej cieplocie.
uwiez mi jesli nie zalezy ci na pseudo lansie, a tylko na doskonalym doswietleniu drogi wybierz 4300K, ktore i tak po okreslonym czasie swiecenia zaczynaja swiecic na niebisko ale w naturalnych granicach.
zreszta "polecilem" kilku osobom (nawet z tego forum) barwe 4300K i zawsze byly bardzo zadowolone z efektu i wyboru.

mike951 - 28-10-2007, 15:54

a ja znalazłem takie cudo tylko nie wiem czy to sie opłaca jesli mozecie mi doradzić napiszcie


http://cgi.ebay.co.uk/HID...1QQcmdZViewItem

czekoladka_1981 - 28-10-2007, 19:21

poczytać warto:
http://motoryzacja.interi...-ksenony,992810

Anonymous - 28-10-2007, 19:49

Doprawdy szkoda, ze nie zabroniono predzej chinskich lacznikow stabilizatorow, ktore sie lamia lub wypadaja na 10-ym zakrecie. Na szczescie to nie jest zagrozenie.
czekoladka_1981 - 28-10-2007, 19:55

Simones napisał/a:
Doprawdy szkoda, ze nie zabroniono predzej chinskich lacznikow stabilizatorow, ktore sie lamia lub wypadaja na 10-ym zakrecie. Na szczescie to nie jest zagrozenie.

A tu muszę przyznać Tobie rację.

waldi-1 - 28-10-2007, 20:39

a ja z kolei myslałem o 1000k włożyc je w gniazda żarówek niebieskie światło jest przyjazniejsze dla oka na dłóższa jazde niemeczy sie tak , a jeśli chodzi o ciepłote to czy to nieszkodzi leflektorą, zarówki pobieraja więcej pradi niz xenony ale jak to sie przekłada na wydzielanie ciepła?
Anonymous - 28-10-2007, 22:07

waldi-1 napisał/a:
a ja z kolei myslałem o 1000k
chyba 10 000K bo 1000K to by jakies zolte wyszlo. moim zdaniem to juz mozna takie zakladac wylacznie dla bajeru :)
waldi-1 - 28-10-2007, 22:12

no ale co z ciepłotą???
Anonymous - 28-10-2007, 22:33

waldi-1 napisał/a:
no ale co z ciepłotą???

:lol: :lol: :lol:

Anonymous - 29-10-2007, 08:56

No i kupiłem 6000 ale jeszcze nie założone. Zaraz muszę poczytać jak to zrobił Simones i co tam może nie do końca pasować. Ja kupiłem Siemensa (przynajmniej takie opakowanie) a palniki boscha
waldi-1 - 29-10-2007, 16:48

i ile kosztowały?
Anonymous - 05-11-2007, 19:11

ja sie jeszcze tak upewnie zanim zamowie. ktore mam brac H1 czy H7?? czy jak to z tym jest?
Anonymous - 05-11-2007, 19:35

Mijania - H7
Drogowe (dlugie) - H1
Ja mam xenony tylko w mijania, bo na dlugich zadko kiedy sie jezdzi. Inna sprawa, ze jak masz mijania xenony, to dlugich na zarowkach prawie nie widac, bo daja tyle co zapalenie zapalniczki przy wlaczonej 100W zarowce :lol:

Anonymous - 05-11-2007, 21:09

aha no dzieki :) to kupuje H7 zaraz bo jutro na przeglad a potem w tyg jakos po tanie xenonki za 300-400zl 6000K jednak biore :)
Anonymous - 06-11-2007, 10:59

Ja mam już na pokładzie. Jest lepiej, jaśniej ale liczyłem na więcej. Muszę porównać z jakimś innym samochodem bo może coś z moimi jest nie tak. (Długich używam)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group