[97-04]Galant EAxA/W - Pękł przewód od chłodnicy
tomix - 17-03-2016, 17:00
Witam
Górny gruby wąż chłodnicy do Gala 2,5 będzie pasował od 2,0-2,4 lub diesla?
Wyprofilowanie i średnice montażowe takie same?
Bartek - 17-03-2016, 17:12
Średnice takie same, profilowanie inne
tomix - 17-03-2016, 19:19
To znaczy że muszę szukać wyłącznie do 2,5?
Nawet w 2.0 czy 2,4 jest inne wyprofilowanie?
Hugo - 17-03-2016, 20:26
tomix, tak, tylko od 2,5 V6.
tomix - 18-03-2016, 16:32
Hej,
pisałem na PW ale może nie doszło.
Niedawno już mnie poratowałeś z problemem.
Może miałbyś taki przewód?
Pzd.
marecki - 18-03-2016, 19:53
A może takie fajne chińskie kolorowe http://pl.aliexpress.com/...09-be688cfc086d
Pawlacz - 14-05-2016, 21:10
Przewód numer 12 i 17 mam dorobiony z prostego węża kupionego w sklepie motoryzacyjnym. Z wężem nr 17 nie ma żadnego problemu, wąż nr 12 jest krótki i dosyć mocno zagięty - przydała się sprężynka którą wkłada się do środka węża. Poniżej zdjęcia dla potomnych, może komuś się przyda.
http://www.fotosik.pl/u/xpawlaczx/album/2328873
Średnica wewnętrzna węża 14 mm.
[ Dodano: 22-08-2016, 16:22 ]
a tak wygląda ten mocno wygięty wąż po równo trzech miesiącach...
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d425ded66adf9c0e
Tu jednak potrzebny oryginał (no chyba, że macie jakieś pomysły). Ten drugi już rok pracuje, nie jest tak ostro wyprofilowany więc daje radę.
Ewcia80 - 07-03-2017, 10:30
Hejka.Chodzi mi o te węże które idą do chlodniczki oleju.Wiem że są 2 czyli górny i dolny.Czy to są te numery katalogowe?MD340188 oraz MD342129.Moję są jeszce ori od nowości niedlugo bedę miala duzo wyjazdów i tak pomyslalam żeby je profilaktycznie wymienić bo widze ze one potrafią bez ostrzeżenia strzelić a na trasie to już wtedy jest tylko laweta.Czy wymiana tych węży jest skomplikowana?
Krzyzak - 07-03-2017, 12:43
Wymiana prosta, nawet specjalnych narzędzi nie trzeba - tyle co szczypce do opasek zaciskowych (kombinerki).
Pękają bo nie są odporne na olej a ten właśnie cieknie spod korka wlewu jak uszczelka zrobi się plastikowa...
Ewcia80 - 07-03-2017, 12:50
ale numery to są te co podałam?czyli one pękają tylko jak się na nich olej znajdzie czy też w innych okolicznościach?jest jakaś mozliowść weryfikacji czy są już zużyte?
Owczar - 07-03-2017, 15:30
U mnie ostatnio ciekł olej z zaślepki głowicy - otwór w przedniej głowicy, analogiczny do tego od aparatu zapłonowego.
bialyjayz - 07-03-2017, 20:41
xor napisał/a: |
Wysłany: 12-02-2012, 15:39
Przedwczoraj pękł mi przewód układu chłodniczego.
Zaparkowałem samochód i słyszę bulgotanie spod maski - zagotowany płyn.
Po otwarciu mokra prawa strona w okolicach wysprzęglika, ale nie doszedłem skąd ciekło.
Jak się obróciłem to w garażu podziemnym na kostce trop pozostawiony przez gala...
Wczoraj zalałem płynem, i ku mej zgrozie weszło całe 5 litrów - chłodnica pełna, ale w zbiorniku wyrównawczym ciągle pusto.
Wychodzi na to, że zgubiłem cały płyn, pełne 6l ! Oj, nieciekawie sprawa wygląda dla silnika.
Odpaliłem - na razie chodził normalnie - i po chwili zobaczyłem, gdzie mi ucieka - wężyk nr 12 na rysunku
|
zna ktoś może średnicę i długość węża nr. 17 z rysunku bo mi ostatnio pękł po długości ok 5cm, udało się skrócić i jak na razie jeżdżę ale do czasu zapewne
Krzyzak - 08-03-2017, 08:20
Cytat: | ale numery to są te co podałam? | nie pamiętam - zadzwoniłem do Japaneze i powiedziałem co chce a za 2 dni było już u mnie
Ewcia80 napisał/a: | jest jakaś mozliowść weryfikacji czy są już zużyte? | z reguły puchnie górny wąż, na króćcu przy chłodniczce oleju i potem tam pęka
sprawdź palcami czy wyraźnie czuć zmianę średnicy węża idąc w dół, do chłodniczki; robi się też miękki w tym miejscu i cieńszy
Ewcia80 - 08-03-2017, 13:12
Hejka.no właśnie te górny wąż na dole chyba trochę spuchl i jest cienszy przy kroccu niż na gorze na początku. wiec można się spodziewać ze niedługo puści prawda?
Krzyzak - 08-03-2017, 13:49
Ewcia80 napisał/a: | prawda? | tak
|
|
|