[92-96]Colt CA0 - [CAxA] wymiana sondy
londolut - 29-05-2009, 06:32
white90 napisał/a: | moze byc duzo powodow
polecalbym sprawdzic filtry
tzn paliwa i powietrza i klemy
mi zasniedzialy klemy od aku i nie moglem odpalic samochodu wyczyscilem papierem sciernym i dziala po dzis dzien
a jak muli na wchodzeniu na obroty to albo za duzo powietrza(nieszczelny filtr paliwa)
albo za malo paliwa(filtr paliwa)
tak mi sie zdaje | Albo po prostu padła sonda lambda skoro melduje błąd 11. Mulenie jest spowodowane tym, że jest zbyt dużo powietrza w mieszance (sonda zaniża odczyty i daje więcej powietrza) lub tym, że jest za dużo wachy (sonda zawyża odczyty i daje jej więcej). Sonda to koszt 80PLN - ja bym zaczął od tego.
Anonymous - 29-05-2009, 08:54
Całkiem możliwe ze padła Ci sonda i tez bym od tego zaczął. Podczas spawania ktoś mógł to robić nieumiejętnie i przyjarał Ci sondę.
krzychoo_soft - 05-06-2009, 16:20
Klemy czyste, wszystkie filtry ostatnio zmieniane więc to nie jest przyczyna.
Konektory w kostkach od sondy wczoraj przeczyściłem - narazie spokój, nie muli go, błedu też nie wywaliło narazie.
Ale tak na przyszłość: http://allegro.pl/item636...v_1_3_nowa.html
Ta sonda będzie godna czy kupić lepiej jakąś uniwersalną i przewody podlutować?
|
|
|