[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Uszczelka Glowicy
kartomaniak gti - 28-03-2009, 11:00
miki4x4 napisał/a: | wybacz - ale nie masz pojęcia w jaki sposób szpilki ulegają zużyciu... |
wiem
miki4x4 - 28-03-2009, 14:48
Maretzky85,
nie mnie to tłumacz tylko koledzekartomaniak gti, bo on uważa, że sprawdza się nakręcając nakrętke
kartomaniak gti - 28-03-2009, 15:36
teoretycznie przy każdej zmianie uszczelki powinno sie zakładać nowe szpilki...ale tylko teoretycznie
miki4x4 - 28-03-2009, 15:43
to właśnie napisałem kilka postów powyżej Głowica to tak newralgiczny punkt samochodu, że nie ma co ryzykować rozkręcania wszystkiego od nowa jak wydmucha uszczelkę. Więc lepiej dołożyć te kilkadziesiąt zł i zrobić jak należy. Po co by były szczegółowe instrukcje które śruby po kolei dokręcać i z jakim momentem Nm...
grabi_p - 29-03-2009, 21:17
Maretzky85 napisał/a: | miki4x4, dlaczego ? Ja jeżdżę na śrubach z pierwszego montażu, planowałem a dokładniej zabielałem głowicę 3 razy, skręcałem 3 razy na tych śrubach i wszystko śmiga jak należy
Inna sprawa, że w Galu te śruby są prawie niezniszczalne |
a mógłbyś napisać jakim momentem dokręcałeś głowice
Maretzky85 - 29-03-2009, 22:26
W moim Galancie chyba około 95 Nm dokręciłem. Ale nie pamiętam dokładnie
Możliwe, że to było 85 Nm, jedno z dwojga.
|
|
|