To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] turbo spr.+ intercooler

Morfi - 07-04-2009, 17:22

Bastek77, zapewne konstrukcja. Jak chcesz wiecej koni to kup inny samochód ...
krzychu - 07-04-2009, 17:37

Bastek77 napisał/a:
Co znaczy inny silnik?
Inna konstrukcja czy inne materiały?


Głowica, tłoki, korbowód na pewno możliwe że smarowanie inne (przy Turbo często się stosuje natrysk na tłoki oleju). Ale to zmiany które zazwyczaj występują nie koniecznie w tym silniku.

Krzychu

miki4x4 - 08-04-2009, 19:50

Morfi napisał/a:
Takie turbo kity mozecie sobie w ciemne miejsce wsadzic. Turbiny padaja, uklady nieszczelne.


Na jakiej podstawie tak sądzisz ? Bo chętnie porozmawiam z kims kto taki kit zakładał.

Morfi - 08-04-2009, 22:23

Popytaj na forum streetracing-u, byly fotki i opis jak ladnie zachowuje sie te turbo.
Nie umiem znaleźc teraz tego tematu :)
Nie dostaniesz nowej instalacji za pare setek dolarów, sprawnej i dobrej jakościowo.
Co innego robic samemu HMT :D

[ Dodano: 08-04-2009, 22:25 ]
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=325

miki4x4 - 09-04-2009, 07:51

Niestety, żeby zrobić HMT trzeba mieć w miarę dobre zaplecze :) Ale może kiedyś pomyślę
Morfi - 09-04-2009, 19:34

miki4x4, Wazniejsza wiedza i schematy oraz ludzie co mogą doradzić. Co gdzie podłączyć itp.
Kiedys o tym powaznie myslałem do mojego byłego autka Hondy CRX 8) ale plany zweryfikowały obrócone panewki i porysowany wał....

juri007 - 13-04-2009, 11:17

inny silnik oznacza czasem inna budowe,a przedewszystkim materiały z jakich go wykonano, np kute tłkoki korbowody mocniejsze wał korbowy i wiele innych dużo pisania. a do wstawjenia tyrbo potrzeba turbosprezarki kolektor wydechowy chłodnice powjerza intercooler, grubszą uszczelke pod głowice aby było wjecej mjejsca na mjeszanke paliwowo powjetrzną w cylindrze (odpreżyc silnik) moądrą głowe zeby obliczyć turbospr. do danego silnika ustawic monent obrotowy i sporo zabawy w mechanika, ja powoli zbjeram fundusze i pobawimy sie z bratem bo on ma głowe do tych obliczeń. pozdrawjam
kuba_195 - 22-05-2009, 22:28

cześć kolego miły. ja u siebie kończe(mam nadzieję) instalacje turbo, 113km seria, 1.6 16v
generalnie koszta po drodze wychodzą kosmiczne, nawet przy sofcie... ja u siebie nie odprężałem silnika plan końcowy0.5 bara. koszt 5.tyś jeśli robisz wszystko sam to tak na styk. po drodze wychodzi masa innych nie przewidzianych rzeczy. na serii jeździłem na 0.7 bara ale nie hamowałem na rolce jeszcze auta. wzrost momentu jest nie wyobrażalny w porównaniu z serią. przykład dam Ci:
turbina około 1000zł
-ic ok 250zł
mbc, blov off 350zł
-tłumik końcowy ok 200zł
-rura na wydech z 400-500zł z tłumikami drgań, flanszami itd.
-dodatkowe wtryski przeróbka miski podkładka pod filtr oleju ze smarowaniem, przewody olejowe, chłodnica oleju, zegary , filtry masa rzeczy , obejmy złączki itd, ale warto:)

Morfi - 22-05-2009, 22:44

kuba_195, Czemu nie odprężałeś silnika ??? przecież to tylko koszta dodatkowej uszczelki która max kosztuje 150 zł.
puntspusy - 09-06-2009, 13:42

o,7 na sofcie to sporo ciekawe ile ci to polata
bezpieczna granica to o,5



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group