To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY8A 2.0DID] lancer 2.0 di-d

jaca71 - 30-03-2009, 19:20

krzychu napisał/a:
Pseudo dynamicznie ale nie sportowo

To jest chyba podsumowanie. Każdy czego innego oczekuje od samochodu. Ja męcząc się w 1.0 i 1,4 stwierdziłem że koniec. Frajdę z jazdy jaką dają duże pojemności nie da się opisać. W moim wypadku nie chodziło o sportowość ale o ta przyjemność jaką dają dwa litry...

$iwy - 30-03-2009, 19:23

Dajcie mu już spokój. Jeżeli robi duże przebiegi i auto kupi taniej, a na dodatek lubi charakter diesla, to czemu nie. Cena 60 000 za prawie nowego lancera w dieslu (nawet VW) i w wersji instyle - bardzo dobra - pod warunkiem że to auto bezwypadkowe.
krzychu - 30-03-2009, 19:26

jaca71 - powiem że spodziewałem się więcej po moim 2.0 tak organoleptycznie. A jestem zadziwiony tylko wartościami które pokazuje na prędkościomierzu. Spodziewałem jakiegoś oporu na plecach itd. Ale jednak klasa samochodu, jego wielkość i pseudo kubełki robią swoje. A frajdy wyprzedzania paru aut zaczynając na 3-cim biegu od 40km/h a kończąc po 2 samochodach wyprzedzonych na 140km/h na tym samym biegu.... To jest coś co żaden diesle nie da nikomu.

A a ten diesel to dobrze współpracuje ale z Audi z ich tym multitronikiem tam faktycznie wady diesla idą w niepamięć (skrzynia utrzymuje stałe obroty) a zostają same zalety.

$iwy - a skąd wytrzasnąłeś taką cene? A to ze jeździ dużo właśnie parę postów wcześniej obaliłem że żadna oszczędność. Przecena z 92 tys na 88 tys za diesla w intesne.

Krzychu

Trik - 30-03-2009, 19:41

łukasz napisał/a:
tak tylko , ja sporo jeżdze a pozatym lancera z przebiegiem 1200 km z pażdziernika 2008 w najwyższej wersji instyle navi kupie za okolo 60000 pln z rejestracją , więc chyba warto

Sam łukasz napisał że za tyle może go dostac.

jaca71 - 30-03-2009, 19:46

łukasz napisał/a:
w dieslu jest wysoki moment

Od kiedy taka wielkość jak moment ma znaczenie w oderwaniu od...?
łukasz napisał/a:
słaba elstycznośc

Co to jest elastyczność według Ciebie?
Bez ustalenia tych faktów ciężko będzie dyskutować :P

krzychu - 30-03-2009, 19:49

łukasz napisał/a:
słaba elstycznośc


Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka.... Który diesle jest bardziej elastyczny? To ze można go wziąć od 1800 obrotów i co dalej 3500 i wypada zmienić bieg. A to od 2000 do 7000 równo ciągnie.

Krzychu

czarny - 30-03-2009, 21:24

krzychu napisał/a:


Od razu mówię mój się zbiera od 40 z 3-ciego biegu że nie widzę potrzeby redukować do 2 a kończy na 140 w mgnieniu oka....

Krzychu


a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 :) jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil :P

Trik - 30-03-2009, 21:33

czarny napisał/a:
a podobno na dwojce mozna od prawie 0 do 100 jeszcze nie probowalem, ale jak "dotre" to bede czesto tak robil


Można można. :mrgreen: Na swoim 1.5 na 2 do 110 dociągam bez odcięcia, jak mam taki kaprys oczywiście. Na 3 spokojnie 140 pod 6500obr.

Anonymous - 30-03-2009, 21:55

łukasz, za takie pieniądzę nawet się nie zastanawiaj.
W tym poście opisałem co sądze o Lancerze dieslu (takiego eksploatuję):

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34679

Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze :D

krzychu - 30-03-2009, 22:08

Colto - masz rację ale zakładamy +2 litry w spalaniu a 8,9 to takie normalne spalanie 1,8 które można pooglądać na motostacie czy nawet z mojego silnika tyle wynika.

Krzychu

Anonymous - 30-03-2009, 22:13

Colto napisał/a:
Obecnie mam przebieg 30 kkm 75% tego przebiegu to trasa, ostatnio przełączyłem info o spalaniu na manual pokazuje mi 6,9 l/100km. w benzynie nieosiągalne - albo takie rzeczy to tylko w Erze :D

muszę Cię zmartwić ja w swoim (mam już 10kkm) spalanie mierzone od początku tym manulaem dzis zajrzałem 6,5l/100km. takze jest spoko a do odcinki czesto gesto bo mi się podoba wyprzedzac na 2ce. :twisted:

Robson86 - 30-03-2009, 22:32

łukasz napisał/a:
w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba

o gustach sie nie dyskutuje :) ja uwielbiam obroty, obroty i obroty :)
krzychu napisał/a:
Z tym że ja lubie dźwięk 4G63 na 7 tys

dzwiek benzyny to jest to co tygrysy lubia najbardziej :twisted: :)
Pozdroo

Anonymous - 30-03-2009, 22:36

Panowie według mnie sprawa wygląda tak - kolega chce kupić diesla (w wersji Instyle) bo ma w cenie benzyny (Invite'a czy nawet Inform'a) według mnie jest to rozsądne biorąc pod uwagę, że jeździ dużo po trasie.

Jeździłem Lancerem 1.8 benzyna i Lancerem 1.5 benzyna i Lancerem 2.0DiD (EVO X także) przez ładne parę setek km każdym (z nich) i według mnie to:
1.5 samochód do miasta (korki, na trasie się męczy z powodu braku mocy)
1.8 alternatywa miasto/trasa (z założeniem że conajmniej 50% przebiegu to trasa)
2.0 DiD trasa (w mieście trzeba bardzo często zmieniać biegi; 1ka i 2ka bardzo krótkie)
o EVO nie muszę pisać :mrgreen:

P.S. Nie biorę tu pod uwagę cen poszczególnych modeli, to tylko moja ocena silników w Lancerze.

łukasz - 30-03-2009, 22:50

auto , mam z serwisu , a dlaczego tak tanio , taka wartośc samochodu na rynku skandynawskim , miedzy 1.8 a dieslem nie ma różnicy, cóż pozostane jednak przy dieslu :D nie dla mnie benzynka chociaż tak jak piszecie ma również swoje uroki
Anonymous - 31-03-2009, 10:34

łukasz napisał/a:
Jeszcze raz napiszę że mam diesla w cenie beznzyny , pokonuje długie trasy , i w sposób naukowy moge wykazać wyższośc diesla nad benzyna , jestem absolwentem budowy maszyn , w dieslu jest wysoki moment a ja częśto wyprzedzam w beznynie trzeba kręćić wusoko co średnio mi sie podoba , przyznam sie , chyba że to evo :mrgreen: :mrgreen: , 5 biegów, słaba elstycznośc , spalanie ...

Nie zmienia to faktu że auto zajebiste
Zapomniałeś dodać Turbodiesla :P
Tam turbina robi moment obrotowy, to samo można osiągnąć w turbo benzynie.

Ale wracając do tematu. Jeździłem takim lancerem w tej wersji o którą się pytasz. Dynamika dość przyjemna, przy bardzo ostrym traktowaniu spalanie na kompie około 10 litrów (1.8 MIVEC przy podobnym traktowaniu około 15-16 litrów). Silnik głośny, outlander zdecydowanie lepiej wygłuszony. Po przyzwyczajeniach z outlandera gdzie pedał gazu ma dość duży skok dziwnie mi się jeździło z tym krótkim. Komfort jazdy zadziwiająco dobry jak na 18'' felgi i utwardzone lekko zawieszenie w porównaniu do wersji Invite. Bardzo trudno samochód wyprowadzić z równowagi, dobry układ kierowniczy.
Jak masz za te pieniądze które mówisz to bym się nie zastanawiał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group