To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

Anonymous - 22-04-2009, 13:36

nie no. musze powiedziec ze serca wlozyles kawal w to auto. wyglada swietnie, pozazdroscic jest czego.
swinks_UK - 22-04-2009, 17:10

I tak się zgłoszę do ciebie Robert na podciągnięcie go na mapach :wink: , chyba, ze warto podmienić mu ECU z post-lifta, w co wątpię czy się opłaca. :doubt:
Kofi - 22-04-2009, 17:24

Sliczne auto. Muszę przyznać, że nie podobały mi się soczewki na fotkach lamp, ale na zdjęciach auta w aucie prezentują się całkiem fajnie. Ciekawe jak na żywo? :)
Pozdrawiam.

kochajj - 22-04-2009, 20:49

swinks_UK napisał/a:
, chyba, ze warto podmienić mu ECU z post-lifta, w co wątpię czy się opłaca. :doubt:


nie warto... zą różniece w mechanice... nie duze, ale mają nie mały wpływ na moc...

swinks_UK - 23-04-2009, 12:11

O której mechanice mówisz? ECU czy silnika, bo ECU różni się oprogramowaniem Eproma. :doubt:
kochajj - 23-04-2009, 14:37

Są po prostu również różnice w KONSTRUKCJI/MECHANICE silnika i podmiana ECU nie zrobi Ci 280 KM
swinks_UK - 24-04-2009, 16:47

Nie tyle fizyczna podmiana ECU mnie kręciła, co podmiana map, bo mapy z post-lifta łatwiej modyfikować pod względem odcięcia przy 5k rpm (ale to już przegadaliśmy przez telefon :D ).
Teraz mi chyba zostaje zbierać funciaki na Map2 w Eurospec.

wilk88 - 02-06-2009, 22:56

Swinks mógłbyś wrzucić jakieś foto, jak Ci się tam w środku świeci? Zależy mi głównie na tych dodatkowych wskaźnikach :)
swinks_UK - 04-06-2009, 22:59

Kurcze nie mam aktualnego zdjęcia. Ale na tych zamieszczonych jednak trochę widać.

Zresztą i tak na dniach będę znowu "pruł" środek i przekładał kable więc może się coś pozmienia. Jak skończę to zrobię update.

Rany... czy to kiedykolwiek się skończy???

Anonymous - 05-06-2009, 00:22

Nigdy się nie skończy :mrgreen:
A Gal sliczny - taki mnie się marzy - jedyna rzecz jaką bym zmienił to skrzynia 8) biegów oczywiście i będzie jak ta lala :wink:

swinks_UK - 30-06-2009, 21:11

Dzisiaj korzystałem z pełnego wolnego dnia, więc odłożone w czasie różne przeróbki doczekały się realizacji.

Zrobiło się 3 zegary (oil temp.; boost; XD-16 wideband lambda) na słupku oraz HKS EVC 4 na stałe tam gdzie schowek na pieniądze:

Na podłodze leży jeszcze wyprowadzenie RS232 z LC-1, które wyląduje w schowku po okularach 8)
W najbliższym czasie zabawa z okablowaniem ECU i wpinanie Apexi SAFC, czyli znowu rozbieranie konsoli... :twisted:

Ponadto w końcu skończyłem roboty w dolocie silnika. Jest nowy, większy intercooler:

I w końcu "zmieściłem" pod maską filtr BMC CDA-150, na zdjęciu jeszcse go nie ma, bo zapomniałem cyknąć. Jest "dziura" pod niego :wink: :

Jutro zrobię zdjęcia z zakończenia prac. Dziś jestem wykończony. Praca na parkingu pod blokiem nie należy do zbyt komfortowych :D

wilk88 - 30-06-2009, 22:48

huh marzę o tym by go kiedyś zobaczyć na żywo :D
swinks_UK - 01-07-2009, 13:24

Etap dolotu zakończony :wav:








Do tego nowe świeczki Denso IK24. :D

Wygląda może nie tak pięknie jak Tomka czy Piotka, ale robi swoją robotę. Przepięknie się wkręca już od 2000 rpm (moment przeniesiony w dolny zakres obrotów).
Co śmieszniejsze przy obciążeniu filtr BMC robi "uuuuffff" co przypomina dźwięk odrzutowca, głupie toto jak... mumin w pokrzywach. :wink:

Został jeszcze wydech do wykończenia (druga lambda w rurę RPW), de-cat. I potem strojenie w Eurospec. Chyba przed zlotem w sierpniu nie zdążę :? .
Chyba, że Tomek zna kogoś kompetentnego w strojeniu SAFC za rozsądną cenę... :D

shinai - 04-07-2009, 10:38

Bedziesz jechac do Eurospec w guildford? jesli tak to daj znac to sie jakos spotkamy na mini spocie werdrew i mike951 pewnie tez podjada
A autko super w planach tez mam VR4 :D

maroon - 09-07-2009, 15:42

Marzenie :) .. Człowiek chciałby się chociaż czymś takim przejechać a co dopiero posiadać..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group