Carisma - Ogólne - Carisma DI-D chwilowy bark mocy
pablos4 - 16-02-2010, 07:56
robertdg napisał/a: | moze zacinac się elektrozawór, umieszczony na scianie grodziowej z kostka elektryczna i dwoma wezykami podcisnienia |
Założyłem nowy ten zaworek i nic bez zmian
[ Dodano: 19-02-2010, 07:26 ]
No i wszystko wróciło do normy misiek śmiga aż miło - padła przepływka
Tomashi - 23-02-2010, 21:32
pablos4 napisał/a: | padła przepływka |
a co to jest ??
pablos4 - 24-02-2010, 14:28
Przepływomierz powietrza umieszczony pomiedzy filtrem powietrza a rura dolotową do turbiny.
shymo - 25-02-2010, 10:30
Może się przydać: Przepływomierz + ten link do forum v40
Anonymous - 27-03-2010, 20:40
witam dołączam się do problemu autko po wymianie filtrów i płynów zatankowane Orlen werwa do pełna śmiga jak zawsze a tu po jakiś 340 km jadę wrzucam 4 i gaz a tu mocy nie ma nie reaguje na gaz dusi się to ja 3 i deptam i to samo zamulone żadna kontrolka się nie zapaliła to tak wolno jakieś 40km/h przez chwile jechałem regulując jedynie pedałem gazu i po chwili zaskoczyła jak by nie było tego zdarzenia przetestowałem w trasie i Ok ..wytłumaczyłem sobie że to filtr paliwa jak wymieniali to morze gdzieś powietrze się zawiesiło ....mam ja już 3 lata i to pierwsze zdarzenie nie podłączałem pod kompa ale to zrobię
Pieniek - 27-03-2010, 20:59
W DID 115KM przyczyną chwilowego zamulenia może być zapiekająca się kierownica spalin turbiny. Doraźnie problem ustępuje przy dynamiczniejszej jeździe ale ostatecznie trzeba zdemontować i wyczyścić turbinę z nagaru.
Pozdrawiam.
pycior - 29-05-2010, 13:14
Witam smigam Cari 1.8GDI 99r i u mnie jest podobny problem powyzej 160km/h zapala mi sie kontrolka silnika i pojawia sie szarpniecie to trwa jakies 3sek.przerwa i znowu(bez ciaglosci)jak zwolnie ponizej 160km/h jest oki.Podjechalem na komputer i mechanik wskazal na pompke wysokiego cisnienia(daje za doze cisnienie paliwa)koszt400zl.Za wykrycie bledu wziol 20zl. Pozdro
pawelsonx - 29-05-2010, 22:58
pycior napisał/a: | Witam smigam Cari 1.8GDI 99r i u mnie jest podobny problem powyzej 160km/h zapala mi sie kontrolka silnika i pojawia sie szarpniecie to trwa jakies 3sek.przerwa i znowu(bez ciaglosci)jak zwolnie ponizej 160km/h jest oki.Podjechalem na komputer i mechanik wskazal na pompke wysokiego cisnienia(daje za doze cisnienie paliwa)koszt400zl.Za wykrycie bledu wziol 20zl. Pozdro |
di-d to diesel a ty masz gdi benzynę to zupełnie inne konstrukcje
|
|
|