To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

swinks_UK - 09-04-2009, 12:12

Poszukałbyś dokładnie to byś znalazł :wink:
Idea obniżenia auta jest taka sama wszędzie, więc w dziale "Warsztat itp. też byś coś znalazł.

Do rzeczy.
1. Kupić skrócone sprężyny o 30 - 40mm, np. takie:
http://www.potn.co.uk/p1253569.htm dla V6, i tej samej cenie dla 2.0
2. Regulowane zestawy:
http://www.camskill.co.uk...m22b0s2213p9640

To przykłady, ale już będziesz wiedział czego szukać.

SzefSzefow - 09-04-2009, 12:43

swinks_UK napisał/a:
Poszukałbyś dokładnie to byś znalazł :wink:
Idea obniżenia auta jest taka sama wszędzie, więc w dziale "Warsztat itp. też byś coś znalazł.

Do rzeczy.
1. Kupić skrócone sprężyny o 30 - 40mm, np. takie:
http://www.potn.co.uk/p1253569.htm dla V6, i tej samej cenie dla 2.0
2. Regulowane zestawy:
http://www.camskill.co.uk...m22b0s2213p9640

To przykłady, ale już będziesz wiedział czego szukać.


eee... znalazlem nawet gwinty na stronach US czy japan, ale nie bardzo o to chodzi :wink:
mieszkam i zyje w polsce, dlatego interesuje mnie zdanie osob jezdzacych na takim zawieszeniu w kraju asfaltem plynacym :mrgreen:
na wyspach sa inne mozliwosci i chwala za to bo pewnie bys tam nie siedzial :wink: ale realia polskie wygladaja inaczej :doubt:

pompec - 09-04-2009, 13:02

ja bym się chętnie podpiął pod temat... ja mam natomiast pytanie czy można założyć na tył sprężyny seryjne a na przód eibach -30mm? czy może nie stosuje się takich zabiegów ze względu na różny stopuień twardości...
frykas - 09-04-2009, 15:12

też myślałem nad obniżaniem zawieszenia ale przy polskich drogach to słałyby pomysł według mnie... ja problem przerw w nadkolach rozwiązałem wyższymi oponami, założyłem 215/55r17 i jest gitara, gal jest do tego wyżej od ziemi przez co o nic nie zaczepiam , przerwy między oponami a nadkolami są idealne no i konsensus pomiędzy przyczepnością a komfortem zachowany w 100%... opony kupowałem nowe na sztuki z allegro szukając w zapasowych kołach do peugeota 607, najczęściej trafiały się pirelli P7 ,l komplet wyszedł mnie niecałe 900zł
Maciek - 17-05-2009, 19:43

Myślicie że TE podejdą?
wilk88 - 17-05-2009, 21:47

Witam!
Ja mam podobno sportowe zawieszenie ( nie obniżane) ale faktycznie dość twarde. Napisałem,że podobno bo poprzedni właściciel mówił, że zmieniał. Później ktoś mi powiedział, że żółte amortyzatory są sportowe, czy to prawda? (bo takie właśnie mam)

[ Dodano: 17-05-2009, 21:53 ]
Jeśli naprawdę mam sportowe, to szczerze mówiąc na "polskiej ziemi" wolał bym mieć bardziej miękkie zawieszenie, to twarde daje się odczuć na dziurach, których ci u nas pod dostatkiem :D

seir - 18-05-2009, 07:44

Maciek napisał/a:
Myślicie że TE podejdą?


Mam dokładnie takie same.

Ja mam standardowe amortyzatory + sprężyny Eibach -30mm, które są prawdopodobnie z Galanta SE (prawdopodobnie, bo nie wiem co robił w nim poprzedni właściciel).

Jeździ się świetnie, ale trzeba omijać dziurki, a na progach zwalniających trzeba zwolnić... nie jest za sztywno ani za nisko, wygląda OK, a dokładniej o tak:


Anonymous - 18-05-2009, 08:31

Tez mam sprężyny Eibach i amorki Koni Sport, jest nisko i twardo ale na prostej drodze a zdarzają się takie odcinki drogi jest rewelacja :) Wcześniej bujało jak na statku ale to była wina już zmęczonych amorków z przodu.


q67 - 18-05-2009, 09:06

seir napisał/a:
Maciek napisał/a:
Myślicie że TE podejdą?



Ja mam standardowe amortyzatory + sprężyny Eibach -30mm, które są prawdopodobnie z Galanta SE (prawdopodobnie, bo nie wiem co robił w nim poprzedni właściciel).


Obrazek


To wersja SE ma inne zawieszenie niż w standardzie ? :shock:

pepi - 18-05-2009, 11:16

q67 napisał/a:
seir napisał/a:
Maciek napisał/a:
Myślicie że TE podejdą?



Ja mam standardowe amortyzatory + sprężyny Eibach -30mm, które są prawdopodobnie z Galanta SE (prawdopodobnie, bo nie wiem co robił w nim poprzedni właściciel).


Obrazek


To wersja SE ma inne zawieszenie niż w standardzie ? :shock:


ale tylko czarne i 2,5 - nie spotkałem jeszcze czarnego kombi ka se gdzie bylo inne
raz sie trafil ale byly wymieniane na standardowe

Maciek - 18-05-2009, 11:27

Nie widać za bardzo oznaczeń a wystawiający/ca nie opisał/a przedmiotu. U mnie są Eibachy ale też numerki mało czytelne. Może miał ktoś ostatnio swoje albo czyjeś i pamięta lub gdzieś zapisał. Tel. chyba nie w polsce. Ja nie nan konta na Allego - walczę :D
wawer82 - 18-05-2009, 11:47

U mnie napisane jest na przednich: EW 60/26/00/1VA
Czy te oznaczenia mówią o obniżeniu?

pepi - 18-05-2009, 11:55

02 końcówka wiec podejdą trzeba tylko pamiętać ze nie da sie ich wsadzić na nivo
trzeba miec normalny amorek wtedy bedzie oki

beno729 - 18-05-2009, 12:17

a powiedzcie mi, np montujac te eibachy w se sedan 2.0 CZARNY :mrgreen: + b4, bedzie obnizenie? czy pozostanie jak obecnie.

od sprzedawcy sprezyn:

"Witam

długość sprężyn 30cm
obniżają auto o 30mm

Jeżeli jeszcze cos Pana interesuje prosze pisać."

pepi - 18-05-2009, 12:24

beno729 napisał/a:
a powiedzcie mi, np montujac te eibachy w se sedan 2.0 CZARNY :mrgreen: + b4, bedzie obnizenie? czy pozostanie jak obecnie.


będzie ale odrobinę wyżej niz w kombiku będzie bo różnica w "wytrzymałości" na te sprężynę jest to 100 kg
czyli gleba w kombi i twoim będzie taka sama jak wrzucisz 2 wory z ziemniakami do bagażnika :lol:
albo inaczej największe obniżenie bedzie na sprężynach dedykowanych do sedana a zamontowanych do kombi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group