[96-02]Colt CJ0 - 4G92 + GT (Chojnacki)
RECHA - 04-06-2009, 21:28
Bedzie wykres tylko wszystko w swoim czasie narazie musze zrobic troche km zeby sie komputer ogarnal tak mi gosc powiedzial. Pomiary robie na Vtechu na drugim koncu miasta. A tak apropo wiadomo czy ktos juz robil glowice w tym silniku ? Chojnacki gwarantuje mi okolice 13% momentu i mocy wiecej. Ale ta cena...
Anonymous - 04-06-2009, 22:40
A czy zrobił ktoś porządnie wydech w takim 1.6??
Bo w C50 1.6 u brata, jak zrobił brat wydech z kolektorem to jestem pewien, że mocy przybyło więcej jak 10%. Pomiary na dniach.
Anonymous - 04-06-2009, 22:41
RECHA napisał/a: | Bedzie wykres tylko wszystko w swoim czasie narazie musze zrobic troche km zeby sie komputer ogarnal tak mi gosc powiedzial. |
a co ma ogarniać jak nic nie zrobiłeś to o czym napisałeś to kosmetyka a nie jakieś konkretne zmiany
RECHA - 05-06-2009, 15:17
No to jesli nic nie zrobilem to tym bardziej nie widze sensu hamowac go i tracic kase przed glowica Docelowo chce osiagnac okolo 110 koni i okolo 155Nm
ictus - 05-06-2009, 15:32
RECHA napisał/a: | No to jesli nic nie zrobilem to tym bardziej nie widze sensu hamowac go i tracic kase przed glowica |
no i tym sposobem jezeli po obrobce glowicy bedizesz mial 50KM zamist 110 ktore chcesz to tuner powie ci ze slinki byl w takim stanie ze mial 40km
musisz miec podkladke
RECHA - 05-06-2009, 15:39
Podkladke mam caly czas zamiescilem wykres jak kupilem auto i on go widzial... Mam rozumiec, ze ten silnik tak slabo sie modyfikuje ?
ictus - 05-06-2009, 17:33
a to jak masz to rzeczywiscie nie ma co... RECHA napisał/a: | Mam rozumiec, ze ten silnik tak slabo sie modyfikuje ? | tak bo jest N/A
Morfi - 05-06-2009, 19:48
ictus, Nawet w N/A w niektorych silnikach mozna uzyskać około 30% przyrostu mocy a później już Turbo lub Kompresor
ictus - 06-06-2009, 19:18
a mozna i 100% uzyskac pozostajac w N/A ale tu chodzi tez o kwestie finansowa...
RECHA - 06-07-2009, 18:57
Co myslicie o modyfikacji/optymalizacji przepustnicy ?
mkm - 08-07-2009, 01:54
A co dokladnie masz na mysli?
RECHA - 08-07-2009, 12:14
Zdjecie szlifierka troche materialu w celu poprawienia przeplywu... jest sens wogole bo zalezy mi na jakimkolwiek wyciaganiu niutonometrow w tym silniku roznymi drogami...
Morfi - 08-07-2009, 12:52
RECHA napisał/a: | Zdjecie szlifierka troche materialu |
Kanały dolotowe sie poleruje i dogładza i wtedy to cos daje ale to ostatnia rzecz jaką sie robi.
Jak masz fundusze to wpierw dolot i wylot, pożniej sportowy wałek z wiekszymi kątami wzniosu itd ..
RECHA - 08-07-2009, 13:12
No tak ale z walkiem tez nie jest latwo on zabierze na dole a doda na gorze i to mi sie nie widzi bo ja jezdze 90% czasu do 3tys. obr. do tego wszystkiego chyba fabryczny walek jest bardzo trwaly, slyszalem ze te pseudo sportowe sa na okolo 20tys.km. Co do modyfikacji narazie mam za duzo wydatkow zbieram powoli na zrobienie glowicy w Evo Car w Zielonej Górze bo gosc mi zaproponowal 1800zl jesli zejdzie do 1600zl wraz z uszczelnieniami oryginalnymi i zrobi to solidnie i z glowa to w to wchodze (ponoc ma miec wieksza trwalosc niz teraz bez remontu)... Za duzo modyfikacji w tym silniku to tez nie jest najlepsze wyjscie koszty to raz, nieoplaca sie wkladac nie wiem jakich sum w silnik atmosferyczny. Dwa, ze 4G92 nie da sie AFR-u wystroic chyba w zaden sposob.
|
|
|