Carisma - Techniczne - Hamulce Carisma 95 1.8-16v
Matejko - 03-08-2007, 15:58
mam w jednym tarcze z tylu, w drugim bebny, hamulce w tym z tarczami sa nieporownywalnie lepsze
Anonymous - 03-08-2007, 16:42
phixius napisał/a: | Odświeżę troche temat bo sam się ostatnio zacząłem zastanawiać czy mając z tyłu tarcze zamaiast bębnów lepsze hamowanie by było? Czy ktos może zamieniał u siebie bębny na tarcze i jakie przeróbki i koszt takiej zabawy ewentualnie? |
Jeżeli już wymieniać to i przód i tył
na przodzie skupia się większy % siły hamowania,
W Cari ogólnie są hamulce do du....
mam na myśli modele z tarczami z przodu 236mm, 256mm.
Natomiast montowane w II generacji nie pamietam
od którego roku 281mm są znośne.
Z tego co mi wiadomo nie wolno tak po prostu zamienic bębnów na tarcze,
po takim zabiegu aby układ prawidłowo pracował niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.
Matejko - 04-08-2007, 10:09
leser napisał/a: | niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej. |
jak masz abs - to on reguluje wszystkim
luk_szc - 04-08-2007, 12:52
Matejko napisał/a: | leser napisał/a: | niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej. |
jak masz abs - to on reguluje wszystkim |
A poza tym (nie wiem w jakich modelach ) jest EBD - korektor siły hamowania między osiami .
|
|
|