To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Hamulce Carisma 95 1.8-16v

Matejko - 03-08-2007, 15:58

mam w jednym tarcze z tylu, w drugim bebny, hamulce w tym z tarczami sa nieporownywalnie lepsze
Anonymous - 03-08-2007, 16:42

phixius napisał/a:
Odświeżę troche temat bo sam się ostatnio zacząłem zastanawiać czy mając z tyłu tarcze zamaiast bębnów lepsze hamowanie by było? Czy ktos może zamieniał u siebie bębny na tarcze i jakie przeróbki i koszt takiej zabawy ewentualnie?


Jeżeli już wymieniać to i przód i tył
na przodzie skupia się większy % siły hamowania,

W Cari ogólnie są hamulce do du....
mam na myśli modele z tarczami z przodu 236mm, 256mm.

Natomiast montowane w II generacji nie pamietam
od którego roku 281mm są znośne.

Z tego co mi wiadomo nie wolno tak po prostu zamienic bębnów na tarcze,
po takim zabiegu aby układ prawidłowo pracował niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.

Matejko - 04-08-2007, 10:09

leser napisał/a:
niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.


jak masz abs - to on reguluje wszystkim

luk_szc - 04-08-2007, 12:52

Matejko napisał/a:
leser napisał/a:
niezbędny zazwyczaj jest
regulator siły hamowania aby proporcja przód - tył była zachowana.
Co za tym idzie pomiary itd... to nie takie hop siup, że przełożysz sobie
szczęki i tarcze do istniejącej instalacji hamulcowej.


jak masz abs - to on reguluje wszystkim


A poza tym (nie wiem w jakich modelach ) jest EBD - korektor siły hamowania między osiami .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group