[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Sprzęgło problem
fj_mike - 04-03-2011, 00:46
AnoniM79 napisał/a: | Ello.
Potwierdzam, że reparaturka pompki sprzęgła pasuje od Laguny, nr części D1-690, cena coś koło 13zł. |
Chodzi o coś takiego?
Żadne katalogi nie wykazują aby ten pasował do Galanta.
http://www.aukcjoner.pl/g...-GALANT-98.html
Ale skoro użyłeś tego, to kupuję
m6riano - 04-03-2011, 01:15
pasuje bo sam taki kupowałem do swojego
robertdg - 04-03-2011, 09:11
fj_mike, w tym zestawie najważniejszy jest uszczelniacz zgarniający
j-rules - 04-03-2011, 09:30
pasuje w Jparts za 11zł takie cos ;p ale potwierdzam po tym co mechanik mowil - pasuje
norbiolo - 12-03-2011, 16:31
Mam pytanie do tych którzy dokonywali naprawy za pomocą reperaturki. Jak zdjąć uszczelniacz od strony wodzika ?(między dwoma elementami plastikowymi) wygląda to tak jak gdyby należało rozdzielić grzybek od części z nacięciami ale pojęcia nie mam jak. Oczywiście z tym od strony sprężyny nie było najmniejszego problemu.
fergul11 - 22-02-2015, 19:19
Chciałbym aby ktoś potwierdził czy reperaturka do wysprzęglika galant 2.0 pb jest kompatybilna z częścią do laguny , V40 i carismy , czy te nr katalogowe są prawidłowe ,wszak od ostatniego postu minęły już 4lata ?
robertdg - 22-02-2015, 19:38
Kup cały wysprzęglik, jest 20zł droższy od reperaturki, don't mess
fergul11 - 22-02-2015, 20:16
Jeśli tylko będzie dostępny to pewnie że tak , ale zawczasu chciałbym mieć jakąś alternatywę .
deejay - 22-02-2015, 21:08
fergul11 napisał/a: | Jeśli tylko będzie dostępny to pewnie że tak , ale zawczasu chciałbym mieć jakąś alternatywę . |
Montowałem to nie raz i śmiga bez problemów.
http://allegro.pl/mitsubi...5032954059.html
robertdg - 22-02-2015, 21:47
Strasznie się dźwigli z ceną, w zeszłym roku przeszło połowe taniej (coś koło 33zł przy czym cena zestawu naprawczego byla rzędu 18zł ) kosztował a TRW niespełna 50zł
deejay - 22-02-2015, 22:03
Do wyboru .
http://allegro.pl/listing...t-0113&buyNew=1
fergul11 - 22-02-2015, 22:58
http://www.ebay.co.uk/sch...&_ipg=200&rt=nc
Ceny używek o jeszcze raz większe niż nowe
I teraz najlepsze , zestaw naprawczy , same gumki 8 funtów , a wysprzęglik +- 40 .
teraz rozumiesz Robercie czemu pisałem o alternatywie ?
Niedługo wartość części włożonych do auta przewyższy wartość rynkową samochodu , jeśli już nie przekroczyła !
Do tego dostępność części od ręki ....w ASO mitsu pewnie będzie na zamówienie +- 2 dni , a w renault pewnie od ręki ?
robertdg - 23-02-2015, 07:26
Najlepiej byłoby wpierw zweryfikować jak wygląda wysprzęglik od środka, bo może jest porysowana gładź od środka i zestaw naprawczy wtedy nie pomoże
fergul11 - 23-02-2015, 12:04
Na czekanie , aż przyjdzie z allegro lub e baya nie mam już czasu .
Zamówiłem wysprzęglik w hurtowni z częściami zamiennymi , dostanę go dziś o 3;30 .
Byłem w ASO mitsu i czułem że jestem bliski omdlenia jak zerknąłem na monitor i cenę ....136€ łapa 100€ pamiętacie?
W renault nie pomogą bo potrzebny nr rej laguny żeby wejść do systemu , ale pomijam już salony autoryzowane , zestawy naprawcze niedostępne nigdzie (te 3 gumki )
A ha , wysprzęglik Blue Print 50€
[ Dodano: 23-02-2015, 21:22 ]
Myślałem że tego nie napiszę ale muszę
POMOCY
Wysprzęglik nie Blue Print jak sprzedawca zapewniał tylko Aisin i nie za 50€ a za 40€ i na tym koniec dobrych wieści !
Stary tłoczek ....no był stary i zużyty , nowy wniósł niewiele do poprawy zmiany biegów .
Skrzynia haczy , biegi wrzuca się z wyczuwalnym oporem , a gdy zatrzymam auto na lekkim spadku przodem w dół to wogóle ciężko włożyć 1 kę lub wsteczny !
Czy mech. mógł coś źle złożyć ?
Do zmiany sprzęgła zdjął skrzynie , zlał olej i na koniec wlał ten sam olej .
Po zmianie kilka dni pedał działał mięciutko i bez zastrzeżeń do czasu gdy biegi zaczęły ciężko wchodzić, wychodzić i haczyć , a pedał trzeba cisnąć do oporu i jest twardy .
Gdy auto jest pochylone przodem w dół jest ogromny problem włożyć 1kę lub wsteczny .
Gdy wyłączę silnik biegi wchodzą mięciutko i tak jak przed awarią , bez żadnych problemów !!!
Teraz zachodzę w głowę czy gdy mech. zalał stary olej to część , powiedzmy 100ml zostało na ściankach naczynia i nie przelał przez korek .
Czy taka niedolewka w skrzyni może stwarzać takie problemy ?
robertdg - 24-02-2015, 07:27
fergul11 napisał/a: | Teraz zachodzę w głowę czy gdy mech. zalał stary olej to część , powiedzmy 100ml zostało na ściankach naczynia i nie przelał przez korek .
Czy taka niedolewka w skrzyni może stwarzać takie problemy ? | Nie powinno zaszkodzić bo skrzynia może mieć też pewne określone minimum
|
|
|