To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - auto zaczęło kopcić na biało

zenek_bb - 09-05-2009, 00:36

że tak się spytam w jaki sposób pierścienie olejowe wpływają na kompresję i dlaczego niby wysoka kompresja miałaby być niepowołana...? w zasadzie wyższa kompresja=większa moc ;p doedukuj mnie xD
Adaho_krak - 09-05-2009, 09:22

zenek_bb napisał/a:
że tak się spytam w jaki sposób pierścienie olejowe wpływają na kompresję i dlaczego niby wysoka kompresja miałaby być niepowołana...? w zasadzie wyższa kompresja=większa moc ;p doedukuj mnie xD


Jeśli pierścienie olejowe puszczaja olej to kompresja jest większa, ponieważ pierścień na tłoku doszczelnia się olejem i faktycznie mocy jest więcej i kompresja większa, na tyle więcej, że czasem potrafi dmuchnąć uszczelkę pod głowicą :) Przy niskich obrotach olej który przedostaje się przez pierścienie nie zdąży się spalić tak jak przy wysokich. Efekt końcowy jest taki, że jak auto pracuje na wolnych, olej dostaje się do komory spalania, przy dodaniu "gazu" napompowany olej się spala i stąd chwilowy dym, przy wysokich obrotach olej też jest spalany ale tak szybko, że dym jest niezauważalny. To tyle co ja wiem na ten temat, jeśli się myle to poprawcie.

mikus - 17-05-2009, 11:28

sprawdzali mi cisnienie i na kazdym cylindrze mam po 13
Maretzky85 - 17-05-2009, 19:40

To albo masz silnik w idealnym stanie, albo puszcza Ci olej przez pierścienie olejowe w/g mnie.
Adaho_krak - 18-05-2009, 11:35

Maretzky85 napisał/a:
To albo masz silnik w idealnym stanie, albo puszcza Ci olej przez pierścienie olejowe w/g mnie.


Raczej tak jak pisze Maretzky85, ciśnienie powinno być max 12,5



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group