Wielkopolskie - STREET LEGAL POZNAN
roch_27 - 16-05-2009, 22:23
szakalos napisał/a: | legalne wyścigi równoległe na dystansie 1/4 mili. | może się skuszę
Redlucas - 16-05-2009, 22:46
Jak rozumiem w jedynym słusznym celu, czyli pokonania wszystkich startujących za pomocą swojego VR-4?!
Po Poznaniu krąży kilka ciekawych Porsche, jeden Nissan 350Z (bodajże taki bordo-metallic)... Mustang... ciekawe czy się skuszą na start.
roch_27 - 16-05-2009, 22:50
Redlucas napisał/a: | Jak rozumiem w jedynym słusznym celu, czyli pokonania wszystkich startujących za pomocą swojego VR-4?! | celem sprawdzenia gdyż jeszcze nic nie było dłubane w elektronice - a jest zacny plan żeby zrobić elektronikę w VTG
pozdro
Marcino - 16-05-2009, 23:27
akbi napisał/a: | Jak wszystko dobrze się ułoży, to zapewne się skuszę i wystartuje w takich zawodach ...za 2 lata |
Jakiego koloru bedzie twój potwór... czytli kolejne VR4...:)
roch_27 - 17-05-2009, 12:19
jakby co moje zgłoszenie zostało przyjęte
O ile nic mi nie wyskoczy w ostatniej chwili to startuje
pozdro
edit:
No i jest pierwszy problem - obowiązkowo trzeba mieć kask, którego nie posiadam
Redlucas - 18-05-2009, 23:34
kutwa (przepraszam)... kupie Ci go... albo... robimy forumowo-wielkopolsko-fanowską zrzutę na kask dla Rocha... tylko niech napisze ile kosztuje Miśki muszą wygrać!!!
roch_27 - 18-05-2009, 23:44
Redlucas napisał/a: | kutwa (przepraszam)... kupie Ci go... albo... robimy forumowo-wielkopolsko-fanowską zrzutę na kask dla Rocha... tylko niech napisze ile kosztuje Miśki muszą wygrać!!! | jak już wcześniej pisałem mój start byłby sprawdzeniem
Jednak biorąc pod uwagę przelicznik pojemności oraz doładowania turbo startowałbym w najwyższej klasie czyli klasa 5 – ponad 3200 ccm, gdyż :
Cytat: | Samochody posiadające turbodoładowanie/kompresor zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych |
Po takim mnożniku moje vr4 wpada na pojemność 4250ccm. A jak śmiem sądzić w tej kalsie to pojawią się już nie amatorzy lecz auta po dobrym tuningu
Pojechać pojadę, ale chyba nie wystartuję - poczekam aż będę miał elektronikę z VTG W tej klasie to szkoda katować auto mając serię
pozdro
filippoz - 19-05-2009, 09:40
Ja mogę pojechać za Ciebie ;P kupiłem kask bo robię właśnie prawko na motocykl jak znalazł
Redlucas - 20-05-2009, 20:21
roch_27 napisał/a: | ...
Pojechać pojadę, ale chyba nie wystartuję - poczekam aż będę miał elektronikę z VTG W tej klasie to szkoda katować auto mając serię ... |
Ja w tym dniu jadę na wesele... więc nawet nie oglądnę tego. A szkoda.
Natomiast Roch... nie masz za bardzo wyboru. Zgłosiłeś się... i zostałeś przyjęty. "Polsko-wiejskich" tuningów nie masz co się obawiać.
Te tzw. tuningowane auta w Polsce to najczęściej pseudo-sportowy wydech, który wrzeszczy jakby go zarzynali bez znieczulenia, kilka pomalowanych w paski blach, skrzydło od Boeing 767.
Za specjalnie bym się tym nie przejmował.
P.S.
Co więcej... ja miejscowych bym się jakoś nie bardzo bał. Z kilkoma już miałem Street (niekoniecznie)Legal. Z jednym Nissanem miałem remis na Szelągu. Nie straszny. P. Boxer bym wyprzedził ale mi "L" drogę zablokowała. Kto im pozwolił o tej godzinie jeździć? Z wszystkich zaskoczył mnie tylko Seat Toledo. "Wieś-rdza" tuning ale kopyto straszne. Reszta nie dała mi rady... a co dopiero Tobie.
roch_27 - 21-05-2009, 13:13
Redlucas napisał/a: | Natomiast Roch... nie masz za bardzo wyboru. Zgłosiłeś się... i zostałeś przyjęty. "Polsko-wiejskich" tuningów nie masz co się obawiać. | nie obawiam się innych tylko szkoda mi auta zwłaszcza, że nie mam jeszcze zamontowanej taśmy termoodpornej na down pipe - a bez niech olej silnikowy w misce bardzo szybko się nagrzewa i jest na granicy bezpieczeństwa
pozdro
Redlucas - 21-05-2009, 16:26
Hmmm... po autostradzie jeździłeś... i raczej nie tempem traktora. Przypuszczam, że od 0 spod bramki do 1XX lub nawet 2XX jechałeś. Jak nie masz nawet lekkich wahań temperatury to nic złego do 6000 rpm nie powinno Ci się z silnikiem stać. Wręcz nie ma prawa.
Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW?
roch_27 - 21-05-2009, 16:48
Redlucas napisał/a: | Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW? | moment przy 4000, natomiast KW przy 5500
pozdro
[ Dodano: 21-05-2009, 22:14 ]
a tak z czystej ciekawości kto może pożyczyć kask - w razie czego
Anonymous - 21-05-2009, 22:47
Piotrek zapytaj > micha < lub > pavulona <
filippoz - 21-05-2009, 22:58
roch_27 napisał/a: | a tak z czystej ciekawości kto może pożyczyć kask - w razie czego | jaka masz dużą głowę? jak coś to kup sobie kominiarkę (głowa się poci względy higieny ) to ci pożyczę kask, będę na imprezie z akredytacją foto ;D brzmi dobrze
Redlucas - 21-05-2009, 23:06
roch_27 napisał/a: | Redlucas napisał/a: | Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW? | moment przy 4000, natomiast KW przy 5500 ... |
Czyli podobnie, jeśli nie tak samo jak 2,5 V6-24. Jest 4500 i 5450.
Kręcić powyżej 6k rpm nie będziesz, tak jak pisałem. Na krótkich 400-u metrowych odcinkach nie ma prawa Ci się olej zagotować.
Najwyżej po takim dniu sobie przestawisz wymianę oleju o 1000 kilometrów wcześniej. Upewnij się przed wyścigiem, że nie masz żadnych zacieków, wycieków czy cokolwiek mogące wprawić w stan zadumy. Zanim wjedziesz na start rozgrzej go nie przeciągając obrotów powyżej 3,5k. Olej się grzecznie rozejdzie... a na starcie daj mu kilka soczystych mocnych klapsów od 1 do 2,5k rpm. Pójdzie gładko, grzecznie i sprężyście.
|
|
|