To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Wielkopolskie - STREET LEGAL POZNAN

roch_27 - 16-05-2009, 22:23

szakalos napisał/a:
legalne wyścigi równoległe na dystansie 1/4 mili.
może się skuszę :scratch: :tongue5: :wink:
Redlucas - 16-05-2009, 22:46

Jak rozumiem w jedynym słusznym celu, czyli pokonania wszystkich startujących za pomocą swojego VR-4?!

Po Poznaniu krąży kilka ciekawych Porsche, jeden Nissan 350Z (bodajże taki bordo-metallic)... Mustang... ciekawe czy się skuszą na start.

roch_27 - 16-05-2009, 22:50

Redlucas napisał/a:
Jak rozumiem w jedynym słusznym celu, czyli pokonania wszystkich startujących za pomocą swojego VR-4?!
celem sprawdzenia ;) gdyż jeszcze nic nie było dłubane w elektronice - a jest zacny plan żeby zrobić elektronikę w VTG :twisted:

pozdro

Marcino - 16-05-2009, 23:27

akbi napisał/a:
Jak wszystko dobrze się ułoży, to zapewne się skuszę i wystartuje w takich zawodach ...za 2 lata :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jakiego koloru bedzie twój potwór... czytli kolejne VR4...:)

roch_27 - 17-05-2009, 12:19

jakby co moje zgłoszenie zostało przyjęte :thumbup:
O ile nic mi nie wyskoczy w ostatniej chwili to startuje :D

pozdro

edit:
No i jest pierwszy problem - obowiązkowo trzeba mieć kask, którego nie posiadam :doubt:

Redlucas - 18-05-2009, 23:34

kutwa (przepraszam)... kupie Ci go... albo... robimy forumowo-wielkopolsko-fanowską zrzutę na kask dla Rocha... tylko niech napisze ile kosztuje :P Miśki muszą wygrać!!!
roch_27 - 18-05-2009, 23:44

Redlucas napisał/a:
kutwa (przepraszam)... kupie Ci go... albo... robimy forumowo-wielkopolsko-fanowską zrzutę na kask dla Rocha... tylko niech napisze ile kosztuje :P Miśki muszą wygrać!!!
jak już wcześniej pisałem mój start byłby sprawdzeniem ;)
Jednak biorąc pod uwagę przelicznik pojemności oraz doładowania turbo startowałbym w najwyższej klasie :wink: czyli klasa 5 – ponad 3200 ccm, gdyż :
Cytat:
Samochody posiadające turbodoładowanie/kompresor zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych


Po takim mnożniku moje vr4 wpada na pojemność 4250ccm. A jak śmiem sądzić w tej kalsie to pojawią się już nie amatorzy lecz auta po dobrym tuningu ;)

Pojechać pojadę, ale chyba nie wystartuję - poczekam aż będę miał elektronikę z VTG :lol: W tej klasie to szkoda katować auto mając serię ;)

pozdro

filippoz - 19-05-2009, 09:40

Ja mogę pojechać za Ciebie ;P kupiłem kask bo robię właśnie prawko na motocykl :D jak znalazł :P
Redlucas - 20-05-2009, 20:21

roch_27 napisał/a:
...
Pojechać pojadę, ale chyba nie wystartuję - poczekam aż będę miał elektronikę z VTG :lol: W tej klasie to szkoda katować auto mając serię ;) ...


Ja w tym dniu jadę na wesele... więc nawet nie oglądnę tego. A szkoda.

Natomiast Roch... nie masz za bardzo wyboru. Zgłosiłeś się... i zostałeś przyjęty. "Polsko-wiejskich" tuningów nie masz co się obawiać.

Te tzw. tuningowane auta w Polsce to najczęściej pseudo-sportowy wydech, który wrzeszczy jakby go zarzynali bez znieczulenia, kilka pomalowanych w paski blach, skrzydło od Boeing 767.

Za specjalnie bym się tym nie przejmował.

P.S.
Co więcej... ja miejscowych bym się jakoś nie bardzo bał. Z kilkoma już miałem Street (niekoniecznie)Legal. Z jednym Nissanem miałem remis na Szelągu. Nie straszny. P. Boxer bym wyprzedził ale mi "L" drogę zablokowała. Kto im pozwolił o tej godzinie jeździć? Z wszystkich zaskoczył mnie tylko Seat Toledo. "Wieś-rdza" tuning ale kopyto straszne. Reszta nie dała mi rady... a co dopiero Tobie.

roch_27 - 21-05-2009, 13:13

Redlucas napisał/a:
Natomiast Roch... nie masz za bardzo wyboru. Zgłosiłeś się... i zostałeś przyjęty. "Polsko-wiejskich" tuningów nie masz co się obawiać.
nie obawiam się innych tylko szkoda mi auta zwłaszcza, że nie mam jeszcze zamontowanej taśmy termoodpornej na down pipe - a bez niech olej silnikowy w misce bardzo szybko się nagrzewa i jest na granicy bezpieczeństwa :?

pozdro

Redlucas - 21-05-2009, 16:26

Hmmm... po autostradzie jeździłeś... i raczej nie tempem traktora. Przypuszczam, że od 0 spod bramki do 1XX lub nawet 2XX jechałeś. Jak nie masz nawet lekkich wahań temperatury to nic złego do 6000 rpm nie powinno Ci się z silnikiem stać. Wręcz nie ma prawa.

Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW?

roch_27 - 21-05-2009, 16:48

Redlucas napisał/a:
Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW?
moment przy 4000, natomiast KW przy 5500 ;)

pozdro

[ Dodano: 21-05-2009, 22:14 ]
a tak z czystej ciekawości kto może pożyczyć kask - w razie czego :wink:

Anonymous - 21-05-2009, 22:47

Piotrek zapytaj > micha < lub > pavulona <
filippoz - 21-05-2009, 22:58

roch_27 napisał/a:
a tak z czystej ciekawości kto może pożyczyć kask - w razie czego :wink:
jaka masz dużą głowę? jak coś to kup sobie kominiarkę (głowa się poci względy higieny :) ) to ci pożyczę kask, będę na imprezie z akredytacją foto ;D brzmi dobrze ;)
Redlucas - 21-05-2009, 23:06

roch_27 napisał/a:
Redlucas napisał/a:
Tak na marginesie... przy ilu rpm Legnum ma najwyższy moment obrotowy, a przy ilu rpm osiągasz maksymalną wartość KW?
moment przy 4000, natomiast KW przy 5500 ;) ...


Czyli podobnie, jeśli nie tak samo jak 2,5 V6-24. Jest 4500 i 5450.

Kręcić powyżej 6k rpm nie będziesz, tak jak pisałem. Na krótkich 400-u metrowych odcinkach nie ma prawa Ci się olej zagotować.

Najwyżej po takim dniu sobie przestawisz wymianę oleju o 1000 kilometrów wcześniej. Upewnij się przed wyścigiem, że nie masz żadnych zacieków, wycieków czy cokolwiek mogące wprawić w stan zadumy. Zanim wjedziesz na start rozgrzej go nie przeciągając obrotów powyżej 3,5k. Olej się grzecznie rozejdzie... a na starcie daj mu kilka soczystych mocnych klapsów od 1 do 2,5k rpm. Pójdzie gładko, grzecznie i sprężyście.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group