To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Brak mocy powyżej 2500 obrotów

pajerak - 26-03-2010, 17:54
Temat postu: Gumy na tlnym drążku reakcyjnym ???
Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny !!! Możecie coś polecić !!! Pozdro !!!
jawaldek - 26-03-2010, 18:14

pajerak napisał/a:
Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny
napisałeś nie w temacie i możesz mieć kłopoty z odpowiedzią-> no chyba ze brak mocy powyżej 2500 obrotów ma coś wspólnego z gumami na drążku reakcyjnym. :wink: Zobacz
http://www.allegro.pl/ite...nl.html#gallery
są mocniejsze i
pajerak napisał/a:
tanich i dobrych
to raczej nie idzie w parze :wink:
gołąb - 03-09-2010, 20:12

...................nie mam już siły do mulenia się mojego autobusu, dopiero co zaczął nareszcie chodzić w miarę normalnie, po wymianie smoka w zbiorniku, to znów zamula...............Podpowiedzcie mi co morze być przyczyną;tym razem nie ciągnie z dołu, dopiero gdzieś od 4 tyś obrotów, dostaje szwungu, a wcześniej z samego dołu, jak ruszałem było aż takie szarpnięcie-czuć było moment obrotowy.Niestety teraz tego nie ma, nawet dobrze na piachu nie zamieli kołami w tych wolniejszych obrotach, a wcześniej orał jak zły-nie mówiąc o tym, że z ledwością osiąga 130km/h-dodam, że pali od strzała,chodzi równiutko-czy zimny, czy ciepły. przy bardzo dużych obrotach przykapca troszkę,ale zdrowym czarnym dymem.
stegano - 03-09-2010, 20:20

Turbina sie skonczyla...
gołąb - 03-09-2010, 20:39

hmm.na biegu jałowym przewód do intercoolera robi się twardy jak dam gazu(co prawda ciśnienia tak nie zmierzę)..a w wysokich obrotach auto ciągnie....więc czy to możliwe... :?:
stegano - 03-09-2010, 20:57

Nie wywrozymy z fusow, podlaczyc musisz pod zegar i sprawdzic cisnienie doladowania.
gołąb - 03-09-2010, 21:10

nie załamuj mnie....myślisz, że to naprawdę może być to co mówisz... :?:
stegano - 03-09-2010, 21:13

Czarny dym to typowe obiawy niedotlenienia, co sie wiaze z nieprzepalonym paliwem i zamuleniem silnika. Ale moge sie mylic. Tak czy siak proponuje zdjagnozowac turbine.
gołąb - 03-09-2010, 21:49

ten dym, moim zdaniem jest zdrowy, zaznaczam, że pojawia się dopiero przy wciśnięciu pedału w podłogę...
stegano - 03-09-2010, 22:00

A no to spoko, normalny objaw :)

Tak czy siak, musisz przediagnozowac pare rzeczy...

gołąb - 03-09-2010, 22:24

taa...tylko tak myślę jakie mogą być przyczyny...ciśnienie turbiny też jutro sprawdzę...

[ Dodano: 04-09-2010, 18:57 ]
turbina żyje.pompuje 0,8 bara.A gdy zdjąłem wężyk sterujący ciśnieniem to daje do 1,2 aż zwala zawór upustowy...

zbyszekm2 - 05-09-2010, 08:35

Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
Druga rzecz to pompa wtryskowa, może mieć brud na sitkach. Jak spojrzysz na turbinę z góry to dochodzi tam przewód paliwowy, odkręć go i pod nim jest sitko, weź je wyczyść albo wywal całkiem.

gołąb - 13-01-2011, 20:52
Temat postu: 4m40 brak mocy
zbyszekm2 napisał/a:
Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
nie bardzo wiem o którą część chodzi i czy ta podstawa jest droga w zakupie??? Chciałbym się wziąć z swojego miśka, bo naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..(więcej objawów opisałem na początku tej strony)


A może zanim dobiorę się do tej"podstawy turbiny" sprubować jakichś prostych czynności jeszcze....może soś przeczyścić.............itd...

[ Dodano: 13-01-2011, 20:57 ]
aha? ciśnienie na turbinie mierzone było wcześniej i wskazywało 0,9 bara, jednak co mnie bardzo dziwi-nie słyszę turbiny wogóle, wydaje mi się że kiedyś ją było słychać...jak jest u was?

lukas 78 - 13-01-2011, 21:13

coś może być z tym zaworem przy turbo albo sterowaniem od niego
w vw odpowiedzialny w takich przypadkach za brak mocy jest zawór N75
daje on podcisnienie na siłownik sztangi która idzie do turbo
jak klapa jest źle ustawiona całe cisnienie idzie bokiem :wink:
ale to moje doswiadczenie z vw i audi w misku nie przerabiałem

rico.1 - 13-01-2011, 23:04

gołąb napisał/a:
naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..

Zacznij od sprawdzenia wtrysków (wygląda na to że już się sypią), a jak będą ok, to ustawienia boost compensatora + dawka na pompie - jak masz jeszcze orginalny kapsel na śrubie dawki to jej nie tykaj :biggrin: , a ustaw jedynie boost (zaznacz sobie przed tym początkowe ustawienia).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group