Pajero II - [2.5 TD] Brak mocy powyżej 2500 obrotów
pajerak - 26-03-2010, 17:54 Temat postu: Gumy na tlnym drążku reakcyjnym ??? Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny !!! Możecie coś polecić !!! Pozdro !!!
jawaldek - 26-03-2010, 18:14
pajerak napisał/a: | Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny | napisałeś nie w temacie i możesz mieć kłopoty z odpowiedzią-> no chyba ze brak mocy powyżej 2500 obrotów ma coś wspólnego z gumami na drążku reakcyjnym. Zobacz
http://www.allegro.pl/ite...nl.html#gallery
są mocniejsze i pajerak napisał/a: | tanich i dobrych | to raczej nie idzie w parze
gołąb - 03-09-2010, 20:12
...................nie mam już siły do mulenia się mojego autobusu, dopiero co zaczął nareszcie chodzić w miarę normalnie, po wymianie smoka w zbiorniku, to znów zamula...............Podpowiedzcie mi co morze być przyczyną;tym razem nie ciągnie z dołu, dopiero gdzieś od 4 tyś obrotów, dostaje szwungu, a wcześniej z samego dołu, jak ruszałem było aż takie szarpnięcie-czuć było moment obrotowy.Niestety teraz tego nie ma, nawet dobrze na piachu nie zamieli kołami w tych wolniejszych obrotach, a wcześniej orał jak zły-nie mówiąc o tym, że z ledwością osiąga 130km/h-dodam, że pali od strzała,chodzi równiutko-czy zimny, czy ciepły. przy bardzo dużych obrotach przykapca troszkę,ale zdrowym czarnym dymem.
stegano - 03-09-2010, 20:20
Turbina sie skonczyla...
gołąb - 03-09-2010, 20:39
hmm.na biegu jałowym przewód do intercoolera robi się twardy jak dam gazu(co prawda ciśnienia tak nie zmierzę)..a w wysokich obrotach auto ciągnie....więc czy to możliwe...
stegano - 03-09-2010, 20:57
Nie wywrozymy z fusow, podlaczyc musisz pod zegar i sprawdzic cisnienie doladowania.
gołąb - 03-09-2010, 21:10
nie załamuj mnie....myślisz, że to naprawdę może być to co mówisz...
stegano - 03-09-2010, 21:13
Czarny dym to typowe obiawy niedotlenienia, co sie wiaze z nieprzepalonym paliwem i zamuleniem silnika. Ale moge sie mylic. Tak czy siak proponuje zdjagnozowac turbine.
gołąb - 03-09-2010, 21:49
ten dym, moim zdaniem jest zdrowy, zaznaczam, że pojawia się dopiero przy wciśnięciu pedału w podłogę...
stegano - 03-09-2010, 22:00
A no to spoko, normalny objaw
Tak czy siak, musisz przediagnozowac pare rzeczy...
gołąb - 03-09-2010, 22:24
taa...tylko tak myślę jakie mogą być przyczyny...ciśnienie turbiny też jutro sprawdzę...
[ Dodano: 04-09-2010, 18:57 ]
turbina żyje.pompuje 0,8 bara.A gdy zdjąłem wężyk sterujący ciśnieniem to daje do 1,2 aż zwala zawór upustowy...
zbyszekm2 - 05-09-2010, 08:35
Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
Druga rzecz to pompa wtryskowa, może mieć brud na sitkach. Jak spojrzysz na turbinę z góry to dochodzi tam przewód paliwowy, odkręć go i pod nim jest sitko, weź je wyczyść albo wywal całkiem.
gołąb - 13-01-2011, 20:52 Temat postu: 4m40 brak mocy
zbyszekm2 napisał/a: | Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy. | nie bardzo wiem o którą część chodzi i czy ta podstawa jest droga w zakupie??? Chciałbym się wziąć z swojego miśka, bo naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..(więcej objawów opisałem na początku tej strony)
A może zanim dobiorę się do tej"podstawy turbiny" sprubować jakichś prostych czynności jeszcze....może soś przeczyścić.............itd...
[ Dodano: 13-01-2011, 20:57 ]
aha? ciśnienie na turbinie mierzone było wcześniej i wskazywało 0,9 bara, jednak co mnie bardzo dziwi-nie słyszę turbiny wogóle, wydaje mi się że kiedyś ją było słychać...jak jest u was?
lukas 78 - 13-01-2011, 21:13
coś może być z tym zaworem przy turbo albo sterowaniem od niego
w vw odpowiedzialny w takich przypadkach za brak mocy jest zawór N75
daje on podcisnienie na siłownik sztangi która idzie do turbo
jak klapa jest źle ustawiona całe cisnienie idzie bokiem
ale to moje doswiadczenie z vw i audi w misku nie przerabiałem
rico.1 - 13-01-2011, 23:04
gołąb napisał/a: | naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę.. |
Zacznij od sprawdzenia wtrysków (wygląda na to że już się sypią), a jak będą ok, to ustawienia boost compensatora + dawka na pompie - jak masz jeszcze orginalny kapsel na śrubie dawki to jej nie tykaj , a ustaw jedynie boost (zaznacz sobie przed tym początkowe ustawienia).
|
|
|