To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - PODZIEKOWANIA!!!!!!!!!!!!

VirMan - 21-06-2009, 00:41

ja to kupuje...... kurka - no wezme kreche i kupie.. chce to... duaaahaaaaa... XD
Anonymous - 21-06-2009, 08:50

To Bartek miał byś kozaka pod maska jakieś 260-270KM a co najlepsze jest to silnik cały robiony w oryginale w Japonii,piękna sprawa!!!! :mrgreen:
VirMan - 21-06-2009, 10:16

troche poobijany , ciekawe jak z częściami - z czego w razie co dorwać - będą pasować z 3.0 24v?
Anonymous - 21-06-2009, 12:21

90% części pasuje od 6G72 24V tak wiec nie ma problemu z częściami a wątpię by tłok czy wal się zużył tylko z tego co widzę po fotkach to przy rozbieraniu nie oszczędzali silnika nawet poduszkę boczna od strony rozrządu zamiast rozkręcić to palnikiem cieli to już szczyt lenistwa :-X
lukasz12 - 21-06-2009, 12:50

I tu się trochę mylicie, miałem okazje juz jakis czas temu sie natknać na wątek o silniku 6G74 DOHC. Znalazłem to na 3si.org. Jeden gość rzekomo przez przypadek dostał właśnie 3.5 24V a nie zwykły 3.0 24V. 6G74 ma inny skok tłoka i średnice - polecam zobaczyć do wikipedii. Niektóre elementy też są nieco inne bo silnik jest troche większy po prostu.
Ogólnie konwersja jest wykonalna (i jest to w sumie ciekawa alternatywa dla Sigm bo pary nieco więcej ale nie dużo wiecej wiec moze by skrzynka dała rade wytrzymać)
Ogólnie na forum 3si.org jest troche informacji o tym wiec najlepiej tam się udac.

A tutaj porównanie

http://wrenchmonkey.com/Webpages/6G74Pictures.html

VirMan - 21-06-2009, 13:23

właśnie przegladałem te strony itd - on ma niższa komresje i w sumie mocy ma 5 koni więcej tylko.... momentu ma chyba nieco więcej.. ale też niewiele. W sumie temu silnikowi dałaby więcej moja turbinka - generalnie ma większy zapas mocy :) no jakbym wymieniał , to zastanaowię sie- a tego też jest sporo i da siezdobyć - chyba nawet tak samo łatwo jak 6g72.
lukasz12 - 21-06-2009, 13:26

VirMan napisał/a:
właśnie przegladałem te strony itd - on ma niższa komresje i w sumie mocy ma 5 koni więcej tylko.... momentu ma chyba nieco więcej.. ale też niewiele. W sumie temu silnikowi dałaby więcej moja turbinka - generalnie ma większy zapas mocy :) no jakbym wymieniał , to zastanaowię sie- a tego też jest sporo i da siezdobyć - chyba nawet tak samo łatwo jak 6g72.


Nie myl 6G74 SOHC 24V (z Diamante 2 generacji) z 6G74 DOHC 24V z aut z rynku japońskiego. On ma sporo więksża moc (chyba 240 KM o ile mnie pamiec nie myli i moment około 340 nm)

VirMan - 21-06-2009, 13:33

no...to... chyba już nie będę się zastanawiał :] pomęczę więc moją turbinkę , przygotuję sobie interfejsy itd :] jak wyjdzie że daje kopa , to już mam przygotowanko do reszty :] uż nie płaczę nad tymi teoretycznymi stukami w silniczku ... bo mi się BAAARDZO taki swap podoba :] tylko trzeba by mieć cały taki silniczek na swap z ecu , kablami itd. :) to trzeba chyba do japana pojechać :D

[ Dodano: 21-06-2009, 14:07 ]
miooodzio :P - czekam tylko na drugą sigmusię na zamianę :) albo xg350 pewnie.. - pożyjemy zobaczymy - narazie robię soft - bo bez kasy to można sobie pomarzyć :P

Anonymous - 21-06-2009, 16:54

Oj coś widzę ze się wam troszkę pomyliło jeśli chodzi o przeliczenia silnik 6G74 24V DOHC ma 194 KW w przeliczeniu na nasze ma dokładnie 271,6 KM stopień sprężania 10:1 i 324 Nm przy 4500rpm wiec jeśli uważacie ze to mało to już wasza sprawa, ale i tak uważam ze na sigmę to zacna jednostka tylko naprawdę obawiam się ze skrzynka manual nie jest wstanie wytrzymać takiej mocy automat owszem , a aukcja w stanach jest tylko jedna za 1200$ +koszt wysyłki kolejne 1200$ razem 2400 bez instalacji i kompa a wiec za sam silnik wychodzi prawie 8000pln dość droga zabawa
VirMan - 21-06-2009, 18:54

well - wysyłke mozna taniej , tyle ze dluzej bedzie szla:) - pozatym pewnie sie zamówi wzmocniony konwerter , no i będzie pięknie :)
Anonymous - 22-06-2009, 08:20

czyli rozumiem Bartku ze robisz tego swapa na tym silniku???
VirMan - 22-06-2009, 09:47

napewno jestem zainteresowany - kwestia funduszy , moze na silnik bym mial , ale reszta potrzebna :) :) wiec jeszcze chwile popracuje , i czekam na szmal , i do roboty :) może nie na ten konkretny silnik ,ale napewno na taki.
Anonymous - 22-06-2009, 11:19

to przyznać muszę ze będziesz miał niezłego wypasa i na dodatek w automacie no po prostu bajka a wartość auta na pewno wzrośnie i to sporo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group