To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Dlaczego silnik GDI zaprzestano wkładać do Carism

wichura1 - 19-05-2009, 12:06

Nie znacie się, części do Japończyków są wielokrotnie droższe niż producentów europejskich. :D :mrgreen:
Moomin - 19-05-2009, 13:52

Pytanie w temacie jest źle sformułowane - to nie silniki zaprzestano montować tylko Carismy przestano robić, a w związku z tym i silniki oczywiście. I tego nie rozumiem właśnie. Przecież sprzedało się tego dużo. Przeglądam codziennie Allegro z ciekawości i oglądam nowo wystawione Carismy - codziennie jest kilkanaście do 20 nowych aut. Jak popatrzeć na ulicach to z Mitsubishi najczęściej widać Carismy. Więc czemu? Przecież chyba się nieźle sprzedawały sądząc z wyżej wymienionych obserwacji.
wichura1 - 19-05-2009, 14:56

Mitsubishi Motors prawie upadło w latach 2004-2005 uratował ich wielki brat Mitsubishi Heavy Industries.

edit: Najczęściej widać Colty CAO, L200, Pajero i Outlandery. O wiele więcej niż Carism jeździ VOLVO V40 i S40. :wink:

Moomin - 19-05-2009, 15:30

L200 i Outlandery czasem widuję w moim miasteczku, ale Coltów i Lancerów to prawie nie ma. U mnie najwięcej jest Carism.
Nie wiedziałem o tych problemach Mitsubishi w tamtych latach. To by faktycznie tłumaczyło te decyzje.

Robson86 - 19-05-2009, 18:58

ZEROSUPER napisał/a:
Tak jak i rozrząd co 90tyś

no tak ale zmieniaj swiece w "zwyklych" Carismach co 90 tys km :P Nie pojezdzisz dlugo, bo w "cywilach" wymienia sie je dluzo wczesniej :P
Moomin napisał/a:
Przecież sprzedało się tego dużo

podobno liczbowo sprzedawaly sie 7 GDI w stosunku do 3 1,6 :)
Pozdroo

Student - 19-05-2009, 22:32

Apropo waszych rozważań:
ostatnio byłem ze swoim nowym nabytkiem w ASO i sobie rozmawiam z szefem serwisu, a on sie pyta dlaczego druga Carisma?
Więc Mówię ze dla mnie samochód jest ok. duży, wygodny , mogłem kupić Paska ale poza dużym bagażnikiem to nic w zamian, no może częste wymiany przedniej zawiechy. I w tym momencie włączył się mechanik i mówi że zrobiłem najlepiej jak mogłem, może w Carismie jest głośniej niż w Pasku ale przednie zawieszenie jest praktycznie bezobsługowe i 150 tyś można na nim zrobić co w Pasku już dawno by sie rozpadło. Poza tym nie lubię wozić powietrza w bagażniku.

Padło jeszcze pytanie o GDI ja sie mi jeździ czy nie ma kłopotów:
Mowie ze mam 185tyś i poza czyszczeniem przepustnicy i dbaniem o olej to nic,
Pan obejrzał silnik i powiedział że naprawdę w dobrej kondycji.

Dotknął boczków porównał z nowym Lancerem i chyba przyznał rację że błędem Mitsu było zaprzestanie Carismy szczególnie w ostatnim okresie cena była ok. 56tyś.

loki7777 - 20-05-2009, 07:12

Kurcze nowa za 56k to jak znalazl, nawet z silnikiem 1,6 100-konnym + dobre wyposazenie, to uzywki byly by jeszcze tansze;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group