[92-96]Colt CA0 - [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta
londolut - 22-05-2009, 14:19
Bartek napisał/a: | jakieś 20 kg cięższy | 2.0 cięższy?
Bartek napisał/a: | Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem... | Lepiej rzeźbić 1 łapę minimalnie niż 4 na hardzie
Jedyne co mnie zastanawia to to czy maska się domknie.
Bartek - 22-05-2009, 15:10
2.0 ma minimalnie niższy blok - jakieś 4 mm, a ma głowice DOHC, podczas gdy 2.5 jest SOHC.....więc o wiele mniejsze głowice
kamil - 22-05-2009, 15:14
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??
londolut - 22-05-2009, 15:28
kamil napisał/a: | a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ?? | Temat wałkowany tutaj http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
malibu_qq - 22-05-2009, 20:30
jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???
[ Dodano: 22-05-2009, 20:33 ]
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta???
londolut - 22-05-2009, 21:34
malibu_qq napisał/a: | jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ??? | Poczytaj streetracing.pl. Tam user jtjerry wsadził jednostkę z Eclipsa. U nas 4G63Colt tez ma potwora.
malibu_qq napisał/a: | a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta??? | Wszystko od Gala. Komp, wiązka, hamulce, półosie itp itd - cały napęd.
malibu_qq - 22-05-2009, 22:18
rozumiem że skrzynia biegów również. teraz pytanie czy długość półosiek będzie odpowiednia do budy colta.?
londolut - 23-05-2009, 01:31
Napewno nie. Galant na większy rozstaw kół.
pawela - 23-05-2009, 13:07
kamil napisał/a: | a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ?? |
żywy przykład był z miesiąc temu do sprzedania na ebay.co.uk
Wszystko łądnie się komponuje
z półosiami, jeżeli pasowały by frezy przegubów, to nie ma problema
Anonymous - 23-05-2009, 22:07
Krzyzak napisał/a: | byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu |
tak się zastanawiam, czy to faktycznie jest mozliwe ?można by wtedy lecieć 150 do tyłu?
pawela - 23-05-2009, 22:50
hehe nie utrzymałbyś się na drodze mając przednie (w tym przypadku tylne - skrętne i napędzające) koła
BTW:
6A12 TwinTurbo w budzie CA0:
zdjęcia dzięki sprytowi tresorexa
Jak widać całkowicie wykonalne.
Jestem po rozmowie z kim trzeba i nie widzi problemów we włożeniu.
A że z CA0 się nie rozstane, a 113KM nawet z krótką skrzynią już dawno przestało wystarczać....
I jeszcze jedno: 3.0 V6 z Sigmy. Z tym że tutaj zasugerowano mi by pchać go za fotele i robić RWD
Rozebrałem już kila CA0 do cna, miejsca na motor z tyłu jest sporo.
Pomijam wywalenie baku, klatkę zupełnie inny zawias. Jako, że gadamy czysto teoretycznie to takie pytanie: Gdyby wsadzić silnik na tył z układem silnik-skrzynia, jak z przodu, jak rozwiązać cięgna biegów włączały je jak w każdym aucie a nie szukać 1 tam gdzie R?
Anonymous - 24-05-2009, 00:55
pawela, tak tak zdaje sobie spraw, że prowadzic się tego nie da i od razu można zaliczyć pare niekontrolowanych obrotów, bo to wtedy jak wózek leci. Interesuje mnie tylko czy wtedy faktycznie zmieniając biegi będę mógł jechać tak jak do przodu ( mam na mysli prędkośc)
white90 - 24-05-2009, 01:44
pawela rozkminialem temat z wsadzeniem silnika na tyl i rwd w ca0 ale slyszalem ze podobno przy wiekszej predkosci colt slabo trzyma sie drogi tzn jakby wyzucic silnik z przodu to prawdopodobnie moze odleciec
liczac 3.0 wolno by nie jezdzilo + brak dociazenia przodu = mozliwosc odlotu
Anonymous - 24-05-2009, 09:28
white90, byłoby jak w 'szybkich i wsciekłych'.. tam fura łysego stawała na tylne łapy jak dał w palnik;)
pawela - 24-05-2009, 11:05
nie było by tak, bo silnik byłby na środku - niemal idealny rozkład mas. Problemem jest np dobór zawieszenia na tył, amortyzatory i sprężyny przednie z sigmy - niezbędne. Ale to tylko teoria
Najbardziej interesuje mnie wsadzenie 6A12 2.0 V6 150KM na przód.
|
|
|