To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] swap CA4A na 2.5 v6 z galanta

londolut - 22-05-2009, 14:19

Bartek napisał/a:
jakieś 20 kg cięższy ;)
2.0 cięższy?
Bartek napisał/a:
Podejście pod skrzynię jest inne, a położeń łap skrzyni są co najmniej 3 - różnice niedostrzegalne gołym okem...
Lepiej rzeźbić 1 łapę minimalnie niż 4 na hardzie ;)
Jedyne co mnie zastanawia to to czy maska się domknie.

Bartek - 22-05-2009, 15:10

2.0 ma minimalnie niższy blok - jakieś 4 mm, a ma głowice DOHC, podczas gdy 2.5 jest SOHC.....więc o wiele mniejsze głowice
kamil - 22-05-2009, 15:14

a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??
londolut - 22-05-2009, 15:28

kamil napisał/a:
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??
Temat wałkowany tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
malibu_qq - 22-05-2009, 20:30

jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???

[ Dodano: 22-05-2009, 20:33 ]
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta???

londolut - 22-05-2009, 21:34

malibu_qq napisał/a:
jest na forum ktokowiek kto wsadził do CA0 cos wiekszego od 1.8 ???
Poczytaj streetracing.pl. Tam user jtjerry wsadził jednostkę z Eclipsa. U nas 4G63Colt tez ma potwora.
malibu_qq napisał/a:
a tak na marginesie co bedize potrzebne do swapa np na 2.0 v6 z galanta???
Wszystko od Gala. Komp, wiązka, hamulce, półosie itp itd - cały napęd.
malibu_qq - 22-05-2009, 22:18

rozumiem że skrzynia biegów również. teraz pytanie czy długość półosiek będzie odpowiednia do budy colta.?
londolut - 23-05-2009, 01:31

Napewno nie. Galant na większy rozstaw kół.
pawela - 23-05-2009, 13:07

kamil napisał/a:
a co powiecie o silniku z fto 2.0 v6 mivec 200km oczywiscie chodzi o swap do cjo ??

żywy przykład był z miesiąc temu do sprzedania na ebay.co.uk
Wszystko łądnie się komponuje

z półosiami, jeżeli pasowały by frezy przegubów, to nie ma problema

Anonymous - 23-05-2009, 22:07

Krzyzak napisał/a:
byloby wlasnie 5 biegow w tyl i 1 do przodu

tak się zastanawiam, czy to faktycznie jest mozliwe :) ?można by wtedy lecieć 150 do tyłu?

pawela - 23-05-2009, 22:50

hehe nie utrzymałbyś się na drodze mając przednie (w tym przypadku tylne - skrętne i napędzające) koła

BTW:

6A12 TwinTurbo w budzie CA0:





zdjęcia dzięki sprytowi tresorexa :)
Jak widać całkowicie wykonalne.
Jestem po rozmowie z kim trzeba ;) i nie widzi problemów we włożeniu.
A że z CA0 się nie rozstane, a 113KM nawet z krótką skrzynią już dawno przestało wystarczać.... :twisted:

I jeszcze jedno: 3.0 V6 z Sigmy. Z tym że tutaj zasugerowano mi by pchać go za fotele i robić RWD :twisted: :twisted: :twisted:
Rozebrałem już kila CA0 do cna, miejsca na motor z tyłu jest sporo.
Pomijam wywalenie baku, klatkę zupełnie inny zawias. Jako, że gadamy czysto teoretycznie to takie pytanie: Gdyby wsadzić silnik na tył z układem silnik-skrzynia, jak z przodu, jak rozwiązać cięgna biegów włączały je jak w każdym aucie a nie szukać 1 tam gdzie R? :lol:

Anonymous - 24-05-2009, 00:55

pawela, tak tak zdaje sobie spraw, że prowadzic się tego nie da i od razu można zaliczyć pare niekontrolowanych obrotów, bo to wtedy jak wózek leci. Interesuje mnie tylko czy wtedy faktycznie zmieniając biegi będę mógł jechać tak jak do przodu ( mam na mysli prędkośc) ;)
white90 - 24-05-2009, 01:44

pawela rozkminialem temat z wsadzeniem silnika na tyl i rwd w ca0 ale slyszalem ze podobno przy wiekszej predkosci colt slabo trzyma sie drogi tzn jakby wyzucic silnik z przodu to prawdopodobnie moze odleciec :D
liczac 3.0 wolno by nie jezdzilo + brak dociazenia przodu = mozliwosc odlotu

Anonymous - 24-05-2009, 09:28

white90, byłoby jak w 'szybkich i wsciekłych'.. tam fura łysego stawała na tylne łapy jak dał w palnik;)
pawela - 24-05-2009, 11:05

nie było by tak, bo silnik byłby na środku - niemal idealny rozkład mas. Problemem jest np dobór zawieszenia na tył, amortyzatory i sprężyny przednie z sigmy - niezbędne. Ale to tylko teoria ;)
Najbardziej interesuje mnie wsadzenie 6A12 2.0 V6 150KM na przód.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group