| 
				
					| Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] mułowaty silnik
 
 tadeusz - 04-06-2009, 11:54
 
 
  	  | Premieros napisał/a: |  	  | słychać turbinę ? jeśli tak to na 99% masz "zapieczony" lub zapchany zawór turbo booster, jest u dołu pompy takie małe okrągłe coś z wystającym trzpieniem. U mnie właśnie to było problemem mułowatości   
 pozdrawiam
 | 
 
 Czy słychać turbinę, ja za bardzo się nie znam zapytam się znajomego, bo w moim odczuciu to nic nie słyszę. Z powyższych rad odłączyłem zawór turbo booster (to chyba to co łączy wężyk z kolektorem)kostkę z pod napięcia to silnik zgasł, a jak odłączyłem sam wężyk łączący kolektor to żadnej reakcji.
 Anonymous - 04-06-2009, 12:49
 
 
  	  | tadeusz napisał/a: |  	  |  	  | Premieros napisał/a: |  	  | słychać turbinę ? jeśli tak to na 99% masz "zapieczony" lub zapchany zawór turbo booster, jest u dołu pompy takie małe okrągłe coś z wystającym trzpieniem. U mnie właśnie to było problemem mułowatości   
 pozdrawiam
 | 
 
 Czy słychać turbinę, ja za bardzo się nie znam zapytam się znajomego, bo w moim odczuciu to nic nie słyszę. Z powyższych rad odłączyłem zawór turbo booster (to chyba to co łączy wężyk z kolektorem)kostkę z pod napięcia to silnik zgasł, a jak odłączyłem sam wężyk łączący kolektor to żadnej reakcji.
 | 
 ...Eeeee to co Ty odłączyłeś? ,,turbo-booster" nie ma zasilania elektrycznego....
 tadeusz - 05-06-2009, 06:21
 
 
  	  | carisma1 napisał/a: |  	  | .Eeeee to co Ty odłączyłeś? ,,turbo-booster" nie ma zasilania elektrycznego.... | 
 Ach przepraszam rzeczywiście wczoraj się dobrze nie przyjrzałem, bo ten kabelek biegł od spodu tego boostera ciężko było zobaczyć i myślałem że się łączy, dziś dokładnie obejrzałem.
 
 |  | 
 |  |