To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - [Cari 1.6] a może Cari 1,6??

Anonymous - 07-06-2009, 20:06
Temat postu: Re: a może Cari 1,6??
kat1982 napisał/a:
Witam,
a może Carisma 1,6?? Co o tym myślicie??Czy lepiej szukać dalej GDI??

http://moto.allegro.pl/it...la.html#gallery


mam GDI i odradzam, poszukaj lepiej zwykłe 1.8 moze ciut wiecej pali ale mniej problemów

Robson86 - 07-06-2009, 21:10

Manysh napisał/a:
mam GDI i odradzam, poszukaj lepiej zwykłe 1.8 moze ciut wiecej pali ale mniej problemów

mam GDI i polecam, mimo paru lat na karku odpukac tylko paliwo zalewam :) Poza tym nie wiem co to samochod :P
Pozdroo

Anonymous - 08-06-2009, 18:36

Wystarczy poczytac w dziale technicznym jakie problemy powoduje ten silnik i jak ciezko znalezc mechanika ktory potrafi go naprawic a nie dobic. Chyba sie ze mna zgodzisz?
Robson86 - 08-06-2009, 19:11

Manysh napisał/a:
Wystarczy poczytac w dziale technicznym jakie problemy powoduje ten silnik i jak ciezko znalezc mechanika ktory potrafi go naprawic a nie dobic

ciekawe po co mam czytac, jak nie mam po co czytac :roll:
To jest jakby chodzic do lekarza i chciec leki na chorobe ktorej sie nie ma...
mam ten samochod pare ladnych lat, wczesniej tez mial wlasciciela i oprocz przegladow co 15 000km i lania paliwa nawet pod maske raz nie zajrzalem...
Leje paliwo i jezdze i tyle :wink: Zlego slowa nie powiem o tym samochodzie i o tym silniku.
A jak ktos kupuje zajechane egzemplarze to pozniej jakies usterki moga sie zdarzyc...jak to przyslowie mowi jak dbasz tak masz...
W kazdej marce tak jest, niezaleznie czy to Bugatti, Mitsubishi czy Fiat
Manysh napisał/a:
Chyba sie ze mna zgodzisz?

wejdz sobie na szukajke i zobacz ile jest na forum zarejestrowanych uzytkownikow z silnikami 1,8 GDI i nastepnie policz ile osob ma jakies problemy. Porownaj nastepnie :wink:
kat1982 napisał/a:
a może Carisma 1,6?? Co o tym myślicie??Czy lepiej szukać dalej GDI??

dlatego jeszcze raz powiem, szukaj auta zadbanego, bo jak znajdziesz zajechane to nawet najbardziej niezawodny silnik stanie sie workiem bez dna...
Manysh, Ty masz swoje zdanie ja mam swoje, nie ma sensu zasmiecac tego tematu niepotrzebnymi wypowiedziami...wiec zakonczmy ten spor...
Pozdroo

Anonymous - 09-06-2009, 22:15
Temat postu: Re: a może Cari 1,6??
kat1982 napisał/a:
Witam, a może Carisma 1,6?? Co o tym myślicie??Czy lepiej szukać dalej GDI??

Tylko 1,8 GDI - żadne 1,6 a tym bardziej zwykłe 1,8

Manysh napisał/a:
Witam,
mam GDI i odradzam

Jak kto dba, tak ma. Jak kupiłeś zajeżdżonego szrota za marne grosze, to Ci się czkawką odbija.


Kat1982 szukaj zadbanego 1,8 GDI a będziesz z niego więcej niż zadowolony i będziesz nim jeździł "do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej" :) Tanie oferty od razu odrzucaj, przeglądaj oferty droższe. Nikt 'za darmo' dobrego samochodu Ci nie odda.

Anonymous - 10-06-2009, 23:07
Temat postu: Re: a może Cari 1,6??
byczeks napisał/a:
Jak kto dba, tak ma. Jak kupiłeś zajeżdżonego szrota za marne grosze, to Ci się czkawką odbija.


Nie kupiłem jeżdżonego szrota za marne grosze i prosze bez takich komentarzy kolego sympatyczny
byczeks jak ci sie cos sypnie zebys nie ryczał ze nie mozesz kupic czesci w dziale technicznym
( całkiem niedawno pisłes ze w twoim "szrocie" cos Klekocze w skrzyni biegów juz przeszło ? )

GDI to swietny slinik mimo to odradzam

Anonymous - 11-06-2009, 22:29
Temat postu: Re: a może Cari 1,6??
Manysh napisał/a:
bez takich komentarzy kolego sympatyczny byczeks
OK Przepraszam.

A z klekoczącą skrzynią przejechałem już ponad 10.000 km i ani się nie pogorszyło, ani się nie polepszyło. Zobaczymy jak będzie dalej. Pomimo tego, ta "usterka" skrzyni nie umniejsza walorów silnika GDI.

wichura1 - 12-06-2009, 09:34

Koledzy spokojniej proszę. Jeżdżę 1.6 i jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania więcej niż 100KM. Koszty eksploatacyjne w 1.6 MPI i 1.8 MPI są niższe niż w 1.8 GDI, dodatkowo, jeżeli ktoś sam nie naprawia, będzie miał problemy znaleźć fachowca do GDI. GDI jest rewelacyjne w dolnym zakresie obrotów, a przy umiejętnej jeździe niewiele pali, ale co z tego? Lepiej kupić 1.6 w dobrym stanie, niż zarżnięte GDI, wszystko zależy od wytrwałości, zasobności portfela, wybranego modelu nadwozia i czasu. Ja chciałem kupić GDI sedan ale nigdzie takiego nie było, a mnie i mojej żonie "garbus" ;) wizualnie nie odpowiada, więc kupiłem 1.6. Kolego byczeks jakieś racjonalne powody niechęci do 1.6MPI i 1.8MPI?
Anonymous - 12-06-2009, 09:50

wichura1 napisał/a:
Kolego .... jakieś racjonalne powody niechęci do 1.6MPI....


ja bym napisal skrzynia z "wyrokiem smierci" ale o tyle plus ze nie wiadomo kiedy nastapi zgon (moze 100tys, a moze i 300tys, moja dozyla do 156tys),

Morfi - 12-06-2009, 20:59

Ja kupiłem Carisme tylko i wyłacznie dla silnika takie były początkowe założenia :)
Nalezy szukac zadbanego egzemplarza nawet z drugiego końca polski. Po swoja jechałem ponad 300 km i wiem , że mi sie to opłaciło.
Ile w 1,6 wytrzymuje sprzęgło bo w GDI ponad 200 tys orginalne :D .
Tłumik wymieniony po 200 tys tez był orginalny.
Droższy jest jedynie rozrząd i swiece. Prawie kazda klekocze i trzeba sie przyzwyczaic tylko :P
Manysh, ciagle piszesz jaki to złom ci sie trafił, to dla czego tej Cari dawno nie sprzedałeś jezeli kosztuje Cie majatek.

Anonymous - 13-06-2009, 00:37

Morfi napisał/a:
Manysh, ciagle piszesz jaki to złom ci sie trafił, to dla czego tej Cari dawno nie sprzedałeś jezeli kosztuje Cie majatek.


zle mnie rozumiesz. Ja nie pisze ze to złom, ze mi sie trafił złom ,czy cos takiego, NIE cały czas powtarzam ze to jest niesamowity silnik i niesamowite auto ( np psuje sie tylko w czwartek w moim przypadku i zawsze pod domem :D :D joke !! choc prawdziwy ). Kupiłem go 4 lata temu z małym przebiegiem po serwisach w mitsubishi, za porządne pienidze, zeby nie było !! i swietnie mi sie jezdzi do dzis. Jest pewnien problem po tych wszystkich latch zaczeły sie małe nie istotne usterki, które probowałem naprawic, i szybko sie przekonałem ze w GDI to nie jest tak, ze idziesz do serwisu, czy mechanika, mówisz co jest, za 3 dni odbierasz auto ,płacisz niewazne ile i cieszysz sie jazda ...OOOO NIE w przypadku GDI musisz czekac , czekac, czekac, czekac , kombinowac, szukac, byc małym mechanikem! (nawet jak nie chcesz nim byc ) itp Wszystko sprowadza sie do tego, gdzie mozna dostac ta mała pierdołke, która sie popsuła ( lub duza ) i gdzie ja do cholery mozna kupic, gdzie ? w japonii ? kiedy ? za rok !! Gdyby Carisma była produkowana do dzis! kupił bym drugą i pewnie GDI,jednak tak nie jest i napewno na 100000% w tym roku mój kochany misiek pójdzie pod młotek, dlaczego ? bo mi sie juz nie chce, ja nie jestem hobbysta,nie chce mi sie wyciagac przepustnicy! nie chce mi sie uczyc obrotów ,nic mi sie juz nie che ! chce JEZDZIC ! Mam sasiada ma carisme 1.8 GLX ( chyba ),wyglada jakby ja ktos z kazdej strony z maczugi przyłozył, pali w niej pety,pewnie tez S(...)a w niej, nie wazne ! on odpala silnik i chodzi jak szwajcarski zegarek,Piekne brzmienie,jak odjezdza to nawet nie słychac. Ja odpalam :D TATATATATATATATATATATATATATATTATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA
pozniej TUTUTUTUTUTUTUTU dopiero jak juz jade 10min CYCYCYCY Naprawde i z pelna odpowiedzialnoscia odradzam, odradzam mimo ze to super auto nadal odradzam, ja jestem konsumentem , jak bym był pasionatem kupił bym, ... niewiem Junaka :)Pozniej czytam temt "Jaka carisme kupic 1.6. 1.8 czy 1.8GDI" ..............."szukaj GDI jest najlepsza" pozniej ta sama osoba która kupuje GDI pisze w dziale techniczym ..." cos mi puka w silniku" ........odpowiedz " Normalne nie przejmuj sie ciesz sie zyciem" .....jak ci sie nie podoba zawsze mozesz wymieniac popuchacze co 4 miesiace

Prosze was !!! zdaje sie ze tylko wichura1 ma zdrowy rozsadek ?

DZIUBAS - 13-06-2009, 01:17

Ja sie z tobom zgadzam Manysh mam 1.8 GLS od roku części durzo tańsze od GDI a przyjemność z jazdy taka sama no podobna te 10kW
Teściu ma GDi i nienarzeka ale jak coś sie zepsuje albo zurzyje to tragedia np.wydech,rozrząd w GLS tego niema i gaz morzna załorzyć ja wole zwykłe 1.8 ze wzglendu na koszty eksploatacji.[/b]

Anonymous - 13-06-2009, 11:51

Manysh, kilka lat temu to ja bylem takim uzytkownikiem jak Ty i rowniez kazdy pisal do mnie co ja chce od tego samochodu, przeciez to jest super auto a dla mnie fajnie sie nim jezdzilo ale wkurzalo mnie to ze stuka i puka w zawieszeniu jak spadnie deszcz, wkurzalo mnie ze musze co pol roku wymienica wybieraki skrzyni i w dniu kiedy wstawie nowe kazdy kolejny dzien i km przebiegu daje mi dyskomfort wrzucanych biegow az do dnia kiedy nie bede dal rady wrzucic wstecznego i historia sie powtarza.
ja ze swoja mialem sporo problemow az awaria skrzyni wyeliminowala mi aut na prawie rok czasu,
zmienilem marke, zmienilem swoja mentalnosc co do pochodzenia aut i wkoncu samochod jest dla mnie, a nie ja dla niego.

no i na koniec zeby nie bylo cari jest warta swojej ceny, jest tania i to jest najwaznejsze.

tom1312 - 13-06-2009, 11:54

Ja też jestem szczęśliwym posiadaczem 1.8 MPI. I nie zamieniłbym go na GDI ze względu na poważny argument funduszy, które u mnie z racji tego że jestem studentem są narazie priorytetem. Części eksploatacyjne tańsze i duży plus gaz , na którym jeżdżę, w tej chwili 1/3 ceny benzyny ( aż się chce tankować :) )
Morfi ja też wymieniłem oryginalny tłumik przy 200 tys. km w tym ok 25 tys na gazie :D

Robson86 - 13-06-2009, 12:10

DZIUBAS napisał/a:
Ja sie z tobom zgadzam Manysh mam 1.8 GLS od roku części durzo tańsze od GDI a przyjemność z jazdy taka sama no podobna te 10kW
Teściu ma GDi i nienarzeka ale jak coś sie zepsuje albo zurzyje to tragedia np.wydech,rozrząd w GLS tego niema i gaz morzna załorzyć ja wole zwykłe 1.8 ze wzglendu na koszty eksploatacji.[/b]

jeszcze nie widzialem zeby mozna bylo zrobic tyle bledow ortograficznych w tak krotkim zdaniu :D
DZIUBAS napisał/a:
jak coś sie zepsuje albo zurzyje to tragedia np.wydech,rozrząd w GLS tego niema

rozrzadu nie ma w 1,8 sohc :shock: :?:
Co sie tak zuzyje ze bedzie kosztowalo wiecej niz w "zwyklej" 1,8 :?:
DZIUBAS napisał/a:
jak coś sie zepsuje albo zurzyje to tragedia np.wydech

wydech bedzie drozszy :roll: :?:
tom1312 napisał/a:
Części eksploatacyjne tańsze

czesci eksploatacyjne sa takie same jak w Twoim 1,8 Sohc, no moze tarcze chyba sa wieksze, ale za to lepiej hamuje...
Jedyna roznica to hydrauliczny napinacz ktory jest faktycznie drozszy w rozrzadzie...
Co do gazu sie zgodze ze w GDI nie mozna, ale ja nie jestem jego fanem wiec dla mnie jest ok :)

Ostatnio, chyba nawet jeszcze leci na "turbo", w turbo kamerze, koles mial problem z nowym audi a4 kabrio, caly czas sciaga, nierownomiernie hamuje i cos tam jeszcze... Serwis nie moze sobie z niczym poradzic, samochod wiecej stoi w serwisie niz jezdzi, a autko fabrycznie nowe. I koles mowi ze najchetniej chcialby zwrot kasy, bo juz nie moze patrzec na ten samochod i ta marke...
Wiec ogolnie, w kazdej marce mozna trafic na trefny egzemplarz. Artur zaden podtekst z tym kabrio z gory mowie :!:
Ale zesmy zasmiecili temat :shock:
Pozdroo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group