To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.

n3000 - 24-01-2012, 10:33

Kolejne zmiany w 3kgt, lista modyfikacji na pierwszej stronie tematu.
rosomak1983 - 25-01-2012, 02:14

PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... :?



edit po dzieleniu

racenty - 25-01-2012, 10:32

Kozackie stadko. 3000 GT to piękna fura, taki krążownik. W mojej miejscowości jeździła taka biała, może perłowa, felgi chyba 18" chromowane oraz czerwony środek.
kleryk-3kgt - 25-01-2012, 10:52

rosomak1983 napisał/a:
No ale chyba jest dowolnosc w prowadzeniu własnego tematu bo nie zauwazyłem jakis wytycznych w regulaminie :roll: temat mozna aktualizowac dowolna ilosc razy...
Obowiazku czytania tez nie ma jak komus tak niewygodnie i wogóle :wink:
Furka fajna, ale srodek mi sie nigdy nie podobał szczególnie kierownica :P

PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... :?


W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp.

rosomak1983 - 25-01-2012, 11:12

kleryk-3kgt napisał/a:
W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp.

serio kuty wał i korby ??? W serii ?? pierwsze słysze takie rzeczy...
Moze chodzi o to ze wał był azotowany ??? :wink: Nie znam budowy tego silnika wiec jesli tak rzeczywiscie jest przyjmne to jako dziwna ciekawostke...
Z tłokami mi chodzi ze one sa najbardziej narazone, z reguły sa najsłabsza czescia układanki przy konkretnym podnoszeniu mocy. A z tymi 700hp to sie zagalopowałes...
spłyna znacznie wczesniej :wink:

n3000 - 25-01-2012, 11:31

Tutaj jest to fajnie opisane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ok 600hp i jeżdżą na serii tłokach jak i korbach choć zgadzam się że tłoki to przeważnie najsłabszy element przy grubszym kręceniu mocy.
rosomak1983 - 25-01-2012, 11:41

n3000 napisał/a:
Tutaj jest to fajnie pokazane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ponad 600hp i jeżdżą na serii tłokach i korbach :wink:

o ciekawa sprawa, bo nawet w evo nie bylo kutych elementów w serii.
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze :P

n3000 - 25-01-2012, 12:08

rosomak1983 napisał/a:
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze




Spoko hehe ważne że jak na seryjne 320hp to silnik skonstruowany z całkiem sporym zapasem :wink:

kleryk-3kgt - 25-01-2012, 12:27

Kiedyś widocznie robili samochody tak żeby były solidne, jak w EVO nie ma nic kutego, to pewnie po to by kupić osobno i wydać $ :biggrin:
Nie wiem czy Sławek ma u siebie kute tłoki, ale przy grubo ponad 500hp nie narzeka :)

n3000 - 25-01-2012, 12:38

Sławek ma 4bolt korby i tłoki seria.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group