Nasze Miśki - 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
n3000 - 24-01-2012, 10:33
Kolejne zmiany w 3kgt, lista modyfikacji na pierwszej stronie tematu.
rosomak1983 - 25-01-2012, 02:14
PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna...
edit po dzieleniu
racenty - 25-01-2012, 10:32
Kozackie stadko. 3000 GT to piękna fura, taki krążownik. W mojej miejscowości jeździła taka biała, może perłowa, felgi chyba 18" chromowane oraz czerwony środek.
kleryk-3kgt - 25-01-2012, 10:52
rosomak1983 napisał/a: | No ale chyba jest dowolnosc w prowadzeniu własnego tematu bo nie zauwazyłem jakis wytycznych w regulaminie temat mozna aktualizowac dowolna ilosc razy...
Obowiazku czytania tez nie ma jak komus tak niewygodnie i wogóle
Furka fajna, ale srodek mi sie nigdy nie podobał szczególnie kierownica
PS dlaczego masz kuty wał i korby a tłoki zwykłe ??? (chyba ze zle zrozumiałem cos) Przeciez to własnie tłoki pierwsze spłyna... |
W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp.
rosomak1983 - 25-01-2012, 11:12
kleryk-3kgt napisał/a: | W silnikach 2 Bolt do 92 roku był wał żeliwny a od 93' wał kuty seryjnie.
Tłoki nie spłyną, chyba że wyciśnie z silnika z 700hp. |
serio kuty wał i korby ??? W serii ?? pierwsze słysze takie rzeczy...
Moze chodzi o to ze wał był azotowany ??? Nie znam budowy tego silnika wiec jesli tak rzeczywiscie jest przyjmne to jako dziwna ciekawostke...
Z tłokami mi chodzi ze one sa najbardziej narazone, z reguły sa najsłabsza czescia układanki przy konkretnym podnoszeniu mocy. A z tymi 700hp to sie zagalopowałes...
spłyna znacznie wczesniej
n3000 - 25-01-2012, 11:31
Tutaj jest to fajnie opisane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ok 600hp i jeżdżą na serii tłokach jak i korbach choć zgadzam się że tłoki to przeważnie najsłabszy element przy grubszym kręceniu mocy.
rosomak1983 - 25-01-2012, 11:41
n3000 napisał/a: | Tutaj jest to fajnie pokazane z fotkami włącznie http://www.3sx.com/faq/cranks/index.asp co do korbowodów to są kute w serii oczywiście nie są tak mocne jak aftermarketowe kute korby typu H-BEAM ale znoszą całkiem sporo, jeśli chodzi o tłoki to są 3kgt które mają ponad 600hp i jeżdżą na serii tłokach i korbach |
o ciekawa sprawa, bo nawet w evo nie bylo kutych elementów w serii.
Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze
n3000 - 25-01-2012, 12:08
rosomak1983 napisał/a: | Z tymi korbami to jak nie zobacze to nie uwierze takze |
Spoko hehe ważne że jak na seryjne 320hp to silnik skonstruowany z całkiem sporym zapasem
kleryk-3kgt - 25-01-2012, 12:27
Kiedyś widocznie robili samochody tak żeby były solidne, jak w EVO nie ma nic kutego, to pewnie po to by kupić osobno i wydać $
Nie wiem czy Sławek ma u siebie kute tłoki, ale przy grubo ponad 500hp nie narzeka
n3000 - 25-01-2012, 12:38
Sławek ma 4bolt korby i tłoki seria.
|
|
|