Nasze nieMiśki ;-) - Moje wymarzone EP82 lub jak kto woli Toyota Starlet 90'
Bartek - 18-06-2009, 09:57
Juiceman napisał/a: | ciekawe jak w KSJ, na jakim miejscu się będzie plasować |
Grzanie końcówki klasy >2000 ccm
Do KJSów 1,7 x lepiej nie mieć turbo
Kmer - 18-06-2009, 10:30
autoR, czy starsze modele tez takie wychodziły jak Twój nr 1???
Pytam bo jestem szczęśliwym posiadaczem takiej sztuki,tylko z silnikiem 1.0,i od roku auto stoi i nikt nim nie jeździ,i podsunąłeś mi myśl ze można by było się wziąć za nią
Pozdr
Anonymous - 18-06-2009, 11:12
A więc po kolei:
1.Spalanie jak ja jeździłem tylko w mieście max 9(więcej nigdy nie było) - siostra 7 z haczykiem.
-trasa 5-5.5
2.fabryczne 133km bo taką moc deklaruje Toyota połyka setkę poniżej 7s-sprawdzone (seryjne VTi znaczy się Civic 160KM dostaje baty).
3.W latach 90-96 była to Toyota Starlet GT kod nadwozia EP82 a w latach 96-98 Toyota Glanza(wpiszcie w google) kod nadwozia EP91 u nas dalej to była Stralet. Na japonię dodatkowo i EP82 i EP91 wychodziły w wersji 4x4 lecz tylko wolnossące 1.3. Jednak pasuje tam 1.3 turbo bez żadnych przeróbek - pytanie co na to powiedzą napędy
4.Na KJS jak pisali poprzednicy kiepsko podchodzić z mocami pod 200KM - pasowałoby zakuć motor i złapać okolice 260-280KM wtedy jest naprawdę fan.
Ja najmocniejszą widziałem 380KM z silnika 1.3(zrobiona w Japonii).
Tak dla osłody:
http://www.youtube.com/wa...ZiSPNW6tg&hl=pl
Potencjał auto napewno ma ponieważ calutkie, uliczne, koło zapasowe itd. z bakiem paliwa do połowy pokazło na wadze 785kg!!!
Kmer starsze Starlety - nie wiem czy były turbo. Napewno były na początku lat 80 w tylnym napędzie I jedna taka z silnikiem Wankla z Mazdy rx7 zrobiła 8 na ćwiarę.
Kmer zrób foty komory ze zbliżeniem na poduchy to Ci powiem czy będzie walka z założeniem 1.3 turbo.
roch_27 - 18-06-2009, 18:21
nieźle odstawił GT-R'a na torze
Czarek powodzenia w projekcie
pozdro
Morfi - 21-06-2009, 07:29
O kurde co za autko
Kiedys jak kupowałem 1 autko to Starletke brałem pod uwage ale dostac w dobrym stanie to naprawde ciężki i wybór padł na Suzuki Swifta
Nawet nie wiedziałem, że jest wersja turbo w japoni oni tam mają super autka.
Jednak koniec lat 80 i poczatek 90 to najlepsze wtedy auta wychodziły.
Odkąd bardziej liczą się księgowi to juz nie ma takich perełek.
autoR, ale jak napedy wytrzymają taka Moc i jaka skrzynia taki Moment ?
Jakieś plany zmian w tym zakresie.
Anonymous - 21-06-2009, 22:13
Morfi i tu się zgodzę, że auta z końc 80' i początku 90' to najtwadsze bestie
Wyobraź sobie, że układ napędowy spokojnie znosi 200 - 240km nie mówię o hardcorach z Japoni. 200+ to normalne zjawisko na forum Starlet w Anglii
A w projekcie się ruszyło:
silnik uzbrojony w kolektory od EP82 turbo
to sprawca mocy w tym aucie czyli CT9
a tu:
dodatkowy element zapewniający chłodzenie turbinie, oczywiście p&p do 5efe
Morfi - 21-06-2009, 22:17
a chłodzenie oleju jest potrzebne ????
Anonymous - 21-06-2009, 22:19
se fabryka tak wymyśliła więc tak robię...
londolut - 21-06-2009, 22:30
Morfi, pomyśl, silniczek 1,3 z tak ogromną mocą. Olej prawie paruje przy pałowaniu auta podczas jazdy po buły
edit: literówka
Anonymous - 21-06-2009, 22:38
hehehehe dobre, dobre...
Anonymous - 02-07-2009, 20:45
A tu taki mały akcent dzisiejszego dnia: byłem u lakierników, polerują a farba jest imo taka:
Krzys - 02-07-2009, 21:54
to o tym kolorze mówiles??? rzeczywiscie najtansza farba
NYSAN - 02-07-2009, 22:04
Zobaczysz ją Panie ubraną w pełną paletę plasticzków w tej barwie zmienisz zdanie , dla mnie sztos a jeszcze jej nie widziałem na żywo tylko mogę sobie to wyobrazić .
roch_27 - 02-07-2009, 22:05
Krzys napisał/a: | to o tym kolorze mówiles??? rzeczywiscie najtansza farba | bo w razie pierwszej lepszej utarczki z innym autem czy tez czymś innym nie będzie szkoda - co nie Czarek
Anonymous - 02-07-2009, 22:24
Ano ano dobrze gadasz druhu
A na temat koloru powiem tak, jadłem przed chwilą kalafior, uwielbiam kalafior okrutnie podobnie jak tą farbę, a wielu nie znosi kalafiora i podobnie jest z tą farbą pewnikiem
|
|
|