LPG - Co możecie powiedzieć o tym STAG'u!?PILNE!- Help!
wojtas - 17-06-2009, 12:36
xo83 napisał/a: | No właśnie, jakie są objawy źle zainstalowanej instalacji i jak udowodnić aby zbijać z ceny?
|
Sprawdź jak pracuje na benzynie pojeździ trochę. Zobacz jak się zbiera na benzynie, czy nie gaśnie. Potem przełącz na gas. Jeśli będzie różnica to już masz powód do zejścia z ceny. Moim zdaniem nie powinno być różnicy pomiędzy benzyną a LPG. Wtedy instalacja jest OK.
puntspusy - 17-06-2009, 12:59
wojtas021180 napisał/a: | Wtryski waltreko podobne |
a co to walterko
wojtas021180 napisał/a: | reduktor do 350 KM . |
reduktor rzeczywiscie przesadzony, ale jesli wszystko dobrze wystrojone to ok
wojtas021180 napisał/a: | Odnośnie instalacji wężyki od wtrysków do kolektora zbyt długie |
to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm
Instalacje najlepiej sprawdz tak, ze na odpalonym na postoju niech chodzi na benzynie, przelacz na gaz, i patrz na obroty. Potem znowu na benzyne i tak kilka razy. Niepowinno sie nic dziac, silnik po przelaczeniu na gaz czy z gazu na pb niepowinien wogole zareagowac. Powinien chodzic rowno i tak samo.
wojtas - 17-06-2009, 17:22
puntspusy napisał/a: | a co to walterko |
Valtrek - nazwa firmy
Potocznie Wtryskiwacz gazowy. Naprawdę elektrozawór.
[ Dodano: 17-06-2009, 17:38 ]
puntspusy napisał/a: | to prawda, ale mozna nad tym popracowac, dlugosc weza od dyszy do wtryskiwacza powinna miec max 15cm, najlepiej jak nieprzekracza 13cm |
Ważniejsze od długości wężyków, jest odpowiedni nawiert kolektora ssącego. Zbyt daleko od głowicy i nawet 5 cm wężyk nie da rady.
puntspusy - 17-06-2009, 21:22
nie chodzilio ci czasem o wtryskiwacze Valtek ? bo tych waltrekow to nieznam
Marcino - 18-06-2009, 22:37
Tak Valtec, ja mam czerwone i nie narzekam, Przejechane ponad 50kkm, na stag 200, czyli poprzednik 300. Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca.
CO do sprawdzenia samego autka to tak jak piszą powyżej.
xo83 - 19-06-2009, 00:05
Panowie lipa z tym samochodem, instalacja była źle zamontowana i dlatego chciał go na gwałt sprzedać, nie równa praca silnika na gazie, do tego był bity w tył. Mało tego, spójźniał się do mechanika (bo jednak ustawiłem się z nim na warsztacie) i jak zadzwoniłem i pytałem czy przyjedzie to mówi, że spóźni się chwile bo musiał podskoczyć do gazownika. Jak się pytaliśmy dlaczego był u gazownika to powiedział, że musiał nawiercić większe otwory chyba w tych wtryskiwaczach czy gdzieś tam bo były za małe. Noi to tyle jeśli chodzi ten samochód. Chyba w przyszłym tygodniu sam się wybiore do niemiec, tzn z chłopakami co jeźdzą do rajchu. Zobaczymy jak to będzie, ale dzięki wszystkim!
puntspusy - 19-06-2009, 12:21
rozwiercal dysze na wieksze, pewnie dal jakie mial i tyle
jak widac zalozenie lpg to dla niektorych wyzsza filozofia
ja bym go z powodu samego gazu ( gdyby to byl tylko gaz ) niedyskwalifikowal ( dobry warsztat poprawi partacza) ale jak mowisz byl tez walony w dupe a to juz inna historia
tosztotomasz - 07-07-2009, 14:06
Marcino napisał/a: | Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca. |
Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura.
Marcino - 07-07-2009, 16:48
DaleCooper napisał/a: | Marcino napisał/a: | Szybkie wtryski sa potrzebne poczas krótkich czasów otawarcia, a na forum Staga wyczytałem ze do galanta to niepotrzebne, choć trzeba przyznać ze jest kilka firm lepszych od Valteca. |
Jeśli dobrze zrozumiałem, twierdzą, że przy stagu wystarczą wolniejsze Valteki, tak? Jeśli tak, to bzdura. |
MOze ja coś zrozumiałem, w każdym razie ja jeżdżę na czerwonych Valtecach i nie narzekam.
Juiceman - 14-07-2009, 19:45
Marcino też mam czerwone, zacznę z czasem opisywać jak to działa, na razie różnicy nie odczuwam, ale to nawet nie 10km jak przejechałem heh. Jutro będzie traska to w niedziele się podzielę jak to u mnie działa : ) A wygląda to tak :

 
tosztotomasz - 14-07-2009, 22:46
Czerwone oczywiście dają radę. Mój monter chyba chciał zaoszczędzić moim kosztem i zrobic mnie w ptaka. Przy omawianiu instalki umawialiśmy się na 3 ohmy. Zaczęło się od tego, że auto stało u niego prawie cały tydzień ponieważ nie mógł go wystroić. Doszło do tego, że zaczął kombinować z recyklingiem bo mu niby egr zdmuchuje iskrę ze świecy W końcu oddał auto ale permanentnie co kilkaset kilometrów wyskakiwał check engine, auto szarpało przy pełzaniu (automat) i nierówno pracowało na wolnych obrotach. Wypadał zapłon na jednym z cylindrów. Nie wiedziałem wtedy, że żółte listwy są 1ohm Gość tak walczył z instalką chyba 4 miesiące. Wgrywał na nowo soft, cuda na kiju, wróżenie z fusów. Oświecił mnie dopiero inny gazownik - "Panie, pan masz za wolne wtryski, tu trzeba 3 ohm" O żesz ty !@#$%^&* Po zmianie na czerwone hula jak ta lala.
wojtas - 14-07-2009, 23:19
Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej.
Juiceman - 15-07-2009, 00:32
wojtas021180 napisał/a: | Juiceman, Zbyt dużo na zdjęciach nie widać, wszystko zakryte pod plastikiem. Reduktor odpowiedni , ale mały błąd montażowy trójnik pomiarowy przed filtrem fazy lotnej. |
O to mi chodziło, u nie których widziałem ten plastik pocięty jak tylko można... w czwartek lub piątek porobię fotki bez plastiku. A powiedz mi co z tym błędem montażowym. Jakie są objawy owego błędu? Pytam się bo laik jestem, a chciałbym wiedzieć jeśli coś można zrobić lepiej.
z góry dzięki za odpowiedź.
wojtas - 15-07-2009, 08:55
Nie jest to żaden wielki błąd, ale instalatorzy bardzo często go popełniają. Trójnik pomiarowy mierzy temperaturę oraz ciśnienie gazu. Powinien być zamontowany przed filtrem, wtedy jego pomiar jest bardziej dokładny. Filtr z biegiem czasu się zanieczyszcza, dlatego odczyty przed filtrem a za są różne.
Juiceman - 15-07-2009, 11:34
Dzięki wielkie, dałbym pomógł, ale niestety tylko autor tematu może.
|
|
|