To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Pierwszy samochód !!!

jaxan - 08-07-2009, 08:19

przez dwa lata jedyny problem ze skrzynią to wycieki oleju. Powodem był pęknięty (ze starości) uszczelniacz półosi. Koszt nowego + robota + uzupełnienie oleju = 150zł
Po za tym drobnica serwisowa, która wiąże się z każdym autem jakim będziesz jeździł. Chodzi mi przede wszystkim o płyny i wszelkie gumowe elementy zawieszenie.

Zgadzam się w 100% z Tobą skull! Choć GDI to po protu autko dla konesera, znawcy tematu, któremu pięknie służyło będzie jeśli o niego należycie zadba :)

skull - 08-07-2009, 09:34

z tymi GDI to jest nieraz ciężki orzech do zgryzienia :wink: silnik który rządzi swoimi własnymi "prawami" :biggrin: dla nowego użytkownika forum proponuję wpisać w wyszukiwarkę hasło GDI i poczytać parę tematów co najczęściej boli i gdzie w tych motorach :wink: Najwięcej użytkowników GDI jest wśród posiadaczy Carism dlatego też często tu zaglądam poczytać i zasięgnąć opinii :)
pataj - 08-07-2009, 13:30

maciej76 napisał/a:
pataj
Możesz wrzucić fotki do swojej galerii. Wtedy będą dostępne dla wszystkich forumowiczów.


Fakt. Jak tylko ogarnę sprawy bieżące to wrzucam. Na razie na dniach mam zostać ojcem i trochę inne rzeczy mnie pochłaniają. :rolleyes:

[ Dodano: 08-07-2009, 14:25 ]
Co do awaryjności silnika TD to niska. Po kupnie wymieniłem asekuracyjnie płyny, paski, filtry. Przez 1,5 roku raz padła pompa wspomagania, raz pasek klinowy (ten co wymieniał pompę za mocno popracował napinaczem :| ). Ponadto standardowe "bolączki" Carism: plastikowe końcówki wybieraka skrzyni biegów szybko się wycierają, zalewająca się pompa tylnego spryskiwacza szyby (poczytaj o tym na forum jak zrobić raz a dobrze), plastikowe kratki wylotów nadmuchu powietrza we wnętrzu wykonane są z kiepskiego (kruchego) plastiku, no i tapicerka w kolorze naćpany Picasso - ale o gustach się milczy. Inne to typowe koszty użytkowania samochodu na polskich drogach: stabilizatory, amory, tarcze hamulcowe i klocki. Czasem przy braku farta felga do prostowania :wink: Na Carismę przesiadłem się z ...Miaty. Wiadomo - tesknię za 7k obrotów i innymi smaczkami. Ale najważniejsze do czego Ci potrzebny samochód i jak często będziesz go używał. Częstsze jeżdżenie = diesel/LPG. Rodzina i graty do wożenia = duuuży bagażnik.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group