To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer Sportback Ralliart

Tomek_ralliart - 10-07-2009, 10:00

Luk napisał/a:
Dowiedz się, czy aby na pewno tańszy w serwisowaniu od Evo (pewnie nie trzeba wymieniać oleju co 7500 km


Jeśli chodzi o części eksploatacyjne to Panowie w AutoGT dokładnie mi to przedstawili. Hamulce są dużo tańsze - takie jak w outlanderze, koszty przeglądów jak we wszystkich Miśkach. C do oleju to nie wiem czy trzeba, ale ja mam zamiar zmieniać co 7500. Skoro silnik ma z Evo to traktować trzeba tak samo :)

jaca71 napisał/a:
Z jednej strony zawsze to będzie tylko namiastka EVO, zawsze będzie niedosyt, zawsze się będziesz kombinował co by tu zmienić żeby to jednak było EVO


Jeździłem 2 Evo w życiu - 9 GT340 kolegi który polecił mi AutoGT i w sumie wiem dlaczego ;) i 10 GT350 na jeździe próbnej. Nie kupiłem sobie ewolucji bo... w sumie to nie wiem :) żona marudziła. Ale pokazałem jej ralliarta i teraz ona mnie namawia. Nie wiem czy to dlatego, że oglądany przez nas egzemplarz jest w kolorze niebieski metalik, czy dlatego, że ma duży bagażnik, ale myślę, że się zdecyduję.

Czy ktoś z forumowiczów ma już to auto?

lukas1 napisał/a:
Dlamnie tez rewelka, mysle ze jak uzbieram kase to oddam w rozliczeniu jak tak mozna i doplace, ale od paru dni meczy mnie nowy Eclipse Spyder( jest taki piekny)


Ja z kabrio już wyrosłem. Autko fajne, ale nie mam zamiaru zapłacić ponad 100000 za niepraktyczny samochód z wielkim silnikiem, średniowiecznym automatem i amerykańskim zawieszeniem.... Ale to tylko moje zdanie.

lukas1 - 10-07-2009, 10:49

Zgadza sie tomek ze technologicznie troche lancer lepiej wypada ale, co do silnika ja z kolei nie za bardzo mam przekonanie do wyzylowanych silnikow z turbo, W eclipse sinik wiekszy o mniejszej mocy ale moze przez to bardziej zywotny.
Z drugiej strony to Ralliart jest extra ( mozliwosci i reszto´/ cena/ oferty innych producentow) no moze Mazda 3MPS ale jak nie tylko mi sie wydaje troche Mazda za kobieca

krzychu - 10-07-2009, 10:55

lukas1 napisał/a:
co do silnika ja z kolei nie za bardzo mam przekonanie do wyzylowanych silnikow z turbo,


1. Silnik nie jest wyżyłowany na pewno nie tak jak w EVO.
2. Silnik z Turbo ma większą sprawność przez co mniej pali w stosunku do ilości koni i momentu
3. Duży moment przewyższający moment obrotowy TDI 2.0 :mrgreen: Żaden diesel nie podskoczy :finga: A ten GS 2,4 to nawet połowy tego momentu nie ma.
4. Żywotność no cóż silniki wolnossące tez nie mają już tej żywotności co kiedyś, zresztą kto się przejmuje żywotnością silnika w takim samochodzie. Co innego jak się kupuje Golfa z Niemiec co ma 120 tys a w rzeczywistości 320 tys.

Luk - 10-07-2009, 11:11

Jest jeszcze jedna rzecz. Evo nie bardzo nadaje się na samochód "rodzinny" (czyli taki do codziennej normalnej jazdy). Jest głośno, twardo, mały bagażnik, duże spalanie... Ralliart na pewno pod tym względem jest bardziej cywilizowany...
Kiedyś moi znajomi pojechali Imprezą STI do Włoch. Średnio co 300 km zjazd na stację :mrgreen:
Sam dojazd więcej ich wyniósł niż hotele i wyżywienie na miejscu :mrgreen:

krzychu - 10-07-2009, 11:25

Z tego co można usłyszeć EVO X jest bardziej cywilizowane od EVO IX. RalliArt nie będzie zasadniczo lepiej wyciszony, twardy i tak będzie, w sedanie bagażnik zasadniczo nie różni się od EVO (ciekawe czy akumulator też będzie z tyłu zajmował część bagażnika), spalanie to chyba jedyna rzecz która czyni go bardziej cywilizowanym no i cena zakupu :badgrin:

A co do tankowania co 300km, ja swoim lancerem po 400km muszę się rozglądać za stacją i wychodzi na to że mój egzemplarz pali wyjątkowo mało jak na 4G63. Więc niewiele lepiej :P ale pewnie mam mniejszy zbiornik na paliwko.

Anonymous - 10-07-2009, 11:54

krzychu napisał/a:
3. Duży moment przewyższający moment obrotowy TDI 2.0 :mrgreen:
2.0 TDI 170KM ma 350Nm

krzychu napisał/a:
Żaden diesel nie podskoczy :finga:


z tym zaden to troche zaszalales:)

krzychu - 10-07-2009, 12:00

deenbe napisał/a:
krzychu napisał/a:
3. Duży moment przewyższający moment obrotowy TDI 2.0 :mrgreen:
2.0 TDI 170KM ma 350Nm


7Nm więcej a silnik jest tak popularny jak Ferrari na polskich drogach tylko że moc nie ta. Ten popularny 140 konny ma koło 320Nm jak fabryka miała dobry dzień :P

deenbe napisał/a:
krzychu napisał/a:
Żaden diesel nie podskoczy :finga:


z tym zaden to troche zaszalales:)


:mrgreen:

tomekrvf - 10-07-2009, 17:18

krzychu napisał/a:
SST średnio do mnie przemawia ale jak dają...

krzychu, przejedź się i natychmiast zmienisz zdanie.

paavob - 15-08-2009, 17:13

Witam,
Od niedawna posiadam Ralliarta MR. Jestem bardzo zadowolony. Subiektywne oceny ponizej:
Zalety: wyglad!, pali mniej od evo, jak dla mnie zawieszenie mimo, ze sportowe jest bardzo komfortowe, a balem sie, czy nie bedzie za twarde. Ma fajne miekkie odbicie, niemniej oczywiscie to sportowe zawieszenie. 18-stki daja rade w koleinach. Przyspieszenie i elastycznosc sa mega, chociaz na razie nie chcialem go za bardzo katowac. Skupilem sie na docieraniu, chociaz to bardzo trudne jezdzic tym autkiem spokojnie:) Zgrywanie CD na twardy dysk:) Biksenony niezle daja.

Wady: mam 950 km na liczniku i na razie srednie spalanie to 13 litrow, fabrycznie ma byc 10. Czekam, az sie zmniejszy, bo podobno z nowymi tak jest. Mycie perlowego lakieru to masakra, ale pewnie musze kupic odpowiednie srodki:) Przy predkosci powyzej 140-150 km/h robi sie dosyc glosno, chociaz daje sie wciaz rade. Niemniej podejrzewam, ze na niemieckiej autostradzie bedzie to meczylo. Wycieraczki nie wycieraja w calosci badziewia z szyby, ale mam nadzieje, ze przy wymianie na jakiegos boscha to sie poprawi. Lekko autko muli do 2 tys obrotow na normalnym ustawieniu automatu, ale i tak wyprzedzam 80% autek i wreszcie tiry wyprzedza sie na luzie:)

Nowy MR ma na wyposazeniu wszystko:) BMW czy Audi z taka moca i wyposazaniem kosztuje przynajmniej 200 tys zlotych. Inne auta podobnej mocy i o podobnej cenie nie maja tego napedu na 4 kola jakie oferuje Mitsu i jak dla mnie VW Scirocco, VW GTi, Honda Type R czy Focus RS nie wygladaja tak ladnie, chociaz sa piekne, ale to kwestia gustu.

Takze chcialem miec skrzynie SST i jestem z automatu bardzo zadowolony. W miescie automat jest kapitalny. Evo w wersji GSR owszem kosztuje tylko troche wiecej 143 i mialem dylemat, ale nie chcialem manuala, wiekszego spalania i twardego zawieszenia. Ponadto niestety prawda jak na razie dla mnie jest taka, ze i tak 60-70% czasu jazdy spedzam za planktonem;), ktory nijak nie ma ochoty zjechac na prawy pas. Evo przy takich drogach jedynie by palilo pewnie masakrycznie wiecej, a niekoniecznie odbijalo by sie to na szybkosci jazdy codziennej. To przyspieszenie i elastycznosc jaka ma Ralliart to wlasciwie wyprzedzam 80% aut. Przy Evo mialbym 95%:) Jakos przezyje te roznice:) Ponadto Evo ma wyzsze koszty uzytkowania, a ja lubie robic auta w ASO, a wiadomo, ze tam tanio nie jest.

Na wszelkie pytania chetnie odpowiem.

Pozdrawiam

tojaro - 15-08-2009, 18:24

Pytania nie mam a jedynie gratulacje zakupu wbrew powszechnym opiniom, że w porównaniu z EVO jest to samochód "bez sensu". Samych przyjemności
Cezarito - 15-08-2009, 20:28

Gratuluję i szczerze zazdroszczę bujania się Ralliart'em :-) Ale oby Ci to spalanie spadło, bo faktycznie, 10 to nie jest tak źle, ale 13 to już ciut przesada. Oby Ci się ładnie dotarł, a po dotarciu pochwal się jeszcze jak to cacko sobie radzi ;-)
macia - 15-08-2009, 20:32

Gratulacje za odważną decyzję o zakupie i za super autko! Jak dla mnie na papierze świetne auto, trudno znaleźć coś porównywalnego w tej cenie. A co pokaże rzeczywistość to już mam nadzieję od Ciebie się dowiedzieć. Zdawaj relacje z użytkowania na bieżąco, myślę, że nie tylko mnie one interesują :wink:
Trik - 15-08-2009, 20:33

Gratulacje. Może na zlot do Żywca przyjedziesz to byś się pochwalił z letka. :)
Anonymous - 15-08-2009, 21:10

macia napisał/a:
Jak dla mnie na papierze świetne auto, trudno znaleźć coś porównywalnego w tej cenie....


Subaru Impreza WRX sedan ( 135tys zł za 2008 rok i coś około 147tys zł za 2009) - 260PS i 6 sekund do setki

paavob - 15-08-2009, 22:32

Hej,
Dzięki Panowie! To nie Evo, fakt. Kwestia zdefiniowania jakie auto sie potrzebuje i Ralliart na ten moment jest dla mnie idealny.
O tym Zywcu pomysle. A jakie sa takie zloty? Widzialem kiedys zlot (ale nie Mitsumaniakow) na You Tube jak pijany gostek w BMW wywalil go na dach, wiec troche nie jestem nastawiony na tak:)
Czemu nie Subaru za podobna cene. Bo nie wyglada tak jak Mitsu:) Dzwiek boxera Subaru jest piekny, fakt, ale Mitsu Ralliart tez mi calkiem ladnie buczy:), choc nie tak samo.
Sam jestem ciekaw jak sie Mitsu bedzie sprawowal. Spoko popisze. Biorac zreszta pod uwage ile ich widzialem na Allegro i u dealera we Wrocku to powinno kilku nowych userow tego auta sie pojawic na forum i sam licze na kontakty z kolejnymi posiadaczami tego auta. Forum jest bardzo przydatne. Sledze je od kilku tygodni i sporo sie ciekawych rzeczy dowiedzialem.
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group