To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

Fazi - 08-10-2009, 16:33

Następny fajny Misio;)pozdrawiam i szerokości przyczepności...
mlodzianinwawa - 10-10-2009, 17:43

Samochód ekstra ;) Zazdroszczę manualnej skrzyni biegów. Troszkę lepsze osiągi.
Jednak automat to dla mnie duży komfort - dużo jeżdżę w korkach.

Jak możesz to zrób zdjęcia skorodowanych nadkoli - a jak już lakiernik będzie robił, to niech zerknie pod maskę na kielichy amortyzatorów u mnie pojawia się ruda w niektórych miejscach.

fj_mike - 10-10-2009, 17:53

mlodzianinwawa napisał/a:
Samochód ekstra ;) Zazdroszczę manualnej skrzyni biegów. Troszkę lepsze osiągi.
Jednak automat to dla mnie duży komfort - dużo jeżdżę w korkach.

Chciałbym automat ale moja żona (za około miesiąc, jak dobrze pójdzie, przyszły kierowca) musi na początku jeździć na manualu, żeby sobie nawyki wyrobić.

mlodzianinwawa napisał/a:
Jak możesz to zrób zdjęcia skorodowanych nadkoli - a jak już lakiernik będzie robił, to niech zerknie pod maskę na kielichy amortyzatorów u mnie pojawia się ruda w niektórych miejscach.


Jestem w pracy zagranicą, będę za 12 dni to wrzucę fotki. Na kielichach ruda lekko wzięła ale to nie jest duży problem. Naprawę nadkoli przesuwam na po zimie, gorzej już nie będzie :D

Psikus - 10-10-2009, 21:18

fj_mike napisał/a:
Na kielichach ruda lekko wzięła ale to nie jest duży problem. Naprawę nadkoli przesuwam na po zimie, gorzej już nie będzie :D
to jak wezmiesz się za to po zimie, możesz się lekko zdziwić. konstrukcja kielichów jest na tyle specyficzna, że żre je od srodka a z zewnątrz niewiele widać. Polecam poczytać o tym na forum są fakty poparte zdjęciami
piotrkor1 - 14-10-2009, 21:03

Witaj :) fj_mike
Taki do dopiero w planach.Ja mam 2.0 136KM 1999r i w podobnym jak nie w takim kolorze.
Dobry wybór i na lata.Szerokości i przyczepności życzę :) :) :)

Anonymous - 15-10-2009, 21:02

Gratuluje miśka ja dużo myślałem o sprowadzeniu auta ze szwecji, tylko nie mogłem znależć SE . Gratuluje 2.5 v6 mam nadzieje że ci się mordka uśmiecha tak jak mnie jak dotykam gazu. Dzisiaj np zauważyłem że na 2 przy 4000 obr fajnie pali sie gume <taka dygresja> :finga: . Gratuluje i szerokiej drogi
fj_mike - 17-10-2009, 10:55

Dzięki za te pochlebstwa, miód na serce mi kładziecie :D

corker napisał/a:
Dzisiaj np zauważyłem że na 2 przy 4000 obr fajnie pali sie gume


Tego nie próbowałem :)

W przyszłym tygodniu jestem w PL i biorę się za kilka szczegółów:
- wymiana sondy lambda
- kupić i założyć osłony trójkątne pod spodem
- nowe kapcie na zimę
- lakiernik - konserwacja podwozia

a.gadula - 19-10-2009, 20:17

mam nadzieję, że długo będziesz się cieszył miśkiem, pozdrowienia z mazdaspeed. PS ja rozwazam w przyszłości zamienić swoja 626 2.5 V6 na właśnie gala V6 w sedanie w wersji Avance.
HRISTOF - 23-10-2009, 21:00

Piękne auto, szerokości na drodze życzę, mam nadzieje, ze w końcu dla mnie tez ten dzień nastąpi i dostąpię takiej przyjemności :)
jkrzysztof80 - 23-10-2009, 21:34

fj_mike napisał/a:
W trasie w Szwecji spalił 7,7 litra na 100km.

Pytanko jaką średnią prędkością jechałeś mniej więcej? Żeby mój tyle spalił :D :D :D

fj_mike - 23-10-2009, 22:29

jkrzysztof80 napisał/a:
Pytanko jaką średnią prędkością jechałeś mniej więcej? Żeby mój tyle spalił :D :D :D

A ja bym się chętnie zamienił się z tobą na "spalania" jakbym miał mieć w zamian 280KM :D :D
Średnia prędkość była ok 100-110km/h.

Najniższy wynik zanotowałem w Norwegi 6,82l na setkę. Średnia to 75km/h, szybciej się tam nie da :evil:

jkrzysztof80 - 23-10-2009, 23:03

fj_mike, u mnie nie jest aż tak źle od kiedy założyłem gaz, więc jak spali ok 18-20 w mieście to nie narzekam, bo wychodzi jak by spalił ok 9-10 benzyny :mrgreen: , a najniższy wynik udało mi się zanotować jak jechałem na zlot w Żywcu miałem 11.8l gazu oczywiście, prędkość ok 80-90km/h szybciej nie dało się w polskich koleinach a tym bardziej z moim przednim spojlerem :wink:
fj_mike - 26-10-2009, 10:32

Tak jak obiecałem dodaję zdjęcia kielichów.

Z prawym nie jest aż tak źle:



Lewy natomiast jest mocno zaatakowany przez rudą:




Jeszcze fotki z wnętrza, zapomniałem wcześniej dodać:





A teraz muszę się przyznać do "babola" jakiego strzeliłem.
Otóż kiedy wymieniałem amorki tył, planowałem pozostawić sprężyny. Okazało się jednak, że nowe amorki nie pasują z ori sprężynami. Kupiłem zatem sprężyny KILEN.
Stare amorki oddałem na złom. Jeden już przeciekał i auto siedziało na lewej stronie.

Jakieś 2 tygodnie temu wrzuciłem mój VIN do dekodera i czytam sobie co tam posiadam.
Zauważam pozycję Self Leveling Shock Absorber.
Doznałem olśnienia, dlaczego nie pasowały amorki do sprężyn. Nie spodziewałem się, że mogę mieć coś takiego. Nivo nie są mi potrzebne ale mogły by się przydać innemu mitsumaniakowi :?

Kunek - 26-10-2009, 16:51

Też ładny Galancik, i tak samo widzę że serducho wkładasz w niego. O to chodzi :D
Dbaj a odpłaci ci tym samym :P

piaga - 26-10-2009, 20:11

witam,moze sie czepiam ale kapturkow na amorki w komorze silnikowej to nie masz.. :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group