To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - zużycie paliwa

hajmanek - 02-06-2011, 13:29

Przestawilem kat zaplonu z 12 na 9 stopni i przejechalem wlasnie trase UK - Polska. Caly czas jechalem okolo 100km/h, przy obrotach 2750 (przynajmniej sie staralem). Zszedl mi ze spalaniem ponizej magicznej liczby 11 litrow na 100 km :mrgreen:
Mysle ze juz nic nie bede ruszac przez jakis czas

bromba111 - 02-06-2011, 15:03

rico.1 napisał/a:
Wyciągnij go i sprawdź jak wygląda na nim ten dolny oring, jak jest już twardy to do wymiany. Potem potrząśnij tym zaworkiem (regulatorem), jak sprężynka w środku jest luźna i tłoczek po lekkim dociśnięciu dochodzi już do otworków przepustowych to masz przyczynę problemów z pompą - za słabe ciśnienie wewnątrz pompy. Albo wymienić na nowy albo poszukać jakiś dobry na złomowcu. Dlatego właśnie mechanik zwiększył Ci dawkę oraz przyspieszył kąt wtrysku, bo na słabym ciśnieniu nie reaguje już regulator kąta wtrysku.

Ja mam taki problem że przy 2900-3100 obr. i tylko przy wciśniętym pedale do dna to silnik traci moc(przerywa słabnie i przyspiesza) jak odpuszczę trochę gazu to przyspiesza równo. w innych zakresach obrotów też chodzi normalnie. Nie mam problemów z zapalaniem i nie gaśnie. Zastanawiam się czy to nie ten regulator chyba że jakieś inne pomysły? dodam że skrzynia automatyczna

przemo_wl - 02-06-2011, 22:14

bromba111 napisał/a:
Ja mam taki problem że przy 2900-3100 obr. i tylko przy wciśniętym pedale do dna to silnik traci moc

u mnie zdarza się podobnie, czasami przy rozpędzaniu pomiędzy 2500 a 3000 obr. wyczuwalny jest chwilowy brak mocy (przymulenie) ale jak przeciągne powyżej 3000 obr silnik ciągnie dalej już dobrze

rico.1 - 02-06-2011, 23:45

W obydwu przypadkach warto najpierw sprawdzić co leci w przewodach do pompy i co z niej wylatuje, czy samo paliwo czy też powietrze.
Jeśli jest powietrze to wiadomo co szukać. A jak leci tylko paliwo to są objawy zabrudzonej pompy, a przede wszystkim filtr paliwa do wymiany, potem do sprawdzenia (ew. wyczyszczenia) zaworek powrotowy paliwa z pompy.

bromba111 - 03-06-2011, 17:15

filtr zmieniony. Zaworek powrotowy na powrocie paliwa czy na wejściu?. mowa o 2,8
rico.1 - 03-06-2011, 23:08

bromba111 napisał/a:
Zaworek powrotowy na powrocie paliwa czy na wejściu?.
Hmm... sam już sobie odpowiedziałeś, że na powrocie :wink:
Ale jak chcesz to sprawdź też na wejściu (jeśli jest, a nie zawsze).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group