Nasze Miśki - Legnum VR4 Krisa
adaxo - 15-07-2009, 23:52
swinks_UK napisał/a: | Jest fajny
Nie słuchaj ich, znaleźliby dziurę w szklance wody...
Można ustawić szybkiego spota z Adamem (Adaxo) gdzieś w okolicach Derby (tak po środku między nami... ). |
Tak jestem za, a nawet bardzo za tym Derby bo mam tylko 81mil a na mitsumaniaki w Surrey skromne 213 wiec troszke zaa daleko, poza tym fajnie by bylo zorganizowac cos na caly wekeend, jakies namioty czy cos w tym stylu.
Tylko czym przyjade to jeszcze nie wiem
jkrzysztof80 - 03-08-2009, 22:20
Wziąłem się w końcu za zegarek, bo już zaczął mnie wkurzać.
Przetestowałem najpierw na starym, rozgrzałem cynę poruszałem troszkę i wszystko wypaliło
Jak widać działa
potem zrobiłem to samo w tym który mam w samochodzie
Zrobiłem mały test to znaczy stukałem pukałem ruszałem we wszystkie strony i nawet nie mrugnął czyli DZIAŁA!!!
jkrzysztof80 - 09-08-2009, 00:38
Legnum został dziś oficjalnie zagazowany. Właśnie testuje trzeci program z kolei wgrany do ECU od gazu jak narazie sprawuje się najlepiej pierwsze dwa były do bani. Po założeniu blow off padł ale pojechałem znowu i okazało się, że wężyk się rozłączył po podłączeniu wszystko wróciło do normy. Zbiornik wcisnęli mi 72litrowy więc chyba troszkę przejadę Zdjęcia dodam na dniach
Krzys - 09-08-2009, 11:32
Jaki koszt?? jaka instalacja??
jkrzysztof80 - 09-08-2009, 21:22
Krzys napisał/a: | Jaki koszt?? jaka instalacja?? |
1700 funtów, firma LANDI (włoska) z sekwencyjnym wtryskiem gazu, butlę 72l wcisnęli
A tak to mniej więcej wygląda:
Wtryskiwacze mam schowane pod plastikową osłoną silnika, a reduktor praktycznie jest pod akumulatorem zainstalowany od spodu bo nie mogliśmy znaleźć miejsca za ciasno jest jak podniosę go zrobię fotki.
Gaz jest podawany pod ciśnieniem ok 3 barów, przyjechałem dziś z trasy i spalił 14l/100km, wczoraj był jeszcze w fazie testów i do tego jazda w mieście więc spalanie wyszło ok 22l.
Pogadam z nimi żeby jeszcze trochę "przykręcili kurek" bo ma lepszego kopa jak na paliwie
nabassu - 10-08-2009, 17:56
hehe, witamy w klubie VR-4 LPG
ja mam v-tec'a
Anonymous - 10-08-2009, 22:13
I czym tu się chwalić? Spaskudziłeś kawałek prawdziwego japońskiego samochodu
Musiałem to w końcu napisać bo się tu jakiś fanklub gazujących zawiązuje. Dla mnie to spaskudzenie, zwieśniaczenie i basta - gazujta sobie inne auta.
Chociaż inny powie to przecież zwykły trochę szybszy dupowóz i pewnie ma rację więc poco je kupować? Zwykłe wolnossące nie wystarczy? Jestem pewien, że przy odsprzedaży jak padnie temat na forum bedzie wiele głosów - odpuśćcie sobie to auto - to męczone na gazie było, prawdziwego paliwa nie widziało
P.S. Krzysiek sprawdź sobie AFR na gazie nim zaczniesz sobie kurek od gazu przykręcać - powinno być inne - bogatsze niż na benzynie. Tylko nie na wolnych lecz polataj z tym trochę i sprawdź w całym zakresie obrotów, pod obciążeniem itp.
nabassu - 10-08-2009, 23:04
jakiej sprzedazy?
chorowalem ze 3 lata na to auto, bede nim jezdzil az sie rozbije
nabassu - 10-08-2009, 23:05
paliwo jak paliwo.
wole zaoszczedzone 9 tys rocznie wydac na inne duperelki
jkrzysztof80 - 10-08-2009, 23:34
Ja także nie mam zamiaru sprzedawać go ale jak będzie tylko okazja to wbije się na hamownię żeby wszystko dostroić na cacy
Anonymous - 10-08-2009, 23:41
ja rowniez sie dolacze, witamy w klubie VR4 na paliwie ponad 100 oktanow, jedynym paliwie dostepnym w europie na ktorym nasze silniki wlaczaja wlasciwe mapy
Anonymous - 11-08-2009, 00:07
Dobrze, że dodałeś to hehe
Co do ustawień AFR pojedź na benzynie i patrz jakie parametry masz na wolnych pod obciążeniem i na wysokich obrotach. Analogicznie powinno być (conajmniej) na gazie lecz osobiście proponowałbym bardziej bogato znaczy się jak np. przy obciążeniu na benzynie masz pewnie okolice 12(nie mierzyłem) - lambda 0,8, to na gazie zrób 11,5. Na wolnych na benzynie pewnie będzie okolice 14-15 jak w wolnymssaku. Ja osobiscie zrobiłbym bardziej bogato znaczy się AFR mniejszy ciute. Ciekawe jakie wskazania wyjdą Ci w gornym zakresie przy odcince. Czy na gazie daje radę? Taki jeden ze Lublina w TT zawsze powyzej 5000rpm jedzie na benzynie - tak mu chłopaki poustawiali. Specjalistą od gazu nie jestem lecz mój znajomy handluje silnikami Nissanowskimi - tymi od 350Z i tymi większymi i przeważnie powodem wymiany jest GAZZZZZ!!! Także z gazem ostroznie a już napewno z tym przykręcaniem. Musi go wziąźć więcej - takie moje zdanie.
Krzys - 11-08-2009, 01:49
gdzies na forumie sledziłem temat gazu w jakiejs EVOlucji... no i niestety miłe teksty sie tam nie sypały ale kryzys światowy jest i oszczednosci,oszczednosci,oszczednosci...
sorrki za OT
nabassu - 11-08-2009, 09:35
tak, jakas chyba osemka z 8 wtryskiwaczami.
jkrzysztof80 - 11-08-2009, 16:30
Tak czy inaczej mam zamiar go dłużej potrzymać a po za tym używam go codziennie a nie tylko na zjazdy czy weekendy więc musiałem coś z tym zrobić. Ale jeśli tylko wbiję się na tor to benzynkę do pełna i jazda .
Po za tym środowisko zostawię czyściejsze
|
|
|