To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Legnum VR4 Krisa

adaxo - 15-07-2009, 23:52

swinks_UK napisał/a:
Jest fajny :D
Nie słuchaj ich, znaleźliby dziurę w szklance wody... :badgrin:

Można ustawić szybkiego spota z Adamem (Adaxo) gdzieś w okolicach Derby (tak po środku między nami... :mrgreen: ).


Tak jestem za, :blob5: a nawet bardzo za tym Derby bo mam tylko 81mil a na mitsumaniaki w Surrey skromne 213 wiec troszke zaa daleko, poza tym fajnie by bylo zorganizowac cos na caly wekeend, jakies namioty :rock: :drinkers: czy cos w tym stylu.
Tylko czym przyjade to jeszcze nie wiem \:D/

jkrzysztof80 - 03-08-2009, 22:20

Wziąłem się w końcu za zegarek, bo już zaczął mnie wkurzać.
Przetestowałem najpierw na starym, rozgrzałem cynę poruszałem troszkę i wszystko wypaliło

Jak widać działa :)

potem zrobiłem to samo w tym który mam w samochodzie

Zrobiłem mały test :mrgreen: to znaczy stukałem pukałem ruszałem we wszystkie strony i nawet nie mrugnął czyli DZIAŁA!!! :biggrin:

jkrzysztof80 - 09-08-2009, 00:38

Legnum został dziś oficjalnie zagazowany. Właśnie testuje trzeci program z kolei wgrany do ECU od gazu jak narazie sprawuje się najlepiej pierwsze dwa były do bani. Po założeniu blow off padł :( ale pojechałem znowu i okazało się, że wężyk się rozłączył po podłączeniu wszystko wróciło do normy. Zbiornik wcisnęli mi 72litrowy więc chyba troszkę przejadę :) Zdjęcia dodam na dniach :)
Krzys - 09-08-2009, 11:32

Jaki koszt?? jaka instalacja?? :)
jkrzysztof80 - 09-08-2009, 21:22

Krzys napisał/a:
Jaki koszt?? jaka instalacja?? :)

1700 funtów, firma LANDI (włoska) z sekwencyjnym wtryskiem gazu, butlę 72l wcisnęli

A tak to mniej więcej wygląda:




Wtryskiwacze mam schowane pod plastikową osłoną silnika, a reduktor praktycznie jest pod akumulatorem zainstalowany od spodu bo nie mogliśmy znaleźć miejsca :mrgreen: za ciasno jest :D jak podniosę go zrobię fotki. :o

Gaz jest podawany pod ciśnieniem ok 3 barów, przyjechałem dziś z trasy i spalił 14l/100km, wczoraj był jeszcze w fazie testów i do tego jazda w mieście więc spalanie wyszło ok 22l.
Pogadam z nimi żeby jeszcze trochę "przykręcili kurek" bo ma lepszego kopa jak na paliwie :badgrin:

nabassu - 10-08-2009, 17:56

hehe, witamy w klubie VR-4 LPG :D
ja mam v-tec'a

Anonymous - 10-08-2009, 22:13

I czym tu się chwalić? Spaskudziłeś kawałek prawdziwego japońskiego samochodu :evil:
Musiałem to w końcu napisać bo się tu jakiś fanklub gazujących zawiązuje. Dla mnie to spaskudzenie, zwieśniaczenie i basta - gazujta sobie inne auta.
Chociaż inny powie to przecież zwykły trochę szybszy dupowóz i pewnie ma rację więc poco je kupować? Zwykłe wolnossące nie wystarczy? Jestem pewien, że przy odsprzedaży jak padnie temat na forum bedzie wiele głosów - odpuśćcie sobie to auto - to męczone na gazie było, prawdziwego paliwa nie widziało 8)

P.S. Krzysiek sprawdź sobie AFR na gazie nim zaczniesz sobie kurek od gazu przykręcać - powinno być inne - bogatsze niż na benzynie. Tylko nie na wolnych lecz polataj z tym trochę i sprawdź w całym zakresie obrotów, pod obciążeniem itp.

nabassu - 10-08-2009, 23:04

jakiej sprzedazy?
chorowalem ze 3 lata na to auto, bede nim jezdzil az sie rozbije

nabassu - 10-08-2009, 23:05

paliwo jak paliwo.
wole zaoszczedzone 9 tys rocznie wydac na inne duperelki

jkrzysztof80 - 10-08-2009, 23:34

Ja także nie mam zamiaru sprzedawać go ale jak będzie tylko okazja to wbije się na hamownię żeby wszystko dostroić na cacy :)
Anonymous - 10-08-2009, 23:41

ja rowniez sie dolacze, witamy w klubie VR4 na paliwie ponad 100 oktanow, jedynym paliwie dostepnym w europie na ktorym nasze silniki wlaczaja wlasciwe mapy :wink:
Anonymous - 11-08-2009, 00:07

Dobrze, że dodałeś to :wink: hehe
Co do ustawień AFR pojedź na benzynie i patrz jakie parametry masz na wolnych pod obciążeniem i na wysokich obrotach. Analogicznie powinno być (conajmniej) na gazie lecz osobiście proponowałbym bardziej bogato znaczy się jak np. przy obciążeniu na benzynie masz pewnie okolice 12(nie mierzyłem) - lambda 0,8, to na gazie zrób 11,5. Na wolnych na benzynie pewnie będzie okolice 14-15 jak w wolnymssaku. Ja osobiscie zrobiłbym bardziej bogato znaczy się AFR mniejszy ciute. Ciekawe jakie wskazania wyjdą Ci w gornym zakresie przy odcince. Czy na gazie daje radę? Taki jeden ze Lublina w TT zawsze powyzej 5000rpm jedzie na benzynie - tak mu chłopaki poustawiali. Specjalistą od gazu nie jestem lecz mój znajomy handluje silnikami Nissanowskimi - tymi od 350Z i tymi większymi i przeważnie powodem wymiany jest GAZZZZZ!!! Także z gazem ostroznie a już napewno z tym przykręcaniem. Musi go wziąźć więcej - takie moje zdanie.

Krzys - 11-08-2009, 01:49

gdzies na forumie sledziłem temat gazu w jakiejs EVOlucji... no i niestety miłe teksty sie tam nie sypały :? ale kryzys światowy jest i oszczednosci,oszczednosci,oszczednosci... :)
sorrki za OT :wink:

nabassu - 11-08-2009, 09:35

tak, jakas chyba osemka z 8 wtryskiwaczami.
jkrzysztof80 - 11-08-2009, 16:30

Tak czy inaczej mam zamiar go dłużej potrzymać a po za tym używam go codziennie a nie tylko na zjazdy czy weekendy :D więc musiałem coś z tym zrobić. Ale jeśli tylko wbiję się na tor to benzynkę do pełna i jazda :mrgreen: .
Po za tym środowisko zostawię czyściejsze :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group