[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Dziwne wibracje od 3000 obr-4000obr.
Bartek - 07-08-2009, 09:10
Nie pasek balansowy - to każdy ustawi na znaki ok, problem w tym rozrządzie to pompa oleju, która napędza drugi wałek balansowy - tu tylko jedno z 3 ustawień na znak jest prawidłowe. W ea jego sprawdzenie wymaga zdjęcia kolektora wydechowego lub doświadczenia z tym konkretnym silnikiem.
Zlot będzie nad jeziorem Żywieckm za 3 tygodnie. Pełne info w dziale zlotów.
davnes - 07-08-2009, 16:02
daj mi swoje namiary zadzwonię, potrzebuje dokładnie wiedzieć co i jak ustawić -problem polega na tym że mam ten samochód u mechanika który oddalony jest od mojej jaskini o 24 km i jedyny sposób aby to złożyć do kupy to wytłumaczenie mu co on ma poprzestawiać -samochód potrzebuje mieć na sobotę.
Proszę o pomoc koledzy-na zlocie w Międzybrodziu będę!
Krzyzak - 07-08-2009, 22:33
davnes, na mojej stronie www jest maly opis do podobnego silnika (tzn. do 4G37, ktory jest podobny do starych 4G63 - tylko w twoim jest on obrocony o 180 stopni i srubka do sprawdzania balansu jest pod kolektorem wydechowym
davnes - 08-08-2009, 00:59
chłopaki-galant ma wszytko ustawione jak podajecie w instrukcjach-dokładnie wszystkie nacięcia tworzą jedną linię, śrubokręt wchodzi bez problemu, wszytko jest dobrze ustawione wg rysunków i opisu a problem nadal występuje w takim samym stopniu przed wymiana rozrządu jak i po niej. Dalej nie wiem co jest grane
|
|
|