To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] drażniacy zapach spalin i opkopcona koncówka

saphire - 20-07-2009, 07:43

To jeszcze napisz po czym rozpoznałeś jaki olej jest wlany do automatu i skąd wniosek że za dużo :badgrin:
scaniol - 20-07-2009, 09:01

Już Ci odpowiadam , prosta sprawa , wystarczylo zapytac poprzedniego wlasciciela kiedy wymienial olej w skrzyni i jaki wlal , a On mi na to , że wlal MObil ATF 220 , a za dużo , poniewaz na pracujacym silniku , dzwignia w pozycji N , temp. silnika ok 85 stopni C na miarce olej byl 1 cm wyżej ponad kreska MAX HOT . Po wybraniu oleju do poziomu max przy HOT okazało sie wlasnie ze byl wlany litr za duzo , a przez bagnet skrzynia wyrzucala olej co tez swiadczylo ze jest go tam za duzo , po wytarciu skrzyni jest juz sucha , a olej jest przy kresce maximum na bagnecie . To tyle . A ja wymienilem olej na Castrola transmax Z + nowy filtr za 180 zl :shock: ( cena katastrofa ) .
saphire - 20-07-2009, 10:15

Teraz już lepiej zeznajesz ;) to jeszcze napisz jak wymieniłeś olej i będzie komplet dla potomnych :-)
scaniol - 20-07-2009, 11:47

Nie bawiłem sie w dynamiczna wymiane , poniewaz znajomy , ktory naprawia automaty od 15 lat odradzil mi taka akcje bez odpowiedniego sprzetu ( zestaw wanien + jakies kroćce itd,itd) aby nie zafundowac sobie remontu skrzyni bo po co :wink: , wiec tradycyjna wymiana przez korek spustowy , reszta oleju z dna skrzyni wyciagnieta specjalna odsysarka + nowy filtr , ktory nie był wyieniany od nowości + nowy olej w ilosci ok. 5,8 litra i po zabawie . Skrzynia sie cieszy ( na zachodzie 90% serwisów nie wymienia oleju w automatach ) , polskie zreszta tez nie robia tego o czy mogl przekonac sie moj znajomy gdy umarla mu skrzynia przy 200 000 km w mercedesie . Auto regularnie serwisowane , kupione w polskim salonie , gdy zapytal czy mu wymieniali olej to kierownik serwisu powiedzial , że w automatach nie wymienia sie oleju , wiec prawnik w ruch i :butthead: , naprawa skrzyni na koszt serwisu , poniewaz wymiana w tym modelu jest co 60 000 km , a klient nie musi sie znac i tego pilnowac skoro uczeszcza do profesjonalistow :mrgreen:

[ Dodano: 20-07-2009, 23:51 ]
Panowie , byłem dzisiaj podłączyć Carismę do analizatora spalin i to nieprawda , że GDI cz HGW może tak trująco śmierdzieć , mam przekroczone węglowodory ( powinno być do 100 , a u mnie jest ponad 400 :shock: . Pytanie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ????????????

saphire - 21-07-2009, 09:36

scaniol napisał/a:
Skrzynia sie cieszy
:thumbright:

Kata miałeś nagrzanego fest przynajmniej po 30km/30min jazdy? Testy robiłeś od razu przy 2500-3000 obr/min ?

scaniol - 21-07-2009, 09:44

Cześc , tak katalizator nagrzany , tak sobie mysle czy poprzedni wlasciciel wymienial swiece bo powiem szczerze , ze nie sprawdzalem jakie sa ? a HC wysokie to przede wszystkim uklad zaplonowy z niedomaganiem . Moze swiece ?????????????Jak myslisz ?
Anonymous - 21-07-2009, 16:57

scaniol napisał/a:
Panowie , byłem dzisiaj podłączyć Carismę do analizatora spalin i to nieprawda , że GDI cz HGW może tak trująco śmierdzieć , mam przekroczone węglowodory ( powinno być do 100 , a u mnie jest ponad 400 . Pytanie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ????????????


pisałes ze ci krokowiec szaleje, wiec to jest odpowiedz

scaniol - 21-07-2009, 20:18

krokowiec moze tez , ale głownym powodem sa swiece ( jednej nie moge wykrecic ) , totalnie zanieczyszczone kostki od fajkocewek i to na tyle .

[ Dodano: 22-07-2009, 21:17 ]
po wymianie świec jest prawie super



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group