To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant E39A 2.0 16v Gti Dynamic 4

Slawciu - 28-07-2009, 14:56

Czyli wychodzi na to, że mam kupić 3 litry?

edit. Nie to Forum na tego typu opowiesci.

Hubeeert - 28-07-2009, 20:12

Slawciu cieszę się, że kupiłeś tak fajny samochód. Cieszę się, że jest w tak dobrym stanie. Nie cieszę się, że pomyliłeś najwyraźniej marki samochodów przy zakupie. Kupno szybkiego Mitsubishi nie jest równoznaczne z wyścigami itd. Nie jest to samochód do jazdy po prostej. W każdym razie nie do tego został stworzony ;-) a to Forum tak jak napisał mkm nie jest miejscem na takie opowieści.

Pozdrawiam

Slawciu - 29-07-2009, 21:22

Japierdziele, byłem dzisiaj u kolegi żeby rzucił okiem na sprawę mojej skrzyni biegów i naprawił ją w 10 sekund. Co najlepsze zrobił to nieświadomie i o tym jeszcze nie wie :) Gumowy dywanik wsunął się pod pedał sprzęgła i uniemożliwiał wciśnięcie go do oporu. :D Misiek zrobił mi psikusa :lol:

Nie zmienia to faktu, że olej w skrzyni kwalifikuje się do wymiany.

Pozdrawiam
Sławek

Owczar - 30-07-2009, 16:19

Slawciu, częsta przyczyna :P Jak mi w lancerze zaczynały zgrzytać to był znak, że muszę się pochylić i go wyciągnąć. W Galu miałem aluminiowe z grubej blachy i było ok. Od 2 tygodni mam z materiału i problem wraca :/

BTW Super furka, rarytas rzekłbym :)

TommiCrazy - 01-08-2009, 16:25

fajnie , kolejny dynamic4 :)

na oleju nie oszczedzaj, wymienia sie go zadko wiec warto wpakowac najlepszy jak sie da. szczegolnie do transfer boxa... pogaaj z kiepuczim od eclipsow , od sprowadza rewelacyjne oleje redline z USA

Anonymous - 02-08-2009, 12:40

Witam! Chyba widziałem dziś na Podwalu owego Galanta ..naprawdę nie mogę przeboleć, że ja go nie upolowałem.. wspominałeś o poprawkach lakierniczych.. ja lakieruję wózki od 5 lat i możemy coś zadziałać.. ale najpierw mój :twisted: POZDR.
Slawciu - 02-08-2009, 20:24

Sam się dziwie, że nikt go nie wziął przez taki czas.
A na Podwalu jestem dosyć często, ponieważ mieszkam na Zamkowej i tak sobie jeżdżę to tu to tam :)

A co do lakierowania, to faktycznie trzeba Miśkowi zmienić skórkę.
Jak coś to PW :P

Slawciu - 05-08-2009, 23:10

Parę fotek z dzisiejszej dłubaniny przy Galancie.
Pomalowane zostały te ranciki przy progach oraz większość elementów podwozia. Nie widać tego na fotkach, bo miałem ręce upieprzone w podkładzie i nie tykałem się już telefonu. Ostatecznie wyszło spoko, zostało do zrobienia malowanie nawierzchniówką i auto przygotowane do zimy w pełni. :mrgreen:

Co mam zamiar jeszcze zrobić:
- odkręcić zderzaki i obadać dokładnie co tam "siedzi"
- to samo z progami, ale dopiero jak kupie taśmę montażową
- nadkola wraz z elementami zawieszenia do gruntownego sprawdzenia :)





Wkońcu dobrałem się do bagażnika i jak widać jest całkiem spoko.


Motorownia :mrgreen:






Co ciekawe, wczoraj spotkałem poprzedniego właściciela i po moich walkach z podwoziem powiedział, że nie było konserwowane od nowości. Nie jeden 10 latek może pozazdrościć zabezpieczeń mojemu Galantowi.

TommiCrazy - 05-08-2009, 23:37

jak by nie bylo to jedno z najtrwalszych aut wyprodukowanych przez mitsu.... bez uszkodzen spowodowanych otoczeniem, blacha i w podwozie auta przetrwa nawet to czego nie przetrwaja szczury i karaluchy.

ciekaw jestem czy ostatecznie oprocz motorowni, dynamic4 rozni sie czyms od vr4

sam sie niemoge doczekac az moj wyjedzie na ulice

Serek - 06-08-2009, 09:39

TommiCrazy, jeżeli nie ma różnic w tylnym dyfrze, to raczej skrzynia inna, jak piszesz motor i to tyle. Zawieszenie to samo. ewentualnie działanie 4WS o innej charakterystyce, chociaż wątpię.
Slawciu, szykuj, picuj, tnij i czesaj iskry :D i szykuj autko na zlot. Chętnie obejrzę.

Slawciu - 06-08-2009, 21:03

Nie wiem czy wydolę finansowo, mam do wymiany rozrząd, oleje, opony, ostatnio usłyszałem łożysko. Zbierze się ponad tysiak. Ale wtedy auto żyletka będzie :D No i nadwozie, lakierowanie maski i zderzaków, ale to mi nie przeszkadza w jeździe i zostawie to jako bonus :)
Jeszcze trochę czasu zostało, więc nie mowie nie :)

rosomak1983 - 11-08-2009, 00:44

Slawciu, radze Ci jeszcze raz przygotowac dokładnie nadwozie. Szlifierka w dłoń i wywal kazdego pryszcza do blachy. Potem podkładówka albo hamerite. masa uszczelniajaca na spawy i wtedy konserwacja np BOLLA... Zrobisz jak zechcesz ale zwykle pomalowanie podkładowka rdzy tak jak widze to na foto nic ci nie da.
Slawciu - 11-08-2009, 08:42

Podkładówka, a na nią poszła specjalna farba nawierzchniowa na bazie gumy.
Tam gdzie mogę się dostać z kanału eliminuję rdzę i jej ogniska. Tak czy inaczej po moich zabiegach samochód jest lepiej zabezpieczony niż był.

rosomak1983, nadwozie jest w bdb stanie zauważyłem ledwie jedno miejsce gdzie zaczyna wychodzić ruda. W profile zamknięte wypsykałem chyba 2 puszki wosku. Na tyle ile mogę walczę i zabezpieczam auto przed rdzą, bo na to zasługuje :D

Pozdrawiam :)

rosomak1983 - 11-08-2009, 09:17

Slawciu napisał/a:
rosomak1983, nadwozie jest w bdb stanie

przepraszam chodzilo mi o podwozie... Na twoim miejscu zrobiłbym to tak jak pisałem. Jesli nie wyszlifujesz rdzy za jakis czas wróci.

Slawciu - 15-08-2009, 19:12

Właśnie rdza była szlifowana szczotką na wiertarce, do czystej blachy. Tak czy inaczej nie powinna się znowu pojawić w tych miejscach przez jakiś czas.

Ostatnio zaczęła mnie dręczyć kwestia 4WS. Na jednym filmiku widziałem, że koła bardzo mało się skręcają. Na parkingu przy włączonym silniku coś tam się rusza, ale patrząc co potrafi ta Honda wydaje mi się, że ten system u mnie wogóle nie działa.

Natomiast w czasie jazdy skręcając ostrzej czuję, jakby samochód szedł lekko bokiem nie tracąc stabilności jazdy.
Widział ktoś kiedyś jak działa system 4WS w galancie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group