To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB1 1.3] Nierówne(Spadające) Obroty Silnika

puntspusy - 16-09-2009, 07:15

ja mam taka rade, jesli mocno nie faluje i przede wszystkim nie gasnie to jesli nie pomoze to co napisal obroto to bym to olal,. temat jest stary jak lancer CBO a moze i starszy,

powodow falowania jest mnostwo (przepustnica, ICV (EACV), FITV, zawory,nie wyregulowane obroty biegu jałowego, uszkodzony komputer, lewe powietrze - to te podstawowe) i trzeba duzo cierpliwosci zeby sie w to bawic

zas jesli mocno faluje i przeszkadza to w jezdzie jakos znacznie to jesli jestes pechowy bedziesz mial klopot

pomien na poczatek krokowca i przepustnicą kompletną sie z kims zamien na chwile !

czy w miskach jest tez zawor FITV (fast idle temperature valve) przy przepustnicy ? jesli tak to i jego bym wyczyscil lub pomienil

Anonymous - 12-08-2010, 23:30

Maretzky85 napisał/a:
Nie. Odłączasz minusową klemę na kilka minut. Potem podłączasz i włączasz silnik na prostych kołach, bez świateł i innych odbiorników prądu i zostawiasz włączony na 10 minut. Wyłączasz i po tym już powinno być ok.


Witam Forumowiczów,

Mój pierwszy post na forum. Przepraszam że odkopuję temat.

Procedurę wykonujemy na zimnym po nocy/zimnym/ciepłym silniku ?
(Podejrzewam że to drugie by odczekać na temp. pracy)

Problem podobny, bez falujących obrotów, ale auto duży procent czasu trzyma obroty za wysokie (1.3 '98)

pozdrawiam,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group