Nasze nieMiśki ;-) - B l a c k S e r i e s
magik - 28-08-2009, 23:25
Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra Pojemność - 1000ccm
KowaliK - 29-08-2009, 16:48
Im mniejszy silnik tym większe spalanie.
Kilka świeżych zdjęć padaki.
Btw, póki co nie mam co marzyć o ściągnięciu napisu z przodu - jest wytłoczony i pomalowany.
mlun - 29-08-2009, 19:10
Jak ty go kochasz widzę,że tak go pieszczotliwe nazywasz .
macieekg - 29-08-2009, 21:52
magik napisał/a: | Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra Pojemność - 1000ccm |
Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125
Co do chińskich produkcji to kolega miał chiński skuterek Motobi i niezbyt dobrze działał. Zrobił nim jakieś 2,5k km i w tym czasie: zerwał mu się pasek, urwała linka prędkościomierza, pogięły zawory w silniku (podobno jak z plastiku). No i było jeszcze parę przygód typu odkręcające się śruby itp. Ogólnie jestem zdania że lepiej kupić używkę z japonii lub włoch niż nowy produkt z chin.
Nie mniej jednak życzę Ci powodzenia.
P.S. Super fotki robisz.
magik - 30-08-2009, 10:04
macieekg napisał/a: | Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125
|
Ok tylko weź pod uwagę w jakich warunkach pracuje sx, tam jest zwykle max, max max na każdym biegu. Wiem bo trochę w błocku latałem, zarówno 2T jak i 4T. Zresztą crosowe 2T na niskich zupełnie nie idzie Cebrą miałem 11l na treningach Grandysów na poznaniu... ale tam też było ostro.
A to nie skuter wyczynowy do latania po torze więc tym bardziej dziwi spalanie.
macieekg - 30-08-2009, 21:18
Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu.
magik - 31-08-2009, 23:14
macieekg napisał/a: | Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu. |
No... żeby mi to było ostatni raz!!!
KowaliK - 10-10-2009, 15:59
Mała aktualizacja.
We wrześniu zostało wymienione sprzęgło i wariator, bo 'wibracje' znowu wróciły. Po wymianie zrobiłem jakieś 200 km i póki co jest OK. Z rzeczy do zrobienia (jak ja tego słowa nienawidzę ): przegląd na 1000 km, olej do mieszanki i znowu mi się żarówka przepaliła.
macieekg napisał/a: | P.S. Super fotki robisz. |
Dzięki, staram się.
FrogsterPL - 10-10-2009, 20:13
Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania. Nie wiem, na ile to prawda, no ale tak czy owak, na pewno bezpieczniej jeździć 50-55 km/h odblokowanym skuterem (w końcu nikt nie każe rozpędzać się do 90 ) niż 45 km/h, dzięki naszym "kochanym" politykom, którzy ustalili taki kretyński limit...
A tak w ogóle to gratulacje oczywiście Fakt, skuterek w ogóle nie wygląda na chiński
Anonymous - 11-10-2009, 08:37
[quote="FrogsterPL"]Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania.[/quote
To zależy tylko od stylu jazdy...
FrogsterPL - 11-10-2009, 12:16
Bo ja wiem, czy tylko od stylu jazdy? O ile się orientuję, "zablokowane" skutery przy tej swojej prędkości maksymalnej rzędu 45 km/h mają obroty bliskie maksymalnych (przynajmniej tak brzmią...), więc może odblokowanie skutkuje obniżeniem prędkości obrotowej silnika przy poruszaniu się tym samym tempem... Nie wiem, nie mam skutera i nigdy nie miałem, to hipoteza. Ale nie zaszkodzi się zainteresować tą kwestią.
Anonymous - 11-10-2009, 12:37
Z tymi obrotami to tak nie jest.
Kolega ma chińczyka i zablokowany dochodził do 8,5 tys.obr. ,a maksymalne ma w granicach 11 tys.
KowaliK - 11-10-2009, 13:17
Kolegi odblokowany, ze średnią prędkością 45-50 km/h pali nawet trochę więcej niż mój zablokowany.
Anonymous - 11-10-2009, 13:35
Moje zabytkowe Piaggio przy 45 km/h ma słyszalnie mniejsze obroty niż przy 75km/h. A spalanie przy "odblokowanych" prędkościach rośnie dwukrotnie czyli coś koło 4l/100km, bo dokładnie nie wiem jaką pojemność ma zbiornik paliwa
Anonymous - 11-10-2009, 13:58
Miałem kiedyś Piaggio Zip 50 1998r.
Palił jak smok,nawet nie wiem ile bo krótko nim jeździłem,ale manetka była cały czas otwarta maksymalnie i szedł 80km\h
Przypuszczam ,że palił minimum 4-5 litrów.
|
|
|