To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - B l a c k S e r i e s

magik - 28-08-2009, 23:25

Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra :shock: Pojemność - 1000ccm

KowaliK - 29-08-2009, 16:48

Im mniejszy silnik tym większe spalanie. :lol:

Kilka świeżych zdjęć padaki. :)






Btw, póki co nie mam co marzyć o ściągnięciu napisu z przodu - jest wytłoczony i pomalowany. :cry:

mlun - 29-08-2009, 19:10

Jak ty go kochasz widzę,że tak go pieszczotliwe nazywasz :-p .
macieekg - 29-08-2009, 21:52

magik napisał/a:
Nie no solidnie dziwne... no, ale nie dotarty itp więc może się obniży.
Moja cebra rrka paliła od 4,8 (z plecakiem, do 100km/h) do 9.
Fazer ojca, pali od 4,2 do 8... choćby nie wiem co robił nie chce więcej. Zwykle pali mu w cyklu mieszanym 4,5 litra :shock: Pojemność - 1000ccm


Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125 :P


Co do chińskich produkcji to kolega miał chiński skuterek Motobi i niezbyt dobrze działał. Zrobił nim jakieś 2,5k km i w tym czasie: zerwał mu się pasek, urwała linka prędkościomierza, pogięły zawory w silniku (podobno jak z plastiku). No i było jeszcze parę przygód typu odkręcające się śruby itp. Ogólnie jestem zdania że lepiej kupić używkę z japonii lub włoch niż nowy produkt z chin.

Nie mniej jednak życzę Ci powodzenia. :D

P.S. Super fotki robisz.

magik - 30-08-2009, 10:04

macieekg napisał/a:
Ale skuter to 2T a te motocykle to 4T, zupełnie inna bajka. Mogę napisać ile spala KTM SX na torze a to tylko 125 :P


Ok tylko weź pod uwagę w jakich warunkach pracuje sx, tam jest zwykle max, max max na każdym biegu. Wiem bo trochę w błocku latałem, zarówno 2T jak i 4T. Zresztą crosowe 2T na niskich zupełnie nie idzie :P Cebrą miałem 11l na treningach Grandysów na poznaniu... ale tam też było ostro.
A to nie skuter wyczynowy do latania po torze więc tym bardziej dziwi spalanie.

macieekg - 30-08-2009, 21:18

Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu. :P
magik - 31-08-2009, 23:14

macieekg napisał/a:
Wiem napisałem to trochę tak dla zgrywu. :P


No... żeby mi to było ostatni raz!!! :mrgreen: ;)

KowaliK - 10-10-2009, 15:59

Mała aktualizacja.

We wrześniu zostało wymienione sprzęgło i wariator, bo 'wibracje' znowu wróciły. Po wymianie zrobiłem jakieś 200 km i póki co jest OK. Z rzeczy do zrobienia (jak ja tego słowa nienawidzę :D ): przegląd na 1000 km, olej do mieszanki i znowu mi się żarówka przepaliła. :|

macieekg napisał/a:
P.S. Super fotki robisz.

Dzięki, staram się.

FrogsterPL - 10-10-2009, 20:13

Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania. Nie wiem, na ile to prawda, no ale tak czy owak, na pewno bezpieczniej jeździć 50-55 km/h odblokowanym skuterem (w końcu nikt nie każe rozpędzać się do 90 :) ) niż 45 km/h, dzięki naszym "kochanym" politykom, którzy ustalili taki kretyński limit...

A tak w ogóle to gratulacje oczywiście ;) Fakt, skuterek w ogóle nie wygląda na chiński :shock:

Anonymous - 11-10-2009, 08:37

[quote="FrogsterPL"]Co do zużycia paliwa - czytałem, że po "odblokowaniu" skutera, oprócz wzrostu prędkości maksymalnej, pozytywnym "skutkiem ubocznym" jest... obniżenie spalania.[/quote

To zależy tylko od stylu jazdy...

FrogsterPL - 11-10-2009, 12:16

Bo ja wiem, czy tylko od stylu jazdy? O ile się orientuję, "zablokowane" skutery przy tej swojej prędkości maksymalnej rzędu 45 km/h mają obroty bliskie maksymalnych (przynajmniej tak brzmią...), więc może odblokowanie skutkuje obniżeniem prędkości obrotowej silnika przy poruszaniu się tym samym tempem... Nie wiem, nie mam skutera i nigdy nie miałem, to hipoteza. Ale nie zaszkodzi się zainteresować tą kwestią.
Anonymous - 11-10-2009, 12:37

Z tymi obrotami to tak nie jest.
Kolega ma chińczyka i zablokowany dochodził do 8,5 tys.obr. ,a maksymalne ma w granicach 11 tys.

KowaliK - 11-10-2009, 13:17

Kolegi odblokowany, ze średnią prędkością 45-50 km/h pali nawet trochę więcej niż mój zablokowany.
Anonymous - 11-10-2009, 13:35

Moje zabytkowe Piaggio przy 45 km/h ma słyszalnie mniejsze obroty niż przy 75km/h. A spalanie przy "odblokowanych" prędkościach rośnie dwukrotnie czyli coś koło 4l/100km, bo dokładnie nie wiem jaką pojemność ma zbiornik paliwa :D :D
Anonymous - 11-10-2009, 13:58

Miałem kiedyś Piaggio Zip 50 1998r.
Palił jak smok,nawet nie wiem ile bo krótko nim jeździłem,ale manetka była cały czas otwarta maksymalnie i szedł 80km\h :D
Przypuszczam ,że palił minimum 4-5 litrów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group