MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - MAP
Anonymous - 30-07-2009, 09:54
U mnie też idzie w dobrym kierunku. Chociaż bardziej mi chodziło o to, aby MAP potrafiło poradzić sobie w inny sposób niż zastosowany przy moim samochodzie, a to już jest chyba w gestii MMC. Ano, pożyjemy zobaczymy.
[ Dodano: 09-08-2009, 14:15 ]
Dzisiaj można podsumować moj doświadczenia z MAP. Po pierwsze JCH miał rację MMC spuściło mnie na drzewo (w chwili gdy wszystko ustalone, Pan z MMC odpisał mi, że czeka na odpowiedź z "MAP") Tymczasem autko jest u lakiernika a koszty pokryje podwykonawca MAP firma MONDIAL. Z nimi współpraca jest OK. Tymczasem uważam, że powinienem przy zakupie samochodu otrzymać jakąś ulotkę, czego oczekiwać od MAP. Co ciekawe w trakcie jednej z rozmów telefonicznych dowiedziałem się, że jakbym poczekał do następnego dnia to samochód zostałby otwarty bez użycia siły. Podobno miałem wybór.
Jak pogrzebałem na forach to wyszło, że niewiele osób wie o co chodzi z MAP.
Ponieważ zainteresowanie w MMC problemem wywołał Arek może ma jakiś pomysł jak wymusić na MMC (bądź Mondial) ustalenie jawnych procedur w najczęstszych wypadkach, tak abyśmy wiedzieli czym ryzykujemy. Wówczas jest bardzo prawdopodobne, że korzystanie z MAP będzie "takie jak u Depesza".
Tomasz Miluski - 12-08-2009, 14:39
Zbyszek napisał/a: | MMC spuściło mnie na drzewo |
Szanowny Panie
Natychmiast, tj. 31 lipca, po otrzymania przez Pana oficjalnej skargi, MAP został poproszony o wyjaśnienie zaistaniałej sytuacji. Po interwencji 7 sierpnia, otrzymaliśmy odpowiedź że samochód zostanie naprawiony bezpłatnie u jednego z naszych dealerów. Ta informacja została przesłana Panu dzisiaj.
Z poważaniem
Tomasz Miluski
MMC Car Poland
JCH - 12-08-2009, 14:51
Zbyszek napisał/a: | Po pierwsze JCH miał rację MMC spuściło mnie na drzewo | No to chyba jednak nie, bo: Tomasz Miluski napisał/a: | otrzymaliśmy odpowiedź że samochód zostanie naprawiony bezpłatnie u jednego z naszych dealerów | I to jest dobra wiadomość w całej tej sprawie, tylko czy nie pospieszyłeś się zbytnio? Zbyszek napisał/a: | Tymczasem autko jest u lakiernika a koszty pokryje podwykonawca MAP firma MONDIAL |
Anonymous - 12-08-2009, 19:59
Panowie, dzisiaj odebrałem Miśkę z warsztatu zrobli wszystko OK.
I podsumowanie.
JCH - w dalszym ciągu uważam, że MMC spuściło mnie na drzewo. Dzisiaj odebrałem samochód oraz otrzymałem odpowiedź z MMC - cóż za zbieg okoliczności. Cała zasługa w sensownym załatwieniu sprawy leży po stronie wykonawcy MAP firmy Mondial i dla niej podziękowania. MMC do dnia dzisiejszego "wyjaśniało" sprawę i takie postawienie sprawy traktuję jako "spuszczenie na drzewo". W obecnej chwili nie uważam abym się pospieszył.
Panie Tomaszu M/ Tomkuzapewne posiadasz dostęp do poczty mailowej pomiędzy mną a MMC i z niej jasno wynika, jakie działalnia pojęło MMC. Czy nie uważasz, że coś jest nie tak skoro przesyłacie mi dzisiej maila o możliwej naprawie a ja dzisiaj odbieram samochód od lakiernika?
Całą sprawę traktuję jako dla mnie zamkniętą, lecz wydaje mi się, że warto się zastanowić nad postępowaniem i obiegiem informacji w MMC i ewentualnym zapobieżeniem tego typu wydarzeniom w ramach MAP. Jeszcze raz dziękuję firmie Mondial i może Tomku w MMC coś da się z tym zrobić w przyszłości?
majcher - 24-06-2010, 14:57
Witam
Ostatnio musiałem skorzystać z pomocy MAP (kluczyki zostały w zamkniętym samochodzie) i jestem zadowolony. Rozmowa z miłą osobą z MAP trwała 15 min., a już po kolejnych 45 miałem samochód otwarty. Samo otwarcie odbyło się bez żadnych uszkodzeń
|
|
|