Carisma - Techniczne - Wymiana rozrządu
Anonymous - 23-08-2006, 23:13
a gdzie zrobic rozrzad w warszawie?
dzwonilem do jakiegos warsztatu ktory specjalizuje sie w japoncach i powiedzieli ze "bazujac na ok 50 carismach jakie robili wyjdzie ok 1000 za czesci + robocizne"
luk_szc - 23-08-2006, 23:40
A to mam pytanie , czy to jest jakiś planowy przegląd tj. na 90 - 180 tyś km ?
Ja za wymianę i części na 90 tyś zapłaciłem 2100,- I była to tańsza opcja
stanik - 24-08-2006, 00:10
Michalpan jak jesteś z wawy to może spróbuj wymienić u mechanika klubowego z Mogielnicy, z wawy już nie masz daleko. ja chyba sie umówie z Nim na następny tydzień (dziś dzwoniłem i jest zawalony robotą, tygodniowe terminu, bo pomocnik nogę złamał). Niestety nie mogę od miesiąca doprosić się wyceny czesci od Japaneze a dziś po telefonie do tego mechanika dowiedziałem się, że nie ma problemu, ma zarowno oryginalne czesci jak i dobre zamienniki, i to co można to moze zalozyc w zamienniku, więc już przestałem prosić Japaneze o te części i zlecę ich zakup Panu Tomkowi. Z tego co mowił ceny ma dość przystępne, mnie po 180 tys km rozrząd ze wszystkimi duperelkami (jakieś uszczelniacze + paski klinowe) nie powinny kosztowac tych 1000 PLN a i za robocizne powiedział 180 PLN a u mnie w Legionowie chcieli za wymianę rozrządu 200 PLN (ale nie mówiłem im że ja chce oprócz paska i rolek wymienic jeszcze uszczelniacze i paski klinowe) a w ASO to pewnie za 200 PLN wymiany nie zrobia.
Pozdrawiam
gulgulq - 24-08-2006, 07:12
luk_szc napisał/a: | A to mam pytanie , czy to jest jakiś planowy przegląd tj. na 90 - 180 tyś km ?
Ja za wymianę i części na 90 tyś zapłaciłem 2100,- I była to tańsza opcja |
Planowy, ale raczje nie wynikajacy z przebiegu - autko kupiłem 3 miechy temu i dla świętego spokoju chce mieć zrobiony rozrząd tak by wiedzieć ile moge pojeździć, na liczniku mam 118 tyś, i poprzedni właściciel mówił że robił rozrząd, ale jak znajac życie to licznik cofnięty a dowodów żadnych nie mam że był robiony...
... więc dla spokoju sumienia zrobię i będę spał spokojnie :)
...a zwłaszcza o Misia trzeba dbać :P...
Krzyzak - 24-08-2006, 08:37
michalpan napisał/a: | a gdzie zrobic rozrzad w warszawie?
dzwonilem do jakiegos warsztatu ktory specjalizuje sie w japoncach i powiedzieli ze "bazujac na ok 50 carismach jakie robili wyjdzie ok 1000 za czesci + robocizne" |
masz silnik 4G92 - tam jest 1 napinacz, 1 pasek - razem za części (zakładam zamienniki ekstra jakości) góra z zapasem - 200 zł (rozsądna cena to 120-150 zł); cenę wymiany u Tomka Michalaka już znasz - 180 zł.
gulgulq - 24-08-2006, 13:52
..nio cześci zamówione u Japaneze:
szybko, konkretnie, bez problemów,
komplet cześci (pasek rozrządu, napinacz, paski osprzętu, uszczelniacze) ok. 280 zł
Chooper - THX
[ Dodano: 24-08-2006, 19:48 ]
..No i MotoGabra sprawiła mi miłą niepsodziankę dziś:
Cytat: | Ceny części orginalne o które Pan pyta kształtują się następująco:
pasek rozrządu orginał 305zł zamiennik 185zł
napinacz paska rozrządu org 422zł zam 145zł
paski napędowe org 34zł i 44 zł zamienniki 25zł i 35zł
uszczelniacze org 60 zł x2 zam 20złx2
filtr paliwa org 177zł zam 55zł |
Kofi - 24-08-2006, 21:38
co powiecie na paski Mitsuboshi?
Anonymous - 24-08-2006, 21:54
zastanawiam sie kiedy brac zamiennik a kiedy oryginal, poprawcie mnie jesli sie myle ale kluczowy jest chyba sam pasek - reszta moze byc nieoryginalna?
czy pasek-zamiennik wytrzymuje mniej (ile?) czy jest ryzyko ze nie wytrzyma nawet tyle ile powinien?
stanik - 24-08-2006, 22:09
tak, pasek najlepiej zeby byl firmy Mitsuboshi. reszta w zaleznosci od gustu moze byc w zamienniku (ale tez nie jakiejs firmy krzak). Co do przebiegow, to ktos mądrzejszy tu na forum jakiś czas teu pisał że oryginał wymiania się co 90 tyś km a zamiennik należałoby wymienić co 60 tyś km. Już były przypadki że zamiennik nie przejechał tego standardowego okresu między wymianami. Także pasek oryginalny a reszta wedle uznania.
Pozdrawiam
Robson86 - 24-08-2006, 23:27
najbezpieczniej by było wymieniać rozrzad po ok.70-80tys.KM... tylko te koszty...!
pozdr
Anonymous - 26-08-2006, 17:22
W Gdańsku w ASO za same części potrzebne wymiany rozrządu w GDI zaśpiewali 2400 do tego kazali sobie doliczyć 330 za przegląd(gratis wymiana oleju) i robocizne. U mechanika klubowego wymieniłem rozrząd, filtr paliwa,olej, klocki, tarcze hamulcowe, płyn hamulcowy, naprawiłem tłumik i za całość wyszło niecałe 1400 zł.
Anonymous - 26-08-2006, 17:47
Co do mechanika w Warszawie (rozrządy i inne naprawy...) mogę polecić z ul. Szarych Szeregów na Woli - Sylwester Rusa
U niego leczą się moi kumple m.in. toyota, mazda i inne
Ja przed wakacjami zrobiłem rozrząd za 450 PLN na pasku mitsuboshi i rolce toyo (czy może KOYO) cena za wszystko.
Rano wstawiasz po południu odbierasz.
Robson86 - 26-08-2006, 22:21
...a ten mechanik klubowy (z Mogielnicy!??) ma jakąś autoryzację Mitsubishi???
Np. podbije książkę gwarancyjną???
Swoją drogą ciekawe dlaczego w całej Polsce jest taka rozbieżność cen ( w ASO) za przeglądy ( m.in. za rozrząd) z tego co tu się naczytałem to od 1900zł do ok. 4000 tys.zł)
Ja jak kupowałem swoją Carismę to w książce gwarancyjnej znalazłem fakturę na 3300zł za rozrząd z przeglądzikiem:)!!
Pozdr 4all
narqa
Hubeeert - 27-08-2006, 13:52
Robson86 napisał/a: | a ten mechanik klubowy (z Mogielnicy!??) ma jakąś autoryzację Mitsubishi??? |
Nie ma.
JCH - 27-08-2006, 13:58
Hubeeert napisał/a: | Robson86 napisał/a: | a ten mechanik klubowy (z Mogielnicy!??) ma jakąś autoryzację Mitsubishi??? |
Nie ma. | Ale pewnie ma renomę lepszą niż niejedno ASO.
|
|
|