To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - MIVEC i LPG

romeck - 07-02-2010, 17:52

OKi to i ja sie dolacze, zamontowane BRC Sequent i 80l butelka . Narazie przejechane jakies 6000km i bez problemow erorow itp . oczywiscie lubryfikacja i wszystko najlepsze co sie da. koszt 4000zł z ubryfikatorem automatycznym. Utraty mocy specjalnie nie widze. 1/3 bagaznika przepadła ale montaz 40litrowej butli pod spodem jak dlam nie sie nie kalkuluje. Średnie spalnie w miescie ok 17l. (kraków wiec duze korki) na trasie srednie nie wiem bo nie jezdze tylko po trasach . takie miesieczne srednie ( z 2 miesiecy) to ok 15l. Tankujue na BP lub Statoilu jesli to ma znaczenie. Minimum raz na trasie z zakopca mialem 11 l. przy normalnej jezdzie wiec od 60 do 140 ( ale głownie ok 80). co jakies 3 tygodnie benzyzna za 100zł dotankowana. no ale jest zima wiec chwilke trwa zanim sie na gaz przerzuci a niestety pierwszy kilometr wyjezdzam w korku z osiedla :)
sylb - 07-02-2010, 18:25

Tak sobie przypominałem, w czasie jazdy po salonach przeprowadziłem interesująca rozmowę w salonie Toyoty. Zadałem pytanie o fabryczny gaz, że i owszem tyle, że sporo kosztuję (padła kwota coś ponad 7000) i że dlatego tyle chcą, bo wymieniają też wałki rozrządu. To, jako ciekawostka.
wysmok - 11-02-2010, 10:05

Podłączę się do tematu. Szukam Outlandera dla siebie i zainteresował mnie taki zagazowany egzemplarz:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11458730
http://bezwypadkowe.net/f...elec-o-a-29510/
Sprzedający pisze, że zamontowaną ma instalację gazową LANDIRENZO OMEGAS. Co o tym myślicie? Ktoś może miał do czynienia z instalacją w Outku tej firmy? Czy w tego typu instalacjach można spodziewać się systemu lubryfikacyjnego w komplecie, czy to zawsze jest montowane oddzielnie? Cena jest tu dość atrakcyjna, ale może dlatego, że obecny właściciel zaczął mieć z tym problemy, może już wie o zbliżającej się, niechcianej, ale nieuniknionej "inwestycji"? :)
Gaz w takim aucie, a dodatkowo automatyczna skrzynia, to dla mnie bardzo dobra i kusząca opcja, :) ale po lekturze tego wątku widzę, że z gazem w Outlanderze trzeba baaaardzo uważać, więc chciałbym wiedzieć, czy przypadkiem nie ładuję się w kaszanę, jakbym chciał kupić to auto. Jednym słowem, czy pchać się w gaz w Outlanderze, czy dać sobie spokój i zaryzykować też niepewnego i wzbudzającego co najmniej skrajne emocje dieselka 2.0 ze stajni VAG? ;)

rezon - 11-02-2010, 11:24

wysmok napisał/a:
Czy w tego typu instalacjach można spodziewać się systemu lubryfikacyjnego w komplecie, czy to zawsze jest montowane oddzielnie
Landirenzo zostało kilka lat temu wybrane przez SKodę jako zalecana do samochodów tej marki czyli raczej dobrej jakości. Ale system lubryfikacji to zależy od konkretnej instalacji i lepiej od niego zapytaj. Jak nie ma - to od kiedy (w km) autko ma LPG? Jak mało, to chyba można dołożyć. Mogła być dołożona przez sprzedawcę, bo wiele osób widząc 3.0 benzyna ma od razu skojarzenie min. 14l w mieście.
wysmok napisał/a:
czy pchać się w gaz w Outlanderze, czy dać sobie spokój i zaryzykować też niepewnego i wzbudzającego co najmniej skrajne emocje dieselka 2.0 ze stajni VAG?
oprócz Outlandera mam również octavię z LPG (drugą z kolei) koszt 1km jest dwukrotnie niższy niż w Outku. Ale wybierając SUV'a z założenia szukałem diesla. Benzynaw SUV przy moim stylu jazdy puściłaby mnie z torbami - gazu brałby mi pewnie powyżej 16l.
wysmok napisał/a:
zaryzykować też niepewnego i wzbudzającego co najmniej skrajne emocje dieselka 2.0 ze stajni VAG?
jego terkot w mroźne poranki jest co prawda nie porównywalny do żadnego innego dźwięku oprócz wyrobów firmy Ursus z połowy ob. wieku :wink: , ale jak nie trafisz na trefny egzemplarz to silniki VAG uważane są jednak za bardzo trwałe - nawet 2.0TDI, z którymi bywały problemy kilka lat temu
wysmok - 11-02-2010, 11:47

rezon napisał/a:
Benzynaw SUV przy moim stylu jazdy puściłaby mnie z torbami - gazu brałby mi pewnie powyżej 16l.

No to zgaduję, że mamy podobny styl jazdy. :) Ale 16l/100 km, to nie tak źle. Biorąc pod uwagę, że LPG kosztuje ~1/2 mniej niż ON, to koszt wychodzi taki sam, jak przy jeździe klekotem, ze spalaniem ~9l/100 km. Dokładnie tak mam w obecnym aucie, więc w tej kwestii nie odczułbym różnicy. :)
rezon napisał/a:
jego terkot w mroźne poranki jest co prawda nie porównywalny do żadnego innego dźwięku oprócz wyrobów firmy Ursus z połowy ob. wieku :wink: , ale jak nie trafisz na trefny egzemplarz to silniki VAG uważane są jednak za bardzo trwałe - nawet 2.0TDI, z którymi bywały problemy kilka lat temu

Hehe, dzięki tegorocznej zimie słyszę taki klekot ostatnio co dzień rano, bo tak się składa, że właśnie jeżdżę na VAG-owym klekocie na pompowtryskach, tyle, że wcześniejszej, duuużo lepszej konstrukcji (1.9 ARL). Także poranny klekocik zupełnie mi nie przeszkadza. ;) Bardziej martwi mnie awaryjność pierwszych serii 2.0, tym bardziej, że celuję w rocznik ~2007. Ale to nie temat na ten wątek. Sorry za OT. :)

Jeśli jeszcze ktoś mógłby się wypowiedzieć, doradzić na podstawie własnych, czy znajomych doświadczeń w temacie zagazowanego 3.0, będę wdzięczny.

[ Dodano: 11-02-2010, 21:58 ]
rezon napisał/a:
od kiedy (w km) autko ma LPG?

LPG założone ma od roku, czyli ok. w połowie aktualnego przebiegu. Kurcze, kusi mnie to auto, ale biję się cały czas z myślami, czy pchać się w zagazowany w tym silniku... :roll:

[ Dodano: 13-02-2010, 19:49 ]
No i kupiłem tego Outlandera w gazie. :D Na razie przejechane 150 km i wszystko elegancko gra. Jak pojeżdżę dłużej, podzielę się wrażeniami.

mariusz_2050 - 24-09-2010, 21:15

slawek_torun napisał/a:
No to czekamy z niecierpliwością na wieści! :)

Właśnie stuknęło mi 20kkm na gazie w moim MIVEC-u. Żadnych problemów.

pfx - 13-10-2010, 22:33

Lubryfikacja nic nie daje, odpowiedni AFR tak. Moim zdaniem, dla spokojności sumienia montują lubryfikatoy. GAZ nie szkodzi, uboga mieszanka tak, nie ma znaczenia głowica, bo w tych twardszych też zawory wypali. Śmiem twiedzić, że w niektórych silnikach LPG działa wręcz ochronnie w stosunku do benzyny.
bastek - 14-10-2010, 06:29

co prawda nie outek tylko lancer i nie 2.4 l tylo 1,5 MIVEC ale 1000 km na gazie od 2 tygodni, BRCSQ 24 nie wiem czy z lubryfiakcją :oops: bez problemów ok. 7,5 l w trasie przy raczej lekkiej nodze.
a jesli chodzi o temat - razcej bym kupił auto bez instalacji i sam zakładał w sprawdzonym zakładzie

aaa_1 - 04-01-2011, 09:36

Napinacz hydrauliczny620zł , rolka 205zł , pasek 360zł , części nowe oryginalne MMC
gregszczytno - 26-11-2013, 21:15

Podepnę się i ja :
Outlander 2,4 MIVEC - gaz od wczoraj obecny przebieg auta 134 bez gazu - zobaczymy jak sobie poradzi.
Ile gazu wam zabiera z butli po 100 km taki silniczek ??

przemo76 - 28-11-2013, 06:37

mam butlę, w którą wchodzi ok42l.
w mieście jak sie pilnuję robię ok 330km, jak nie to 300
trasa jak ekonomicznie to 350 km a jak nie to 270 160-180km/h

Szulman - 01-12-2013, 10:04

Witam, mam 181000 km na liczniku. Przywiozłem z Włoch przy 126t km. Cały czas jeżdżę na gazie założonym u nich od nowego i bez lubryfikacji. Instalacja BRC ale w Polsce przy 167t km nawalił mi komputer i wymieniłem na polski. Reszta instalacji została stara. Musiałem wymienić też zbiornik, bo nie miałem legalizacji. Jazda , bez problemów. Teraz zmieniałem rozrząd i sprawdzenie zaworów. Nic nie trzeba było regulować. Myślę, że to jak się jeździ tak się te silniki zachowują.( bez szaleństw). Jestem zadowolony i nie widzę podstaw do tego by mówić że te silniki nie nadają się na gaz. Jakoś nie spotkałem na forum żeby ktoś doświadczył awarii silnika MIVEC 2,4 z powodu zagazowania. Pozdrawiam, życzę sprawności i zadowolenia na te Święta i Nowy Rok.
mariusz_2050 - 09-12-2013, 18:48

Mi stuknęło na gazie 60kkm (BRC). Żadnych problemów.
krzychu-84 - 26-02-2014, 22:04

witam. chcę kupić outlandera 2,4 mivec i założyć gaz. co wy o tym myślicie? czy komuś już nawalił taki silnik przez gaz? proszę o porady. dziękuję i pozdrawiam
arxel4 - 27-02-2014, 10:35

Kupujesz Outlandera żeby zakładać gaz??

Jeśli nie masz kasy na utrzymanie takiego auta to poszukaj czegoś tańszego i o mniejszym silniku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group