To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black&Red CA4A by macieekg

rosomak1983 - 04-10-2009, 00:20

konkretnie to chodzi mi jakie elementy mówia ze 93? :wink:
macieekg - 04-10-2009, 11:59

3 ramienna kierownica, szmaciana niewelurowa tapicerka i nr VIN
polbo - 04-10-2009, 16:16

Sprowadzony z Niemiec? Tam w dowodzie wbijana jest czasem data pierwszego zakupu, a nie produkcji.
macieekg - 04-10-2009, 18:35

polbo napisał/a:
Sprowadzony z Niemiec? Tam w dowodzie wbijana jest czasem data pierwszego zakupu, a nie produkcji.

I tego się będę trzymał.

macieekg - 13-10-2009, 22:14

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z lampek w moim colcie ale postanowiłem, że wrzucę coś bardziej xenon look bo uwielbiam białe światło. :D

No więc poszperałem trochę na forum gdyż był obszerny temat o żarówkach. Na podstawie opinii zdecydowałem się na żarówki Tungsram tylko jeszcze nie wiedziałem czy Megalight czy SportLight, ostatecznie wybrałem te drugie z racji "białej" barwy światła.
Zmieniałem jedną żarówkę i faktycznie daje bielsze światło no i trochę szerszy snop od tej "starej", potem 2 żarówka i jest git. Tylko te "stare" żarówki coś wyglądają na dosyć świeże.

W domu patrzę, a wymontowane przeze mnie żarówki to Tungsram Megalight plus :D :lol: :oops: :roll: :twisted: :mrgreen:

Anonymous - 13-10-2009, 22:28

Ładne zdjęcia robisz.

Chyba Cię widziałem w Wawie 6 bm. koło Stowarzyszenia Transportowców. To byłeś Ty :wink: ?

macieekg - 13-10-2009, 22:32

Cichanos napisał/a:
Chyba Cię widziałem w Wawie 6 bm. koło Stowarzyszenia Transportowców. To byłeś Ty :wink: ?

Nie wiem gdzie to, ale jeśli 6.10 to chyba nie byłem ja.

mkm - 13-10-2009, 22:38

macieekg napisał/a:

Zmieniałem jedną żarówkę i faktycznie daje bielsze światło no i trochę szerszy snop od tej "starej", potem 2 żarówka i jest git. Tylko te "stare" żarówki coś wyglądają na dosyć świeże.

W domu patrzę, a wymontowane przeze mnie żarówki to Tungsram Megalight plus :D :lol: :oops: :roll: :twisted: :mrgreen:


I to jest wlasnie smutne w tych „bielszych”, „mocniejszych” itp. zarowkach.
Na początku rewelacja, a potem zaczynaja swiecic jak zwykle.
Ja się zdziwiłem jak mi się spalila jedna „mega super jasna”. Po roku. Kupilem na stacji ‘zwykla’.
Zalozylem, a roznicy miedzy jednym światłem, a drugim nie ma…

macieekg - 14-10-2009, 20:41

Majątku nie kosztowały, zobaczę jak się będą sprawowały.
To była ta opcja jaśniejsza więc to że obecne były słabsze było rzeczą oczywistą.

mkm nie wiem skąd u ciebie taki pesymizm i to w wielu różnych tematach :D

mkm - 15-10-2009, 00:23

macieekg, to nie pesymizm.
To brak emotikonek...

macieekg - 22-10-2009, 20:41

Dziś wybrałem się na regulację luzów zaworowych. Po czym silnik zaczął trochę mniej stukać.
A tak oto prezentuje się silniczek po zdjęciu pokrywy.

Jak na moje oko to całkiem czysty.
Pokrywa dostała nową uszczelkę Elringa

Przy okazji zostały zmienione świeczki na nowe DENSO, gdyż obecne prezentowały się tak.

Może na zdjęciu nie widać za bardzo ale troszkę się już wypaliły :D


Została też wymieniona osłona przegubu zewnętrznego, gdyż ta zaczęła wypuszczać jakieś gluty.
Zastąpiona nową LOBRO, na opakowaniu było napisane Mazda, ale na szczęście pasowała idealnie. Przy tym zabiegu trzeba było spuścić olej ze skrzyni, oczom ukazało się takie coś

:shock:
To za bardzo nie przypominało oleju, więc zostało przy okazji wymienione na zawartość butelek stojących obok.


Korzystając z tego że misiek wisiał sobie na podnośniku zrobiłem fotki jak wygląda pod spodem. Chyba nie ma tragedii?



Po tych wymianach i regulacjach mam wrażenie jakby ciut lepiej się zbierał ale to pewnie takie wrażenie :P .
No i jakby trochę ciężej wchodzą biegi :roll:


Do wymiany jeszcze jest płyn hamulcowy gdyż tester pokazał że obecny do niczego się już nie nadaje. No i parę rzeczy jeszcze jest do zrobienia, ale z czasem doprowadzę miśka do porządku.

Hugo - 22-10-2009, 23:07

macieekg napisał/a:
A tak oto prezentuje się silniczek po zdjęciu pokrywy.
Jak typowy zadbany, japoński silnik. Tak trzymać, widać, że karmiono go dobrymi olejami i w porę je zmieniano.
macieekg napisał/a:
Chyba nie ma tragedii?
Powiedziłbym, że jest super.
mkm - 22-10-2009, 23:20

macieekg napisał/a:

A tak oto prezentuje się silniczek po zdjęciu pokrywy.

Jak na moje oko to całkiem czysty.

No czystosci glowicy to Ci zazdroszcze...
Masz dla porownania moja masakre:

macieekg - 24-10-2009, 00:39

Zauważyłem, że manual podaje że należy stosować w skrzyni olej API GL-4, SAE 75W-90W.

Czy olej który mi nalano SAE GL-5 75W-90 nie przyniesie jakiś niekorzystnych skutków?
Miał ktoś z tym jakieś doświadczenie? Bo zacząłem odnosić wrażenie że skrzynia gorzej pracuje niż na tym co było poprzednio. :roll:

rosomak1983 - 24-10-2009, 00:49

macieekg napisał/a:
Czy olej który mi nalano SAE GL-5 75W-90 nie przyniesie jakiś niekorzystnych skutków?

jest mozliwosc ze synchronizatory dostana czy cos takiego...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group